Omdat ik nooit energy drink drink? Schei toch uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef P8 het volgende:
Voor mensen als Socios zou er een autisme.fok.nl moeten komen.
Nee, omdat je kansloze topics opent en een preoccupatie met treinen hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ik nooit energy drink drink? Schei toch uit.
En stoer doet met luxe woordjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:45 schreef P8 het volgende:
[..]
Nee, omdat je kansloze topics opent en een preoccupatie met treinen hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:47 schreef Kwalberto het volgende:
Mensen die socios verdedigen zijn pas de echte autisten
Mensen die op socios haten zijn pas de echte autisten
quote:
quote:
quote:
Haten op de treinquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Alleen als treinpauper heb je daar last van. Helemaal gene terechte klacht dus.
NOU ZEG DAN?!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Doe dan gewoon normaal, met je 'wordt verworpen' elke keer, of 'ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken'. Wie de fuck denk je wel niet dat je bent, een jurist?
En diverse doelgroepen hebben andere interesses en smaken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. De trein is er voor heel diverse doelgroepen. Daartoe behoort ook het forenzenverkeer.
Ja dat doet hij de laatste tijd ineens zo veel, boven zijn stand schrijven.quote:
Is gewoon normaal taalgebruik, hoor.quote:
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Is gewoon normaal taalgebruik, hoor.
Maar ja, dat is voor mensen die graag energy drink nuttigen schijnbaar moeilijk te begrijpen.
Pas maar op, ik gooi energydrink door je ranja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar ja, dat is voor mensen die graag energy drink nuttigen schijnbaar moeilijk te begrijpen.
Je meent het dus ook nog gewoon, in plaats van dat het je gimmick ofzo isquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.Flikker toch op man.
Succesful.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, want mensen die energy drink drinken zijn per definitie dom.Flikker toch op man.
In dat geval komen ze uit een uitermate laag milieu, maar een blikje energy drink voor de lekker op zijn tijd, is niks mis mee. zolang je er niemand mee lastig valt uiteraerd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.
Dat is niet dom, dat is luiheid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, want mensen `die niet dom zijn´ eten een fatsoenlijk ontbijt en gaan niet met hun slapende hasses in de trein een blikje energy drink als vervanging nuttigen. Want no way dat deze gast hiervoor een aantal boterhammen gegeten heeft, hoor.
Je oom is een mongool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Haten op de treinIdeaal vervoer voor mensen zonder een auto, mensen in de spits die snel bij hun bestemming moeten zijn. Mijn oom heeft een Corvette ZR-1 gehad (dus niet haten op zijn armoe) en heeft nu 1ste klas NS-kaart, omdat hij dan sneller op werk is.
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooidquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef P8 het volgende:
Ik denk dat Socios een hekel heeft aan energydrankjes omdat zijn moeder hem altijd heeft verboden die godennectar te drinken. Autisten met een sugarrush zijn dan ook vermoeiend2. Begrijpelijk van zijn moeder, maar wel een beetje van irrationeel van Socios dat hij een dergelijke afkeer hiervoor heeft ontwikkeld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toen Socios geboren was hebben ze sowieso de moederkoek bewaard en de baby weggegooid.
Aangepast.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef 9611Niels het volgende:
Verspreid (alinea 2, eerste zin) moet met DT, sukkel
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.quote:
Onzin in haar puurste vorm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:01 schreef richnigger het volgende:
Omdat men de hele tijd aan de noodrem moet trekken om ervoor te zorgen dat jij met je rolstoel genoeg tijd hebt om de trein binnen te rijden.
Dat maakt het niet minder onzinnigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik sta 100% achter mijn klacht en posts.
Nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef Henkie94 het volgende:
Ga nu maar achter het station staan zonder broek en vaseline.
Een wereldvreemde baas.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Denken dat dit nieuw isTS is wereldvreemd. Kut Soosjos.
QFT. Of de meest succesvolle troll ooit, die nominatie durf ik 'm ook wel te gunnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Hij is de meest autistische user ooit.
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Waynequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:20 schreef RobinOpJeBeeldscherm het volgende:
Het is maar een blikje drinken.
Mooi. Sukkel.quote:
Wees dan een autistquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Liever een autist zijn dan genieten van Lil' Wayne
Er zijn ook genoeg mensen die stinken of ander voedsel van andere mensen die stinken, zoals ik al postte: deal with it.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:21 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Kerel ga lezen dan. Niets is minder waar, het gaat voornamelijk om de penetrante lucht die het desbetreffende blikje produceert, en de medemensen die het daarmee stoort.
Gast, ik was `gewoon´ onderweg naar kantoor, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.quote:
Dat doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe rukt Socios tegenwoordig in treinen eigenlijk?
Neen.quote:Waren de meeste treintoiletten niet verwijderd?
ts snapt het levenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:24 schreef Nicksanders het volgende:
TS moet je geen baan zoeken in plaats van beetje in treinen rond te hangenloser
Tja, je zou maar genietenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:25 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Neen, in de keuze: Autist of genieten van Lil' Wayne zou ik voor Autist kiezen. Als ik daarentegen niet die keuze hoefde te maken, en ook gewoon een normaal wezen zou kunnen zijn die normale muziek kan luisteren, zal ik daarvoor kiezen. Jij impliceert mijn stelling ook compleet verkeerd.
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.quote:
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:27 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Ik zou op het puntje van zelfmoord plegen staan, als ik zo geindoctrineerd ben tot het genieten van Lil' wayne ja.
Socios is wel een baas hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:18 schreef richnigger het volgende:
Socios een baas noemen
Videobewijs:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:28 schreef richnigger het volgende:
[..]
Onderbouw waarom Lil Wayne zo kut is en kom met betere alternatieven.
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?quote:
Waarom doet ie het dan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef richnigger het volgende:
[..]
Misschien komt dit omdat Lil Wayne geen gitarist is?
Ook 's ochtends vroeg als ontbijt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:32 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik eet altijd frietjes met satésaus in de trein
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
Jezus manquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Gast...waar heb je het over?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet snappen dat sommige woorden synoniemen hebben.
Ja man helemaal flabbergastedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nu gebruik je het woord "gast" toch ook als "gozer"?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:46 schreef Che_ het volgende:
"Gast loopt met blikje energy drink door de trein."
Jij hebt hem uitgenodigd hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Republiek
Sommige users zoeken aandacht, andere users schenken die graag. Vraag en aanbodquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik snap die Sociosadoratie niet. Wat een kutuser
een polo met je username er op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem één ding van jou waar mensen jaloers op kunnen zijn
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat maakt mij niet jaloers. Probeer nog maar eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes´.
Ik zou je haast m'n zus aanbieden, alleen daarvoor al.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kreeg zojuist een stijfjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn hoge chick-magnet gehalte. 163mg per 100mg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mensen zijn jaloers op jou omdat jij nooit energiedrankjes drinkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Terechte klacht.
Zo weet ik nog goed op die zonnige dag in mei. 2004.
Toen zo 1 gozert het ook noodzakelijk vond om met een blikje energydrank door de trein te lopen..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Overzichtelijk verhaal
Correct gebruik van cursieve letters en aanhalingstekens
Kort en bondig
Echter Socios
9/10
Ik drink niet eens koffie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:06 schreef Koeketrommel het volgende:
Een blikje energy drank is voor hun hetzelfde als jouw koffie s'morgens.
Gelukkig hebben we socios die ons van zulke gevaren op de hoogte stelt...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.
Het bleek dat de machinist onwel werd van de fruitige composthoop lucht en met zijn slappe kaak de dodemansknop ingedrukt hield.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes'.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
"plezante"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..
Met 1 vinger in de neus kijken hoe zo 1 als dat jij bent in de aangrenzende auto zijn/haar dashboardje onderkotst.
Dan is het geen redbull.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik drink ook weleens redbull, maar meestal koop ik zo'n goedkopere versie.
Dat beweerde ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is het geen redbull.
Wat een stink zooi is het trouwens.
Je weet dat autisten zich niet kunnen inleven in anderen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Ga zo door!
Ik weiger gewoon mij `zwart te laten maken´ en het verspreiden van pure laster doorgang te laten vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Thanks.quote:Ga zo door!
Die vreet je toch ook niet in de trein.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat beweerde ik toch ook niet?
En eieren zijn ook stinkzooi, maar die zijn ook lekker.
Ga jij hem maar troostenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Geranium_Opa het volgende:
Al die wannabe alfa mannetjes hier die socios bashen , pure afgunst en jaloezie.
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Ja, dat kan dus niet he! Volgens socios mag je alleen in een trein eten als er een restauratiewagon aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullOf een mars
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Dat vinden de NS ook, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Inderdaad. En zeker de manier waarop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef aight1 het volgende:
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |