Haha, ja het is maar net welk lichaamsdeel je wilt verbergen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Bikini kan ook juist voordeliger zijn. Mijn benen zijn nogal fors, maar daarnaast ook nog gewoon heel erg gespierd. In bikini zie je iig dat het geen vetklompjes zijn zeg maar.
oh shi-quote:
met duitsers erinquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Skylark. het volgende:
Stranden. Daar kun je tenminste kuiltjes zien
.
Euhm, begin april volgens mij, viel wel mee, paar leuke korte spijkerbroekjes enzo, basic shirtjes en leuke bikini's. Sieraden, schoenen en andere zooi viel erg tegen helaas.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef L0t.. het volgende:
Ohja ik moet ook nog een keer naar de Primark, wanneer ben je geweest tli? Hadden ze veel leuke dingen?
son, i am dissapointquote:
OHHHHH SHIT.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
mouz wtf doe jij nou weer of je van anaal bent, fucking maagd
echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
je voldoet sowieso niet aan de driehoek omdat je niet blond bentquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Mouz heeft niets gezegd over mijn strapless bikini.
Denk het.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ja het is maar net welk lichaamsdeel je wilt verbergen.maar dat komt zeker door het paardrijden of niet?
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclus van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.quote:
Hij is geen maagd meer, wel op de hoogte blijven, he.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Mensen die niet weten dat hij hem er één keer half in heeft gehangenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Niet liegen, 2/3dequote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat hij hem er één keer half in heeft gehangen.
Dude.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het.
[..]
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclys van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Mouz heeft niets gezegd over mijn strapless bikini.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke:
Strapless BLEEEHH wat leluk!.
nou serieus, op die foto staat het nog wel enigszins goed![]()
als ik 80 ben heb ik toch geen seks meer, zeker niet anaalquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het.
[..]
Ik weet niet, maar ik denk niet dat het goed is voor een anus. Mijn oma heeft nu bijv. een stoma, omdat die kringspier door ouderdom gewoon te veel versleten is. Dus ze gaan niet eens altijd lang genoeg mee voor de levenscyclus van tegenwoordig. Als je daarnaast ook nog regelmatig andere geintjes er mee uit gaat halen... Denk niet dat dat altijd goed is.
jaja en jij gelooft datquote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is geen maagd meer, wel op de hoogte blijven, he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
Nee maar je moet nog wel steeds gewoon poepen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik 80 ben heb ik toch geen seks meer, zeker niet anaal
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Crack_ het volgende:
We beginnen gewoon overnieuw, vanaf nu is edereen weer maagd
ik stopte met lezen bij vrouwquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen maar missionaris!
Binnen de minuut klaar zijn!
Niets geven om de vrouw!
WIN.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.
mouz heeft heel deze act toch. even tijdje van fok, beetje rondhangen op 4chan in die tijd en dan terug naar fok om te doen alsof hij in die tijd op 4chan chick heeft geneukt, uit de deur is geweest e.d.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:
WINquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
dibs op lakiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
alsof ik dat nog doorheb dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar je moet nog wel steeds gewoon poepen.
ik wil je best penetreren met een dildo hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.
Jij en dqod, past preciesquote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot, fijn weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |