QFT. Of de meest succesvolle troll ooit, die nominatie durf ik 'm ook wel te gunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Hij is de meest autistische user ooit.
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Waynequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
Het is maar een blikje drinken.
Mooi. Sukkel.quote:
Wees dan een autistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Wayne
Er zijn ook genoeg mensen die stinken of ander voedsel van andere mensen die stinken, zoals ik al postte: deal with it.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.
Gast, ik was `gewoon´ onderweg naar kantoor, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.quote:
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe rukt Socios tegenwoordig in treinen eigenlijk?
Neen.quote:Waren de meeste treintoiletten niet verwijderd?
ts snapt het levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Tja, je zou maar genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.quote:
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.
Socios is wel een baas hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Videobewijs:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef richnigger het volgende:
[..]
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?quote:
Waarom doet ie het dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef richnigger het volgende:
[..]
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?
Ook 's ochtends vroeg als ontbijt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik eet altijd frietjes met satésaus in de trein
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
Jezus manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Gast...waar heb je het over?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Ja man helemaal flabbergastedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nu gebruik je het woord "gast" toch ook als "gozer"?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Sommige users zoeken aandacht, andere users schenken die graag. Vraag en aanbodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik snap die Sociosadoratie niet. Wat een kutuser
een polo met je username er op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Dat maakt mij niet jaloers. Probeer nog maar eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |