Alleen als treinpauper heb je daar last van. Helemaal gene terechte klacht dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Sloeber94 het volgende:
Mensen die haten op deze klacht, omdat Socios
Dan heb je pas een kutleven. Die kerel heeft ook gewoon gelijk, los ervan of Red Bull een lekker drankje is, is het ronduit vervelend mensen lastig te vallen met je eigen smaak.
Met zo'n blikje penetrante aroma rond lopen en mensen die geur opdringen, is hetzelfde als 2 jehova's getuigen die langs iedereen zijn deur gaat om hun geloof aan je op te dringen.
Derhalve, trochton klacht.
Maar tijdens het posten heb je zo te zien nog wel eens last van een stoornis?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:26 schreef firebladex het volgende:
Ik had een tijdelijke hart ritme stoornis door die drank![]()
had er ook tussen de 25-30 op in 3 dagen tijddaarna begon me hart raar te doen
dus naar spoed gegaan ( want het was middernacht ) en toen dachten ze dat ik drugs op had
geloofde ze mij niet dat het kwam door de energie drank
![]()
nu ben ik echter al 1 jaar "clean"
Pertinent niet waar. Stop onmiddellijk met dit soort insinuaties.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef Henkie94 het volgende:
Jij maakt toch stiekem foto's waarop je je thuis aftrekt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Stop onmiddellijk met dit soort insinuaties.
Dus dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:16 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij... ik zie je elke dag op weg naar het werk.
Jou mooie geel met blauwe uitstraling doet me elke dag weer stijf staan van opwinding.
Soms ben je rustig en soms ben je kei druk.
Ik volg je door heel Nederland en maak dan stiekem foto's van je die ik dan thuis weer met veel plezier bekijk.
Ik hou van je oude modellen en van je jongere uitgaven . Jij bent voor mij altijd geweldig soms kom je wel eens te laat of heb je 5 minuten vertraging maar als ik in je zit voel ik me pas echt thuis.
Kusje Socios ,
ps ik hoop dat je na deze oproep eindelijk eens wat terug zegt.
Want?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef richnigger het volgende:
Socios is de reden dat de treinen niet op tijd rijden.
Luxe woordjes. Vet man.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee en ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken.
whehehe stereotypequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
Had hij een te strak nike petje op zijn hoofd zweven en sportkleding aan om naar het CIOS te gaan ?
Haha, nee. Hij was opweg naar een MBO-school in Leeuwarden Camminghaburen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Maikuuul het volgende:
Had hij een te strak nike petje op zijn hoofd zweven en sportkleding aan om naar het CIOS te gaan ?
doodverwensingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankerirritant, dat semi-diplomatieke/politieke geantwoord, godverdomme man. TS moet dood.
Bmw M3 jeweetzquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Mensen die met de trein gaanTe arm om een fatsoenlijke Audi te kopen
![]()
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kankerirritant, dat semi-diplomatieke/politieke geantwoord, godverdomme man. TS moet dood.
Stop maar met hier aanwezig zijn. Haal een magneet over je HDD en tief m in de sloot. Vervolgens mag je non-stop rukken op t treinstation. Houdoe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.
Doe dan gewoon normaal, met je 'wordt verworpen' elke keer, of 'ik sommeer je onmiddellijk deze pure laster te staken'. Wie de fuck denk je wel niet dat je bent, een jurist?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet schelden met ziektes, niet vloeken en niet van dat soort verwensingen.
Totaal geen behoefte aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Henkie94 het volgende:
Vervolgens mag je non-stop rukken op t treinstation.
Ow okequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar tijdens het posten heb je zo te zien nog wel eens last van een stoornis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |