Hoelang had ze dat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zag gister op tv een meisje met boulimia en die had ook al helemaal zo'n rot gebit.
wie is dat? ik zou wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ] en zo een kippennekjeeeee en dunne armeeeen
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Binnen de minuut, net als tussen de lakens.
who cares of jij zou? niemand zou jouquote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef moomoo het volgende:
[..]
wie is dat? ik zou wel.
en goedenavond samen.
lotquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef L0t.. het volgende:
ach brede heupen zijn weer makkelijk als je moet bevallen
sowieso meer is ook tijdverspillingquote:
Volgens mij heb je dan gewoon al echt een slecht gebit of je moet echt al meer dan 15 jaar boulimia hebben ofzoquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef L0t.. het volgende:
komende jaren zul je wrs wel wat meer aankomen wd, gebeurt vanzelf als je ouder wordt
Sowieso.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt niet uit als zij dan ook bevredigd is.
Hangt er vanaf hoe vaak je kotst denk ik. En ze was denk ik nog maar iets van 15.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan gewoon al echt een slecht gebit of je moet echt al meer dan 15 jaar boulimia hebben ofzo
jaaa nouwww tot nu toe groeien alleen mijn tietenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef L0t.. het volgende:
komende jaren zul je wrs wel wat meer aankomen wd, gebeurt vanzelf als je ouder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |