Sommige users zoeken aandacht, andere users schenken die graag. Vraag en aanbodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik snap die Sociosadoratie niet. Wat een kutuser
een polo met je username er op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat maakt mij niet jaloers. Probeer nog maar eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.
Ik zou je haast m'n zus aanbieden, alleen daarvoor al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een stijfjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn hoge chick-magnet gehalte. 163mg per 100mg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen zijn jaloers op jou omdat jij nooit energiedrankjes drinkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Terechte klacht.
Zo weet ik nog goed op die zonnige dag in mei. 2004.
Toen zo 1 gozert het ook noodzakelijk vond om met een blikje energydrank door de trein te lopen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overzichtelijk verhaal
Correct gebruik van cursieve letters en aanhalingstekens
Kort en bondig
Echter Socios
9/10
Ik drink niet eens koffie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Een blikje energy drank is voor hun hetzelfde als jouw koffie s'morgens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |