Lichte walging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent een grappenmaker, ik neem jequote:Op maandag 16 mei 2011 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lichte walging.
Niet persoonlijk bedoeld, uiteraard. Ik zou me door je laten nemen als ik een meisje was.
Pertinent onjuiste redenering, wordt verworpen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat laatste ging door hem heen.
En uitwaarts.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent onjuiste redenering, wordt verworpen.
Poep beweegt zich immers voort via een uitwaartse beweging, terwijl bij penetratie de beweging inwaarts is.
Speechless..quote:
Ja fijn, nu heb ik dat nummer van lady gaga in m'n hoofdquote:
Hmmm, daar heb je een punt. Maar het venijn zit hem toch in het inwaartse.quote:
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krantquote:Op maandag 16 mei 2011 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
twintig jaar later leest bundy nog dezelfde krant wut
volgens mij zingt hier een negerquote:Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hmmm, daar heb je een punt. Maar het venijn zit hem toch in het inwaartse.
Verder hou ik hier maar over op.
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krant
ik zie ook gewoon series met times en zo hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is toch dé krant. Elke film heeft die krant
Dit nummer is wel redelijk mainstream, pas je op?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
volgens mij zingt hier een neger
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |