Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Is gewoon normaal taalgebruik, hoor.
Maar ja, dat is voor mensen die graag energy drink nuttigen schijnbaar moeilijk te begrijpen.
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef P8 het volgende:
Ik denk dat Socios een hekel heeft aan energydrankjes omdat zijn moeder hem altijd heeft verboden die godennectar te drinken. Autisten met een sugarrush zijn dan ook vermoeiend2. Begrijpelijk van zijn moeder, maar wel een beetje van irrationeel van Socios dat hij een dergelijke afkeer hiervoor heeft ontwikkeld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
Aangepast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Verspreid (alinea 2, eerste zin) moet met DT, sukkel
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.quote:
Onzin in haar puurste vorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef richnigger het volgende:
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.
Dat maakt het niet minder onzinnigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Henkie94 het volgende:
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.
Een wereldvreemde baas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Denken dat dit nieuw isTS is wereldvreemd. Kut Soosjos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |