Hoelang had ze dat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag gister op tv een meisje met boulimia en die had ook al helemaal zo'n rot gebit.
wie is dat? ik zou wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ] en zo een kippennekjeeeee en dunne armeeeen
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Binnen de minuut, net als tussen de lakens.
who cares of jij zou? niemand zou jouquote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
wie is dat? ik zou wel.
en goedenavond samen.
lotquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
ach brede heupen zijn weer makkelijk als je moet bevallen
sowieso meer is ook tijdverspillingquote:
Volgens mij heb je dan gewoon al echt een slecht gebit of je moet echt al meer dan 15 jaar boulimia hebben ofzoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef L0t.. het volgende:
komende jaren zul je wrs wel wat meer aankomen wd, gebeurt vanzelf als je ouder wordt
Sowieso.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit als zij dan ook bevredigd is.
Hangt er vanaf hoe vaak je kotst denk ik. En ze was denk ik nog maar iets van 15.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan gewoon al echt een slecht gebit of je moet echt al meer dan 15 jaar boulimia hebben ofzo
jaaa nouwww tot nu toe groeien alleen mijn tietenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef L0t.. het volgende:
komende jaren zul je wrs wel wat meer aankomen wd, gebeurt vanzelf als je ouder wordt
kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
wat wel skeer is, is dat aankomen duizend keer moeilijker is dan afvallen
Oh, weet niet. Heb t eigenlijk echt nog nooit gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je kotst denk ik. En ze was denk ik nog maar iets van 15.
Weekje Amerika en je komt gewoon een kilo per dag aan. Blijf der nog langer zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
niet als je gewoon beweegt hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weekje Amerika en je komt gewoon een kilo per dag aan. Blijf der nog langer zou ik zeggen.
Mwah, voor de meeste mensen niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
toen ik ziek was woog ik nog maar 47kg ging ik naar de invalster van de dokter en die wist niet dat ik altijd al zo mini mini ben geweest qua gewicht en toen zei ze dat ik naar de dietiste moest omdat ze het eng vond dat ik zo dun was en weinig woog. de hoerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
5 man komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Zo voorbereidingen verjaardagsfeest op gang
[ afbeelding ]
Wat is snel dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef L0t.. het volgende:
Door dat maagzuur wat je elke keer uitkotst kan je gebit echt wel snel verrotten volgens mij..
ze was gewoon jaloers omdat het zelf een pitje van 80kg isquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
toen ik ziek was woog ik nog maar 47kg ging ik naar de invalster van de dokter en die wist niet dat ik altijd al zo mini mini ben geweest qua gewicht en toen zei ze dat ik naar de dietiste moest omdat ze het eng vond dat ik zo dun was en weinig woog. de hoer
geen sma's dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Zo voorbereidingen verjaardagsfeest op gang
[ afbeelding ]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neequote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Maar Lotje was jij dat niet die het niet mooi vond als de bovenbenen tegen elkaar aan vielen?
volgens mij chaiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Maar Lotje was jij dat niet die het niet mooi vond als de bovenbenen tegen elkaar aan vielen?
ja ze was wel kk lelijk en hoge linnen broeken typequote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze was gewoon jaloers omdat het zelf een pitje van 80kg is
hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neevooral icm X-benen.
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
Nou, dank je wel, Lot.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Crack_ het volgende:
En als je 't snel na 't eten uitkost valt dat wel mee tohc, omdat er dan nog bijna geen zuur in je maag zit?
Haha nee, ieder zijn smaak!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
standaard. maar wd ik vind jou wel perfect hoor fok de haters :$quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ze was wel kk lelijk en hoge linnen broeken type
pro's hierquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?
Is dat dan neit gal?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszlequote:
Oh dat is zo goor he. Moeten nekken maar helemaal leeg zijn van binnen.quote:
liiszle is gewoon wel dik hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszle
Het smaakte wel zuur.quote:
Niet dat dat beter is ofzo he, maar ik bedoel alleen van ik heb 't nog nooit gezien bij iemand dus volgens mij ligt 't echt aan de persoon ofzo.quote:
Ja wel geel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geel en dat je 't na 5 uur nog steeds ruikt?
BAHHHHH
Wat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Maar eerlijk, anorexiapatiënten zijn ZO irritant
Inderdaad, ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
je moet ze gewoon zo'n dikmaakspiegel geven, ben je er zo vanafquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.
Nee want lisszle doet té, show maar anders dmquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie van mijn lichaam vinden maar dan ben ik zo weer een 2e liszle die aandacht wil.
Oké, stuur maar foto's, dan beoordeel ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie van mijn lichaam vinden maar dan ben ik zo weer een 2e liszle die aandacht wil.
Is dit serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.
Stuur maar een picquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
dm staat open jeweethetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega'squote:
Mensen die dat echt zeggen zijn idd aandachtstrekkers. Alleen als ik dat echt van mezelf vind dan ga ik dat niet zeggen, want als iemand dan eerlijk wil zijn moet die ja zeggen of anders een beetje liegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ze juist niet zo irritant omdat ze bijna niks laten merken, "normale" mensne zeggen vaker "ohhh ik ben te diiik" dan mensen met een eetstoornis omdat 't dan verdacht is zeg maar.
Alleen als je ze wil veranderen lijkt me ook irritant ja
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want lisszle doet té, show maar anders dm.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, stuur maar foto's, dan beoordeel ik.
quote:
lol internetquote:
Er was laatst zo'n programma op bnn. Over mensen met anorexia, een meisje zo dun als een lantaarnpaal op het randje van de dood en nog af willen vallen. Echt die ouders, zo hartverscheurend om te zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ze juist niet zo irritant omdat ze bijna niks laten merken, "normale" mensne zeggen vaker "ohhh ik ben te diiik" dan mensen met een eetstoornis omdat 't dan verdacht is zeg maar.
Alleen als je ze wil veranderen lijkt me ook irritant ja
Ik beoordeel wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nou vind het wel raar. Denk niet dat er mensen zijn in Afrika die dit hebben omdat ze controle willen.quote:
Mja, iedereen vraagt 't wel eens ooit maar als je dat serieus wil weten vraag je dat otoch alleen aan goede vriendinnen of mensen waarvan je weet dat ze eerlijk zijn zeg maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die dat echt zeggen zijn idd aandachtstrekkers. Alleen als ik dat echt van mezelf vind dan ga ik dat niet zeggen, want als iemand dan eerlijk wil zijn moet die ja zeggen of anders een beetje liegen.
Nee ik wil gewoon jullie eerlijke mening. Heb al vaak genoeg gehoord dat ik dik ben dus ik kan het wel hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Tli als je toch beetje té bent mogen we dat dan zeggen of wil je gewoon horen dat 't mooi is?
Was dat niet met Yvon Jaspers? Een zo'n meisje tegen haar ouders: ik wil weer gaan afvallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n programma op bnn. Over mensen met anorexia, een meisje zo dun als een lantaarnpaal op het randje van de dood en nog af willen vallen. Echt die ouders, zo hartverscheurend om te zien.
Tja, het is niet voor niets een ziekte...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega's
één zo'n meisje moest aan de sondevoeding en dan koppelde ze gewoon 's nachts stiekem de voeding af en drukte die infuuslijn in het matras. Kwamen ze dus achter doordat het matras op een gegeven moment verzadigd was en doorlekte![]()
![]()
Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega's
één zo'n meisje moest aan de sondevoeding en dan koppelde ze gewoon 's nachts stiekem de voeding af en drukte die infuuslijn in het matras. Kwamen ze dus achter doordat het matras op een gegeven moment verzadigd was en doorlekte![]()
![]()
Ja die.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet met Yvon Jaspers? Een zo'n meisje tegen haar ouders: ik wil weer gaan afvallen.Volgende dag lag ze in het ziekenhuis aan de sondevoeding.
!!!!!
Nouja nee tuurlijk niet, maar dan is het toch niet ehm ja onzin ofzo of dat die mensen 't expres doen of iets zegmaarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou vind het wel raar. Denk niet dat er mensen zijn in Afrika die dit hebben omdat ze controle willen.
Uhhh, jouw haar is toch vrijwel hetzelfde? Of space ik hem.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil haar haaaaaaaaaaaaaaaar
lengtequote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uhhh, jouw haar is toch vrijwel hetzelfde? Of space ik hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Volgens mij heb ik daar een stukje van gezien.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n programma op bnn. Over mensen met anorexia, een meisje zo dun als een lantaarnpaal op het randje van de dood en nog af willen vallen. Echt die ouders, zo hartverscheurend om te zien.
zonder kleren aanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Lakitu het volgende:
ey maar tli even zonder grappen. het beste kun je een foto van de achterkant van je lichaam sturen, en dan dat jij een beetje bukt. zo kan iedereen het beste beoordelen.
ik snap het eigenlijk wel, je bent gewoon echt ziek ziek. En dna gaat iemand tegen jou zeggen van hey je moet eten, ja dat werkt gewoon niet zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef L0t.. het volgende:
of kastje van de bloeddrukmeter dat los zat en dan boterhammen daar achter verstoppen tot dat ding een keer van de muur flikkerde en al dat brood tevoorschijn kwam
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Saved + new backgroundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik ook, alleen dan donker natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil haar haaaaaaaaaaaaaaaar
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Ik vind het prima, van mij mag zo'n buikje ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.ik zei het net allll, maar ik vind het mooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
dit behalve dat ik het net al zeiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei het net allll, maar ik vind het mooooi
Voorbereiding zijn *in gang.quote:
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Nou ja, als je zegt dat je buik inmiddels minder is, vind ik er niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.giggitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
ik ben aardig aan het aanmakenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook, alleen dan donker natuurlijk.
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Oh mijn buik is denk ik even 'dik' als die van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Ik zou hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Mooi toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houdt wel je buik in, of niet?
Oke, dit is het dus. Mijn buikje is inmiddels alweer wat minder.Ik zie niks geks hoor, ik ben volgens mij precies zo als jij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ik heb een probleem zo'n jongen die ik ken gaat woensdag op een datequote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Skylark. het volgende:
woensdag date uit haar iniatief
ok wat zijn jullie problemen dan los ik ze op
Beetje is sexy. Beter dan zo'n fucking dunne chick :$.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Lakitu het volgende:
ik vind lovehandles ook wel chill eigenlijk
ken je hem in het echtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb een probleem zo'n jongen die ik ken gaat woensdag op een date
Nee, ik heet geen Lamon. Maar Fas buikje is nu wat minder ja. Gaat wel met moeite.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mooi toch?
Je houdt wel je buik in, of niet?
Dus alle andere opmerkingen van je dat je een vrouw/meisje te dik vindt was een troll?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef MouzurX het volgende:
Dit begint S&G achtig te worden.
wel eens met de rest hoor daar niet van
definieer echtquote:
Beter langzaam anders is het meer spier dan vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik heet geen Lamon. Maar Fas buikje is nu wat minder ja. Gaat wel met moeite.Ben altijd al stevig gebouwd geweest.
nee door tli die een liiszle-tje doetquote:
Nee, dat zijn onbekenden, onbekenden mag je bashen, sc homies niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus alle andere opmerkingen van je dat je een vrouw/meisje te dik vindt was een troll?
Nooit op afgaan. Iemand kan qua gewicht slank zijn, maar wel een pens hebben. Serieus.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk op basis van gewicht + lengte dacht ik echt dat je dikker was tli, dit is toch mooi gek
bij tli? wat?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef reetveter het volgende:
Tli, ik zou je schuren in de tent![]()
. En als ik een aanleiding had zou ik met je praten
.
Lafaard.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee, dat zijn onbekenden, onbekenden mag je bashen, sc homies niet.
Lieve schat ik plaag maarquote:
Jawel, wat chai zegt lengte + gewicht verwachte ik geowon meer. SORRY HOOR.quote:
jesus man. en in love ook nog? ik snap niet hoe je het doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Oke:quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan had ze geen foto gepost, ze wist stiekem wel dat ze een normaal figuur heeft.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens nu ik :$ niet te hard zijn.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens nu ik :$ niet te hard zijn.kijk dit is wat ik wil zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoudquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jesus man. en in love ook nog? ik snap niet hoe je het doet
Op hoeveel dagen zit je nu?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoud![]()
![]()
Hoezo durfde je dat niet dan? Gewoon lekker schijt hebben aan wat anderen vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Maar bedankt allemaal, nu durf ik over een maandje wel met bikini over het strand. Vorig jaar liep ik met een spijkerbroek aan. Dit is het eerste jaar dat ik voor het eerst een jurkje aangetrokken heb ..
Je moet maar gewoon denken dat 't aan jezelf ligt en dat andere dat problee mhelemaal niet zienquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Maar bedankt allemaal, nu durf ik over een maandje wel met bikini over het strand. Vorig jaar liep ik met een spijkerbroek aan. Dit is het eerste jaar dat ik voor het eerst een jurkje aangetrokken heb ..
Echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, het blijft me verbazen waar vrouwen zich allemaal druk over kunnen maken.
Zoveel stress.
Die moet je ook volledig negeren als ze niet stabiel zijn. Heb ook altijd het idee dat bij de mensen waar het stabiel is ook de aardige leukere mensen zijn en dat die anderen het wel best vinden en altijd weer anderen voor hun karretje spannen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik snap ook wel dat het een ziekte is crack maar als vpk kan ik daar heel weinig mee en sowieso stoor ik me aan dat gedrag. Borderline is ook een ziekte en die zijn ook fucking irritant.
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoud![]()
![]()
Is dit weer eenquote:
Ik zou het niet kunnen handelen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, het blijft me verbazen waar vrouwen zich allemaal druk over kunnen maken.
Zoveel stress.
alsof jij me nooit pics ter keuring hebt gepm'dquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Zoveel stress.
Ik zie mensen die 3x zo dik zijn in bikini over het strand gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Dat mijn bet op 2 weken staat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit weer eenMouzur Theorie
of snap ik de vraag niet
?
Ik pak gewoon een 2 15jarigen of 1 16jarige voor erbijquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yo
Liever iemand zonder ervaring, dan merkt ze niet dat ik er niks van bakquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yo
Ja ik snap ook wel dat 't irritant is, helemaal omdat je die gedachte ganag gewoon niet kan snappen omdat er eigenlijk niks aan de hand is enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik snap ook wel dat het een ziekte is crack maar als vpk kan ik daar heel weinig mee en sowieso stoor ik me aan dat gedrag. Borderline is ook een ziekte en die zijn ook fucking irritant.
Primark he.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zie mensen die 3x zo dik zijn in bikini over het strand gaan
Leuke bikini trouwens op die foto
Oh nee, deze wordt permanent hoop ikquote:
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.tquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Liever iemand zonder ervaring, dan merkt ze niet dat ik er niks van bak.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof jij me nooit pics ter keuring hebt gepm'd
Dude, dit wordt lachwekkend.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh nee, deze wordt permanent hoop ik. Ofja, eigenlijk wil ik het ook niet met het oog op de vakantie. Ik zie wel
.
Ja of van die vrouwen van 50 + die ineens denken dat zij ook wel in een bikini kunnenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chai het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen bikini aan doen als jullie jezelf te dik vinden. Zelfs al was je dik, dan lijk je in kleding echt niet dunner dan in bikini.
Maar ik ken haar al meer dan een jaar, en sinds 3 weken en 3 dagen is er een romance.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh nee, deze wordt permanent hoop ik. Ofja, eigenlijk wil ik het ook niet met het oog op de vakantie. Ik zie wel
.
Nee maar in een shirtje en een broek kun je het nog enigszins verbergen, in bikini komt alles echt tevoorschijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chai het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen bikini aan doen als jullie jezelf te dik vinden. Zelfs al was je dik, dan lijk je in kleding echt niet dunner dan in bikini.
Of zeggen dat het verkeerde gaatje veel minder vervelend is dan de eerste keer vaginaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.t
niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.t
zo wispelturig xDquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
En niet alleen over het strand. Ook in de supermarkt en overalquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso dat ik later met een dikke pens en een biertje over het strand in m'n zwembroek loop.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso dat ik later met een dikke pens en een biertje over het strand in m'n zwembroek loop.
Echt hè, ik snap niet waarom iedereen het over het verkeerde gaatje heeft. Gewoon het andere gaatje.quote:
praten over gaten suggereert een beerputquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Of zeggen dat het verkeerde gaatje veel minder vervelend is dan de eerste keer vaginaal.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè, ik snap niet waarom iedereen het over het verkeerde gaatje heeft. Gewoon het andere gaatje.
Nou vind ik niet. Bikini kan ook juist voordeliger zijn. Mijn benen zijn nogal fors, maar daarnaast ook nog gewoon heel erg gespierd. In bikini zie je iig dat het geen vetklompjes zijn zeg maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar in een shirtje en een broek kun je het nog enigszins verbergen, in bikini komt alles echt tevoorschijn.
Haha, ja het is maar net welk lichaamsdeel je wilt verbergen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Bikini kan ook juist voordeliger zijn. Mijn benen zijn nogal fors, maar daarnaast ook nog gewoon heel erg gespierd. In bikini zie je iig dat het geen vetklompjes zijn zeg maar.
oh shi-quote:
met duitsers erinquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Stranden. Daar kun je tenminste kuiltjes zien
.
Euhm, begin april volgens mij, viel wel mee, paar leuke korte spijkerbroekjes enzo, basic shirtjes en leuke bikini's. Sieraden, schoenen en andere zooi viel erg tegen helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef L0t.. het volgende:
Ohja ik moet ook nog een keer naar de Primark, wanneer ben je geweest tli? Hadden ze veel leuke dingen?
son, i am dissapointquote:
OHHHHH SHIT.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
mouz wtf doe jij nou weer of je van anaal bent, fucking maagd
echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
je voldoet sowieso niet aan de driehoek omdat je niet blond bentquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Mouz heeft niets gezegd over mijn strapless bikini.
Denk het.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ja het is maar net welk lichaamsdeel je wilt verbergen.maar dat komt zeker door het paardrijden of niet?
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclus van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.quote:
Hij is geen maagd meer, wel op de hoogte blijven, he.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die niet weten dat hij hem er één keer half in heeft gehangenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Niet liegen, 2/3dequote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat hij hem er één keer half in heeft gehangen.
Dude.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het.
[..]
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclys van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Mouz heeft niets gezegd over mijn strapless bikini.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke:
Strapless BLEEEHH wat leluk!.
nou serieus, op die foto staat het nog wel enigszins goed![]()
als ik 80 ben heb ik toch geen seks meer, zeker niet anaalquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het.
[..]
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclus van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.
jaja en jij gelooft datquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is geen maagd meer, wel op de hoogte blijven, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Nee maar je moet nog wel steeds gewoon poepen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik 80 ben heb ik toch geen seks meer, zeker niet anaal
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Crack_ het volgende:
We beginnen gewoon overnieuw, vanaf nu is edereen weer maagd
ik stopte met lezen bij vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen maar missionaris!
Binnen de minuut klaar zijn!
Niets geven om de vrouw!
WIN.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.
mouz heeft heel deze act toch. even tijdje van fok, beetje rondhangen op 4chan in die tijd en dan terug naar fok om te doen alsof hij in die tijd op 4chan chick heeft geneukt, uit de deur is geweest e.d.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:
WINquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
dibs op lakiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
alsof ik dat nog doorheb dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar je moet nog wel steeds gewoon poepen.
ik wil je best penetreren met een dildo hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.
Jij en dqod, past preciesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.
Mag ik Jochem even hierheen halen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:
quote:
mag ik rv dwingen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
vriend FUCK kinky. gewoon normaal doenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ey knappen jullie erop af als een chick niet zo kinky is? Op die reis deden we zo'n soort kinderachtig rankingspel en ze rankte zichzelf van de hele groep het laagste qua kinkynessen mij als 3e wat goed zou kunnen kloppen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wil je best penetreren met een dildo hoor.
Tsja wat is kinky.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ey knappen jullie erop af als een chick niet zo kinky is? Op die reis deden we zo'n soort kinderachtig rankingspel en ze rankte zichzelf van de hele groep het laagste qua kinkynessen mij als 3e wat goed zou kunnen kloppen.
ja maar nu heb ik zo'n idee van recht toe recht aan en klaarquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen maar missionaris!
Binnen de minuut klaar zijn!
Niets geven om de vrouw!
Ja wat verstaat ze onder niet kinky? Ze ligt alleen maar op haar rug en doet het alleen in bed of wilt ze niet in touwen en andere shit hangen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Gaat dit over je crush? Begin je nu al redenen te zoeken om het af te kappenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen mogen wel verkrachten, zo ben ik.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Crack_ het volgende:
We beginnen gewoon overnieuw, vanaf nu is edereen weer maagd
Hoe werkt die ranking dan. Ik denk dat ik best hoog scoor ookal ben ik doordeweeks echt zo'n doorsnee meisje.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Tsja dan ligt er ook weer aan wanneer, als je het een half jaar hebt of op de derde date?quote:
Weet ik niet, niet in detail erop ingegaan gewoon de hele mikmak qua standjes, items enz.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat verstaat ze onder niet kinky? Ze ligt alleen maar op haar rug en doet het alleen in bed of wilt ze niet in touwen en andere shit hangen?
hoezo date?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja dan ligt er ook weer aan wanneer, als je het een half jaar hebt of op de derde date?
nah ik denk dat kinky s&m en dat soort shit is, dat ze dat bedoeldequote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik zo'n idee van recht toe recht aan en klaar
Vastgebonden aan het plafond hangen.quote:
wil het je wel laten zien opzichquote:
Is nogal relatief.quote:
ohja elk weekendquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vastgebonden aan het plafond hangen.
Handboeien zijn toch ook niet meer zo kinky, iedereen heeft ide fluffy dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is nogal relatief.
Sommige mensen vinden handboeien al kinky terwijl het bij anderen pas begint bij zweepjes en kaarsvet.
kaarsvet en al dat soort shit is voor mensen met kk levensquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Maar kaarsvet, wat is daar de bedoeling van? Moet dat pijnlijk zijn? Want dat is het toch niet eens als je niet heel veel doet. En het is echt vieze troep sowieso.
Ja, het pijn is fijn gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Maar kaarsvet, wat is daar de bedoeling van? Moet dat pijnlijk zijn? Want dat is het toch niet eens als je niet heel veel doet. En het is echt vieze troep sowieso.
Nou sommige houden van pijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Jawel, want serieus voor sommigen is doggy al helemaal een of ander exotisch standje.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Het maakt niet uit wat het precies inhoudt want als je jezelf al zo laag ranked zegt dat al wat toch.
Is het zo'n meisje die ontkent te masturberenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Het maakt niet uit wat het precies inhoudt want als je jezelf al zo laag ranked zegt dat al wat toch.
Whut?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef reetveter het volgende:
Net als die gasten die 200 euro betalen om 3 u opgesloten worden in een fucking zak omdaarna weer naar huis te gaan
Is het toch ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want serieus voor sommigen is doggy al helemaal een of ander exotisch standje.
hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is het zo'n meisje die ontkent te masturberen?
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef reetveter het volgende:
Net als die gasten die 200 euro betalen om 3 u opgesloten worden in een fucking zak omdaarna weer naar huis te gaan
Dat zijn de ergste en je weet het.quote:
Ik vind echte kaarsen helemaal niet zo heet? ik deed vroeger gelijk na het doven van een waxinelichtje al mijn vingers erin dopen zodat je van die vingerhoedjes kreeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou sommige houden van pijn.maar dan gebruiken ze wel speciale kaarsvet, niet zo heet als echte kaarsen.
Het is zo'n meisje aan wie je dat niet eens vraagt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe je wel een rollenspellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk doe gewoon normaal met seks, touwen en zweepjes please
Die zijn er ook wel gewoon hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij jou wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
na de vraag wat is kinky, definieer "normaal"quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
Jij doet het alleen maar in bed liggend op je rug?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |