Precies. Mensen die dit niet inzien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
Ik ga ook met de trein naar m'n werk. Dan ben ik er twee keer zo snel dan met de auto.
Maar even serieus, geld dit ook voor drop? Ik vind het namelijk niet te vreten, zijn ze dan ook onderontwikkeld omdat ik niet van bitter houd?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus zoet, met je onderontwikkelde smaakpapillen
Ik met 3 keer zo snel met de auto dan met de treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga ook met de trein naar m'n werk. Dan ben ik er twee keer zo snel dan met de auto.
ik met een halve liter slootwater.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef Unfabulouss het volgende:
Volgende keer ga ik met een fleswijn precies naast je zitten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef feesbeeest het volgende:
Auto is veel leuker kan je chicks hosselen als je mooie wagen heb, wie ga je hosselen in de trein
Ja en als je met de trein gaat heb je de kans om jou te zien, dus geef mij maar een auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
In de auto louter contact met andere gefrustreerde en opgefokte automobilisten.
In de trein is de kans om `een chick te hosselen´ vele, vele malen groter.
Mensen die denken dat mensen met de trein gaan omdat men geen Audi zou kunnen kopen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die met de trein gaanTe arm om een fatsoenlijke Audi te kopen
![]()
Niet met andere automobilisten gewoon langsrijden en dan ey chick wil je instappen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kom bijna nooit gefrustreerde mensen tegen in de auto.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.quote:
'voldaan gevoel' hoeft niet tussen aanhalingstekens hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zou men een `voldaan gevoel´ moeten hebben en niet een kwartiertje later op het station al smachten naar een blikje energy drink.
Voor heel veel mensen gaat dat wel op ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat mensen met de trein gaan omdat men geen Audi zou kunnen kopen.
Jij... ik zie je elke dag op weg naar het werk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:14 schreef feesbeeest het volgende:
Hoi,
Hallo,
Mooi weertje he?
Ja
Zo reis je vaker
Ja, jij?
Redelijk vaak
Oke leuk
*Stilte*
* feesbeeest gaat ergens anders zitten.
Jij laat zeker gelijk je 'modeltreintje' zien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.
Waar moet je anders over praten met mensen in de trein?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Voor praatjes met `chicks´ in de trein gebruik ik wel andere scripts dan bovenstaande.
Waarom zet je woorden die je aan wil halen tussen leestekens en niet tussen aanhalingstekens?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet eens modeltreinen, laat staan dat ik die meeneem.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Jij laat zeker gelijk je 'modeltreintje' zien.
Javascript?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:17 schreef Socios het volgende:
[..]
quote:
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer".quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:18 schreef feesbeeest het volgende:
Waar moet je anders over praten met mensen in de trein?
Soms vragen ze over mijn dreads maar ja dat heb ik na 5minuten al uitgelegd. En dan komt weer zo'n stiltequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer"._!
Jij maakt toch stiekem foto's waarop je je thuis aftrekt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar niet over "het weer"._!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |