Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Ik dm je wel even m'n adres Crack, kun je het streetviewen.
oh, ja ik dus wel eentje. Misschien dat jij 't daarom gek vind en ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die niet bejaard oid zijn die daarin wonen.
Beetje rare zin dit trouwens....quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?
Ik wilde er net een opmerking over maken, maar nu doe je het zelf.quote:
Nee, het huis is omringd door muren van 10 meter hoog.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Oeh, kan je bij jou ook zo naar binnen gluren?
Zelfde golflengte, jwz.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde er net een opmerking over maken, maar nu doe je het zelf.
Nouja het is gewoon niet efficiënt imo, je kan gewoon 2x zoveel ruimte hebben met een 2e verdieping.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja ik dus wel eentje. Misschien dat jij 't daarom gek vind en ik niet.
KELDER! Lekker koel in de zomer?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja het is gewoon niet efficiënt imo, je kan gewoon 2x zoveel ruimte hebben met een 2e verdieping.
Wij hebben -1, 0, 1, 2.
Denk het wel, maar is niet een echt leuke plek hoor.quote:
quote:
Ohh.. jullie hebben daar niks zeg maar?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk het wel, maar is niet een echt leuke plek hoor.Lekker klein en donker en soms zitten er salamanders.
Jawel voedselvoorraad. En drank.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh.. jullie hebben daar niks zeg maar?
Ja maar niet meubels enzoquote:
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar niet meubels enzo
oh, wacht.. is dit zo'n mini keldertje zeg maar? Die oude huizen gewoon standaard hebben?
ik ken jouw pik op mijn..., ik heb graag mijn duim..., ik duim graag je pikquote:
Walgelijk om die mooie afbeelding op deze manier te bezoedelenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik ken jouw pik op mijn..., ik heb graag mijn duim..., ik duim graag je pik
je affiniteit ligt beneden, uit die hoek zuig jequote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Walgelijk om die mooie afbeelding op deze manier te bezoedelen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
als ik ooit een aquarium heb. denk het niet. maar als.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
als ik ooit een aquarium heb. denk het niet. maar als.
Ik ben niet zo'n zuiger. Van zuigen komt buigen, zei mijn overgrootvader altijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef MiVer het volgende:
[..]
je affiniteit ligt beneden, uit die hoek zuig je
negers zijn lenig, dus niet zeurenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zuiger. Van zuigen komt buigen, zei mijn overgrootvader altijd.
quote:
quote:If it rains, we will stay inside.
If it is sunny, we will go for a walk.
Either we will not stay inside, or we will not go for a walk.
Therefore, either it will not rain, or it will not be sunny.
http://en.wikipedia.org/wiki/Destructive_dilemma
Pertinent niet waar, wordt verworpen.quote:
http://fuckyeahweird.tumblr.comquote:
of ik wel of niet van negers hou, boeit niet zoquote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen.
[..]
http://fuckyeahweird.tumblr.com
Deze is fascinerend.
Is dit niet de definitie van verkrachting?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
of ik wel of niet van negers hou, boeit niet zo
ik heb besloten jou als een lekker hapje te beschouwen
dus dat moet je ondergaan
je verkoopt jezelf ook goed
alleen je wurmt ook als een gladde aal
haha
welk gevoel ging er dan door je heen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is dit niet de definitie van verkrachting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |