Ik zou je haast m'n zus aanbieden, alleen daarvoor al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.
Ik kreeg zojuist een stijfjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn hoge chick-magnet gehalte. 163mg per 100mg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Mensen zijn jaloers op jou omdat jij nooit energiedrankjes drinkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Terechte klacht.
Zo weet ik nog goed op die zonnige dag in mei. 2004.
Toen zo 1 gozert het ook noodzakelijk vond om met een blikje energydrank door de trein te lopen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overzichtelijk verhaal
Correct gebruik van cursieve letters en aanhalingstekens
Kort en bondig
Echter Socios
9/10
Ik drink niet eens koffie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Een blikje energy drank is voor hun hetzelfde als jouw koffie s'morgens.
Gelukkig hebben we socios die ons van zulke gevaren op de hoogte stelt...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.
Het bleek dat de machinist onwel werd van de fruitige composthoop lucht en met zijn slappe kaak de dodemansknop ingedrukt hield.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes'.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |