Ow jakkes. Ik schiet vol van dit soort dingen. Tuurlijk is er voor elk dier het moment, maar als het dan zover is, is het zo verdrietigquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:51 schreef Strega het volgende:
Ja, vooral als hij me zo moe aankijkt. Als het niet bijtrekt bij hem zullen we echt afscheid moeten nemen. Maar het blijft moeilijk.
Ja, fijn dat ie er was!quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ach Othello![]()
Wat word ik toch altijd intens verdrietig van zulke berichten, bah.
Oh ja ik had jullie post gisteren, wat een geniale kaart weer
Ja, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow jakkes. Ik schiet vol van dit soort dingen. Tuurlijk is er voor elk dier het moment, maar als het dan zover is, is het zo verdrietig
Sterkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeee updates zijn juist leukquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach pagan + strega veel sterkte. 17 is een mooie leeftijd maar toch wil je je beestje eeuwig bij je houden
oh-oh succes met het zoeken van iets anders. Balen dat je het niet meer naar je zin hebt
Rewimo gefeliciteerd met je overplaatsing
Ennuh 1805gramals jullie die updates beu zijn aangeven hoor maar ik ben zo trots op haar.
En ik heb slaappillenmoet ze wel zelf betalen even als mijn pil want die ik wil (merknaam) krijg ik niet vergoed. Maar mooi dat ik niet meer ga klooien met andere merken ik wil weer mezelf worden.
Ach wat naar. Vertroetel hem nog maar even zolang het kan. Sterkte!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef Strega het volgende:
Gebeld, wat we al dachten, of het trekt bij, dan kan hij nog even of het word erger of hij krijgt er nog één.
Als het maandag niet bijgetrokken is gaan we met hem naar de kliniek.
Er is op het moment eigenlijk niets wat zij of wij kunnen doen voor hem. Hij heeft geen pijn gelukkig.
Dus ik neem hem veel op schoot, hij krijgt wat lekkere hapjes en slaapt. nu.
Dank je wel (officieus)quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:44 schreef Strega het volgende:
Oh Rewimo, wat fijn dat de baan doorgaat! Gefeliciteerd (officieus dan hé)
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef Oognip het volgende:
Ik weet niet of het gepast is op dit moment dus maar even onder een spoiler:Das Muis toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een leukerd is het.De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh ze gaat echt als een tierelier he!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach pagan + strega veel sterkte. 17 is een mooie leeftijd maar toch wil je je beestje eeuwig bij je houden
oh-oh succes met het zoeken van iets anders. Balen dat je het niet meer naar je zin hebt
Ennuh 1805gramals jullie die updates beu zijn aangeven hoor maar ik ben zo trots op haar.
En ik heb slaappillenmoet ze wel zelf betalen even als mijn pil want die ik wil (merknaam) krijg ik niet vergoed. Maar mooi dat ik niet meer ga klooien met andere merken ik wil weer mezelf worden.
Lekker updaten, je hebt alle reden om trots te zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat geweldig, 1805 gram! Gaat echt goedquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ze gaat echt als een tierelier he!
Ik vind het juist onwijs tof dat je wel blijft posten hier, andere zwangere F & Ffers deden je dat niet na hoor![]()
Ik vind het alleen niet leuk dat we maar geen foto's krijgen(
![]()
![]()
)
quote:
Das Muis jaquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Das Muis toch.![]()
Wat een leukerd is het.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nu nog relatief veel tijd. Ik mag toch maar ar weinig doen. Fototoestel is mee naar huis maar card reader moet ik nog zoeken. foto's komen zeker morgen
oeh, wat ga je er in stoppen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou ook wel betalen voor slaaptabletten als ze goed hielpen hoor, zeker in jouw situatie, f_r
Wij gaan zo voor het eerst geocachen hier in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |