Jij begrijpt hetquote:
Maar daar hoort TS thuis.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Compomotive155 het volgende:
Moet je maar niet in die waardeloze trein gaan zitten
Ronduit slecht is het. En die kop die ze erbij trekken. Alsof men `de man´ is door een blikje Red Bull open te trekken.quote:
wat een kutleven moet je hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ronduit slecht is het. En die kop die ze erbij trekken. Alsof men `de man´ is door een blikje Red Bull open te trekken.
Allesbehalve.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef feesbeeest het volgende:
TS is een oude zuurpruim die treinen spot en jaloers is op de tieners met vrienden.
Onzin.quote:Zijn beste vriend is de intercity naar Gouda.
Je beeldt je dingen in.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ronduit slecht is het. En die kop die ze erbij trekken. Alsof men `de man´ is door een blikje Red Bull open te trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef Grolschy het volgende:
en je bent gewoon een vieze treinenrukker.
Blijkbaar zijn dergelijke klachten nodig.quote:Ga iets doen met je leven met je klachten over mensen die op terrasjes zitten en nog vele anderen.
103XXquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:37 schreef Raap het volgende:
Wat was het treinstelnummer? Ik maak er even een note over.
Ja, het is ronduit goor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef feesbeeest het volgende:
Socios heb je wel ooit een energy geproefd?
Koffie is ook smerig. Maar de klacht gaat niet over de smaak van beide dranken.quote:Het smaakt redelijk lekker, beter dan koffie
Valt buiten het bestek van dit topic.quote:En frikandelbroodjes wat is daar nou mis mee?
TS: Je trekt de zeikerds wel aan.....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:39 schreef Sattyagraha het volgende:
Mannen met biertjes om half 6 vind ik erger.
Nemen ze een halve liter pils mee in de trein en daar is op zich niks mis mee, maar de wijze waarop het gedronken wordt...
*kssst*
*slurp*
*aaaaaah*
*slurp*
*aaaaaah*
*slurp*
*aaaaaah*
enz.
De aaaaah is een soort signaal van het intense genot wat dit biertje te weeg brengt gegeven dat dit het laatste moment van genieten is voordat je thuis komt bij je 3 kinderen en vrouw.
Iemand die het begrijpt, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso de jeugd met hun zogenaamde "energy". Het zal mij niks verbazen als ze over 30 jaar allemaal ondefineerbare ziektes hebben.
Een wat ?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt, ja.
En dan denken ze het ook nog te redden allemaal op hun waveboards.
Ik drink het omdat ik het lekker vind energy kan mij geen bal schelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, het is ronduit goor.
[..]
Koffie is ook smerig. Maar de klacht gaat niet over de smaak van beide dranken.
[..]
Valt buiten het bestek van dit topic.
Laatst vertelde een meisje van 11 me dat ze elke dag een blikje energydrink dronk. Ondertussen was ze op haar blackberry aan het pingen met een klasgenootje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt, ja.
En dan denken ze het ook nog te redden allemaal op hun waveboards.
Echt he, het gaat veel te ver. Blij dat ik de hele basisschool nog zonder computers en mobiele telefoons doorlopen heb. De verpeste generatie nog net ontlopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst vertelde een meisje van 11 me dat ze elke dag een blikje energydrink dronk. Ondertussen was ze op haar blackberry aan het pingen met een klasgenootje.
Nu ben ik niet zo oud, maar hier dacht ik echt: wtf is er met de jeugd van tegenwoordig?
Klopt. Men is ook niet stoer, maar men denkt en pretendeert het te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:46 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ik snap de link tussen stoer en energy drank niet.
Als er iets voor de laagste bevolkingsklasse is, is het wel energy drank.
Nog steeds niet. Een beker melk fungeert uitstekend bij het ontbijt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat als diezelfde jongen wel netjes zijn bruine boterhammen met kaas had gegeten? Is het dan wel geoorloofd?
Hier ben ik het wel met je eens. Zie je van die kleine koters op hun bb pingen. Wat is zo boeiend dat je het de ander meteen wilt vertellen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt he, het gaat veel te ver. Blij dat ik de hele basisschool nog zonder computers en mobiele telefoons doorlopen heb. De verpeste generatie nog net ontlopen.
Kan het me echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt. Men is ook niet stoer, maar men denkt en pretendeert het te zijn.
Wat als hij dat ook al achter de kiezen heeft?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Een beker melk fungeert uitstekend bij het ontbijt.
Dan zou men een `voldaan gevoel´ moeten hebben en niet een kwartiertje later op het station al smachten naar een blikje energy drink.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef LasTeR het volgende:
Wat als hij dat ook al achter de kiezen heeft?
Ik drink zelden koffie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen die op energy drink klagen maar zelf 8 koppen koffie drinken
Beste schrijfstijl die er is.quote:Socios' schrijfstijlPretentieuze imbeciel.
Maar erger je eraan dat ze het drinken in de trein of gewoon in het algemeen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:51 schreef Socios het volgende:
[..]
De klacht is in ieder geval uiterst serieus.
Veel mensen drinken ook wel eens een biertje na een goede avondmaaltijd. Voor het gevoel, en omdat ze het lekker vinden. Terwijl het avond eten zelf ook voldoening geeft. Hoe verklaar je dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zou men een `voldaan gevoel´ moeten hebben en niet een kwartiertje later op het station al smachten naar een blikje energy drink.
Toevallig zag ik het vanochtend in de trein, maar de locatie van het gedrag in de OP omschreven is ondergeschikt aan de klacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef feesbeeest het volgende:
Maar erger je eraan dat ze het drinken in de trein of gewoon in het algemeen?
Ik begrijp dat de geur niet al te best zal zijn s'ochtends in de trein.
ik ook , datenquote:
Mensen die bier drinken falen toch al en behoren tot de laagste sociaal klasse.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:52 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Veel mensen drinken ook wel eens een biertje na een goede avondmaaltijd. Voor het gevoel, en omdat ze het lekker vinden. Terwijl het avond eten zelf ook voldoening geeft. Hoe verklaar je dat?
Krijgen zij daar misschien niet hetzelfde gevoel van voldoening van? Ik ben benieuwd naar de oorzaak van je klacht, niet de aanleiding.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:56 schreef Socios het volgende:
Een volwassene met een biertje of wijntje bij of na het diner is niet vergelijkbaar met een scholiertje dat een blikje energy drink opdrinkt in de vroege morgen in de trein.
Maar als diegene dat nou lekker vindt heah? Wie ben jij dan om te klagen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Een beker melk fungeert uitstekend bij het ontbijt.
Aan de gezichten te zien van anderen in de coupé was ik echt niet de enige die het een walgelijke en sneue vertoning vond.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Maar als diegene dat nou lekker vindt heah? Wie ben jij dan om te klagen?
Maar het gaat om de persoon die het nuttigt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de gezichten te zien van anderen in de coupé was ik echt niet de enige die het een walgelijke en sneue vertoning vond.
Wat heb je ervan gezegd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Aan de gezichten te zien van anderen in de coupé was ik echt niet de enige die het een walgelijke en sneue vertoning vond.
Ik kantel graag een blik monster terwijl ik in de trein zit, je krijgt er geen koffieadem van zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
Sneue paupers inderdaad, waarschijnlijk hebben ze niet genoeg geld voor koffie en nemen ze daarom maar zo'n blikje surrogaat energydrank van de Aldi of Lidl van thuis mee
Ik heb eigenlijk gewoon medelijden met ze. Ze kunnen beter voor de trein springen dan erop te wachten want in de maatschappij wordt het toch nooit meer wat met ze
Koffie is toch goedkoper dan Energy drank?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
Sneue paupers inderdaad, waarschijnlijk hebben ze niet genoeg geld voor koffie en nemen ze daarom maar zo'n blikje surrogaat energydrank van de Aldi of Lidl van thuis mee
Ik heb eigenlijk gewoon medelijden met ze. Ze kunnen beter voor de trein springen dan erop te wachten want in de maatschappij wordt het toch nooit meer wat met ze
Als diegene dan een blikje Red Bull koop á 2 euro op het station. Is het dan minder sneu?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
Minder sneu, maar wel dommer, want dan is koffie goedkoperquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:04 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als diegene dan een blikje Red Bull koop á 2 euro op het station. Is het dan minder sneu?
Iemand koopt een blik energy-drink en moet daarom voor de trein springen? Ik ben voor minder gebannedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
Maar koffie smaakt zo vies.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Minder sneu, maar wel dommer, want dan is koffie goedkoper
Onzin. De trein is er voor heel diverse doelgroepen. Daartoe behoort ook het forenzenverkeer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het OV is dan ook voor scholieren. Als volwassen automobilist heb je daar geen last van.
Doodsverwensing, ban.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
Ah, dat is het. Het zijn adolescenten die hun smaakpapillen niet goed hebben kunnen ontwikkelen doordat ze hun hele leven al alleen maar zoete meuk naar binnen gieten.quote:
Dat is jouw mening. En doordat jij krampachtig die mening aan het vasthouden bent heb jij last van energiedrink-proleten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. De trein is er voor heel diverse doelgroepen. Daartoe behoort ook het forenzenverkeer.
Sprak ik iemand persoonlijk aan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, ban.
En nu niet gaan zeiken dat je admin bent. Als een "normaal" lid dat zegt zitten er meteen 7 mods op. "HIJ ZEI KRIJG KANKER BOEHOE![]()
![]()
![]()
![]()
"
dit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:34 schreef -K03N- het volgende:
tis gewoon een vervanger voor koffie.
Huilie
Als ik iets wil zuipen moet het meteen lekker zijn niet na een paar jaar zuipen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dat is het. Het zijn adolescenten die hun smaakpapillen niet goed hebben kunnen ontwikkelen doordat ze hun hele leven al alleen maar zoete meuk naar binnen gieten.
Het is nog sneuer dan ik dacht
Ik ga ook met de trein naar m'n werk. Dan ben ik er twee keer zo snel dan met de auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. En doordat jij krampachtig die mening aan het vasthouden bent heb jij last van energiedrink-proleten.
Okequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga ook met de trein naar m'n werk. Dan ben ik er twee keer zo snel dan met de auto.
Ik was echt niet de enige in de trein.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dat is jouw mening. En doordat jij krampachtig die mening aan het vasthouden bent heb jij last van energiedrink-proleten.
Auto is veel leuker kan je chicks hosselen als je mooie wagen heb, wie ga je hosselen in de treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. De trein is er voor heel diverse doelgroepen. Daartoe behoort ook het forenzenverkeer.
Dus zoet, met je onderontwikkelde smaakpapillenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Als ik iets wil zuipen moet het meteen lekker zijn niet na een paar jaar zuipen.
Eckte keyboard-warrior hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, niemand wil jou levend zien.
Wie wil er nou snel in Nijmegen zijn?????quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga ook met de trein naar m'n werk. Dan ben ik er twee keer zo snel dan met de auto.
Precies. Mensen die dit niet inzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
Maar even serieus, geld dit ook voor drop? Ik vind het namelijk niet te vreten, zijn ze dan ook onderontwikkeld omdat ik niet van bitter houd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus zoet, met je onderontwikkelde smaakpapillen
Ik met 3 keer zo snel met de auto dan met de treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik met een halve liter slootwater.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Unfabulouss het volgende:
Volgende keer ga ik met een fleswijn precies naast je zitten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef feesbeeest het volgende:
Auto is veel leuker kan je chicks hosselen als je mooie wagen heb, wie ga je hosselen in de trein
Ja en als je met de trein gaat heb je de kans om jou te zien, dus geef mij maar een auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
In de auto louter contact met andere gefrustreerde en opgefokte automobilisten.
In de trein is de kans om `een chick te hosselen´ vele, vele malen groter.
Mensen die denken dat mensen met de trein gaan omdat men geen Audi zou kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die met de trein gaanTe arm om een fatsoenlijke Audi te kopen
![]()
Niet met andere automobilisten gewoon langsrijden en dan ey chick wil je instappen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom bijna nooit gefrustreerde mensen tegen in de auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.quote:
'voldaan gevoel' hoeft niet tussen aanhalingstekens hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zou men een `voldaan gevoel´ moeten hebben en niet een kwartiertje later op het station al smachten naar een blikje energy drink.
Voor heel veel mensen gaat dat wel op ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen met de trein gaan omdat men geen Audi zou kunnen kopen.
Jij... ik zie je elke dag op weg naar het werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef feesbeeest het volgende:
Hoi,
Hallo,
Mooi weertje he?
Ja
Zo reis je vaker
Ja, jij?
Redelijk vaak
Oke leuk
*Stilte*
* feesbeeest gaat ergens anders zitten.
Jij laat zeker gelijk je 'modeltreintje' zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.
Waar moet je anders over praten met mensen in de trein?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.
Waarom zet je woorden die je aan wil halen tussen leestekens en niet tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens modeltreinen, laat staan dat ik die meeneem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Jij laat zeker gelijk je 'modeltreintje' zien.
Javascript?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef feesbeeest het volgende:
Waar moet je anders over praten met mensen in de trein?
Soms vragen ze over mijn dreads maar ja dat heb ik na 5minuten al uitgelegd. En dan komt weer zo'n stiltequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer"._!
Jij maakt toch stiekem foto's waarop je je thuis aftrekt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer"._!
Alleen als treinpauper heb je daar last van. Helemaal gene terechte klacht dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Sloeber94 het volgende:
Mensen die haten op deze klacht, omdat Socios
Dan heb je pas een kutleven. Die kerel heeft ook gewoon gelijk, los ervan of Red Bull een lekker drankje is, is het ronduit vervelend mensen lastig te vallen met je eigen smaak.
Met zo'n blikje penetrante aroma rond lopen en mensen die geur opdringen, is hetzelfde als 2 jehova's getuigen die langs iedereen zijn deur gaat om hun geloof aan je op te dringen.
Derhalve, trochton klacht.
Maar tijdens het posten heb je zo te zien nog wel eens last van een stoornis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef firebladex het volgende:
Ik had een tijdelijke hart ritme stoornis door die drank![]()
had er ook tussen de 25-30 op in 3 dagen tijddaarna begon me hart raar te doen
dus naar spoed gegaan ( want het was middernacht ) en toen dachten ze dat ik drugs op had
geloofde ze mij niet dat het kwam door de energie drank
![]()
nu ben ik echter al 1 jaar "clean"
Pertinent niet waar. Stop onmiddellijk met dit soort insinuaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Henkie94 het volgende:
Jij maakt toch stiekem foto's waarop je je thuis aftrekt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Stop onmiddellijk met dit soort insinuaties.
Dus dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij... ik zie je elke dag op weg naar het werk.
Jou mooie geel met blauwe uitstraling doet me elke dag weer stijf staan van opwinding.
Soms ben je rustig en soms ben je kei druk.
Ik volg je door heel Nederland en maak dan stiekem foto's van je die ik dan thuis weer met veel plezier bekijk.
Ik hou van je oude modellen en van je jongere uitgaven . Jij bent voor mij altijd geweldig soms kom je wel eens te laat of heb je 5 minuten vertraging maar als ik in je zit voel ik me pas echt thuis.
Kusje Socios ,
ps ik hoop dat je na deze oproep eindelijk eens wat terug zegt.
Want?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef richnigger het volgende:
Socios is de reden dat de treinen niet op tijd rijden.
Luxe woordjes. Vet man.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee en ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken.
whehehe stereotypequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
Had hij een te strak nike petje op zijn hoofd zweven en sportkleding aan om naar het CIOS te gaan ?
Haha, nee. Hij was opweg naar een MBO-school in Leeuwarden Camminghaburen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
Had hij een te strak nike petje op zijn hoofd zweven en sportkleding aan om naar het CIOS te gaan ?
doodverwensingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerirritant, dat semi-diplomatieke/politieke geantwoord, godverdomme man. TS moet dood.
Bmw M3 jeweetzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die met de trein gaanTe arm om een fatsoenlijke Audi te kopen
![]()
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerirritant, dat semi-diplomatieke/politieke geantwoord, godverdomme man. TS moet dood.
Stop maar met hier aanwezig zijn. Haal een magneet over je HDD en tief m in de sloot. Vervolgens mag je non-stop rukken op t treinstation. Houdoe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.
Doe dan gewoon normaal, met je 'wordt verworpen' elke keer, of 'ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken'. Wie de fuck denk je wel niet dat je bent, een jurist?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.
Totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Henkie94 het volgende:
Vervolgens mag je non-stop rukken op t treinstation.
Ow okequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar tijdens het posten heb je zo te zien nog wel eens last van een stoornis?
Omdat ik nooit energy drink drink? Schei toch uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef P8 het volgende:
Voor mensen als Socios zou er een autisme.fok.nl moeten komen.
Nee, omdat je kansloze topics opent en een preoccupatie met treinen hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ik nooit energy drink drink? Schei toch uit.
En stoer doet met luxe woordjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef P8 het volgende:
[..]
Nee, omdat je kansloze topics opent en een preoccupatie met treinen hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Kwalberto het volgende:
Mensen die socios verdedigen zijn pas de echte autisten
Mensen die op socios haten zijn pas de echte autisten
quote:
quote:
quote:
Haten op de treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als treinpauper heb je daar last van. Helemaal gene terechte klacht dus.
NOU ZEG DAN?!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe dan gewoon normaal, met je 'wordt verworpen' elke keer, of 'ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken'. Wie de fuck denk je wel niet dat je bent, een jurist?
En diverse doelgroepen hebben andere interesses en smaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja dat doet hij de laatste tijd ineens zo veel, boven zijn stand schrijven.quote:
Is gewoon normaal taalgebruik, hoor.quote:
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Is gewoon normaal taalgebruik, hoor.
Maar ja, dat is voor mensen die graag energy drink nuttigen schijnbaar moeilijk te begrijpen.
Pas maar op, ik gooi energydrink door je ranja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar ja, dat is voor mensen die graag energy drink nuttigen schijnbaar moeilijk te begrijpen.
Je meent het dus ook nog gewoon, in plaats van dat het je gimmick ofzo isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.Flikker toch op man.
Succesful.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.Flikker toch op man.
In dat geval komen ze uit een uitermate laag milieu, maar een blikje energy drink voor de lekker op zijn tijd, is niks mis mee. zolang je er niemand mee lastig valt uiteraerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.
Dat is niet dom, dat is luiheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.
Je oom is een mongool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Haten op de treinIdeaal vervoer voor mensen zonder een auto, mensen in de spits die snel bij hun bestemming moeten zijn. Mijn oom heeft een Corvette ZR-1 gehad (dus niet haten op zijn armoe) en heeft nu 1ste klas NS-kaart, omdat hij dan sneller op werk is.
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef P8 het volgende:
Ik denk dat Socios een hekel heeft aan energydrankjes omdat zijn moeder hem altijd heeft verboden die godennectar te drinken. Autisten met een sugarrush zijn dan ook vermoeiend2. Begrijpelijk van zijn moeder, maar wel een beetje van irrationeel van Socios dat hij een dergelijke afkeer hiervoor heeft ontwikkeld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
Aangepast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Verspreid (alinea 2, eerste zin) moet met DT, sukkel
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.quote:
Onzin in haar puurste vorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef richnigger het volgende:
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.
Dat maakt het niet minder onzinnigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Henkie94 het volgende:
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.
Een wereldvreemde baas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Denken dat dit nieuw isTS is wereldvreemd. Kut Soosjos.
QFT. Of de meest succesvolle troll ooit, die nominatie durf ik 'm ook wel te gunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Hij is de meest autistische user ooit.
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Waynequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
Het is maar een blikje drinken.
Mooi. Sukkel.quote:
Wees dan een autistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Wayne
Er zijn ook genoeg mensen die stinken of ander voedsel van andere mensen die stinken, zoals ik al postte: deal with it.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.
Gast, ik was `gewoon´ onderweg naar kantoor, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.quote:
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe rukt Socios tegenwoordig in treinen eigenlijk?
Neen.quote:Waren de meeste treintoiletten niet verwijderd?
ts snapt het levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Tja, je zou maar genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.quote:
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.
Socios is wel een baas hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Videobewijs:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef richnigger het volgende:
[..]
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?quote:
Waarom doet ie het dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef richnigger het volgende:
[..]
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?
Ook 's ochtends vroeg als ontbijt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik eet altijd frietjes met satésaus in de trein
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
Jezus manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Gast...waar heb je het over?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Ja man helemaal flabbergastedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nu gebruik je het woord "gast" toch ook als "gozer"?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Sommige users zoeken aandacht, andere users schenken die graag. Vraag en aanbodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik snap die Sociosadoratie niet. Wat een kutuser
een polo met je username er op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat maakt mij niet jaloers. Probeer nog maar eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.
Ik zou je haast m'n zus aanbieden, alleen daarvoor al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een stijfjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn hoge chick-magnet gehalte. 163mg per 100mg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen zijn jaloers op jou omdat jij nooit energiedrankjes drinkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Terechte klacht.
Zo weet ik nog goed op die zonnige dag in mei. 2004.
Toen zo 1 gozert het ook noodzakelijk vond om met een blikje energydrank door de trein te lopen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overzichtelijk verhaal
Correct gebruik van cursieve letters en aanhalingstekens
Kort en bondig
Echter Socios
9/10
Ik drink niet eens koffie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Een blikje energy drank is voor hun hetzelfde als jouw koffie s'morgens.
Gelukkig hebben we socios die ons van zulke gevaren op de hoogte stelt...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.
Het bleek dat de machinist onwel werd van de fruitige composthoop lucht en met zijn slappe kaak de dodemansknop ingedrukt hield.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes'.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
"plezante"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..
Met 1 vinger in de neus kijken hoe zo 1 als dat jij bent in de aangrenzende auto zijn/haar dashboardje onderkotst.
Dan is het geen redbull.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik drink ook weleens redbull, maar meestal koop ik zo'n goedkopere versie.
Dat beweerde ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is het geen redbull.
Wat een stink zooi is het trouwens.
Je weet dat autisten zich niet kunnen inleven in anderen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Ga zo door!
Ik weiger gewoon mij `zwart te laten maken´ en het verspreiden van pure laster doorgang te laten vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Thanks.quote:Ga zo door!
Die vreet je toch ook niet in de trein.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat beweerde ik toch ook niet?
En eieren zijn ook stinkzooi, maar die zijn ook lekker.
Ga jij hem maar troostenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Geranium_Opa het volgende:
Al die wannabe alfa mannetjes hier die socios bashen , pure afgunst en jaloezie.
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Ja, dat kan dus niet he! Volgens socios mag je alleen in een trein eten als er een restauratiewagon aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullOf een mars
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Dat vinden de NS ook, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Inderdaad. En zeker de manier waarop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef aight1 het volgende:
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |