Gelukkig hebben we socios die ons van zulke gevaren op de hoogte stelt...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:00 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien op the perfect disaster ja.
Het bleek dat de machinist onwel werd van de fruitige composthoop lucht en met zijn slappe kaak de dodemansknop ingedrukt hield.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik drink bijvoorbeeld nooit `energiedrankjes'.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef mokelembembe het volgende:
Wat boeit jou het? Nog erger is mensen die in de file hun neus leegvreten s'ochtends...en dan nog denken dat niemand ze kan zien, omdat er een raam tussen zit.
"plezante"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:20 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoho.. dat is een plezante bezigheid..
Met 1 vinger in de neus kijken hoe zo 1 als dat jij bent in de aangrenzende auto zijn/haar dashboardje onderkotst.
Dan is het geen redbull.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:34 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Ik drink ook weleens redbull, maar meestal koop ik zo'n goedkopere versie.
Dat beweerde ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan is het geen redbull.
Wat een stink zooi is het trouwens.
Je weet dat autisten zich niet kunnen inleven in anderen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Ga zo door!
Ik weiger gewoon mij `zwart te laten maken´ en het verspreiden van pure laster doorgang te laten vinden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Socios is volgens mij de enige user die alle zooi die over hem heen wordt gekotst ook daadwerkelijk serieus neemt en probeert tegen te gaan met one-liners en argumenten.
Thanks.quote:Ga zo door!
Die vreet je toch ook niet in de trein.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:40 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat beweerde ik toch ook niet?
En eieren zijn ook stinkzooi, maar die zijn ook lekker.
Ga jij hem maar troostenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Geranium_Opa het volgende:
Al die wannabe alfa mannetjes hier die socios bashen , pure afgunst en jaloezie.
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:50 schreef Geelman het volgende:
Socios zou het liefste alleen übermenschen toelaten in de treinen. Untermenschen verpesten zijn treinervaringen.
Ja, dat kan dus niet he! Volgens socios mag je alleen in een trein eten als er een restauratiewagon aanwezig is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:51 schreef mokelembembe het volgende:
[..]
Mensen die een kroket eten met een blikje redbullOf een mars
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Dat vinden de NS ook, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:55 schreef Gary_Oak het volgende:
Klopt, en jij bent niet degene die dat bepaalt.
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in de trein zolang men zich maar gedraagt.
Inderdaad. En zeker de manier waarop.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:58 schreef aight1 het volgende:
En valt het drinken van 'Red Bull' onder 'niet gedragen'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |