Tamtam kregen wij altijd op de basisschool. Bedankt voor deze flashback.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tamtamtam, de ontknoping hoor...
quote:
Ja, wij ook.. dat was toch dat saaie derdewereldblad?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Tamtam kregen wij altijd op de basisschool. Bedankt voor deze flashback.
Jij weet wat ik wil horen.quote:
Jij weet wat ik niet wil horen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap in een kort broekje en t-shirt. Heb 2 setjes. 1tje met een aardbei op het t-shirt en allemaal aardbeitjes op het broekje. En een paars t-shirt en een paars broekje met blauwe en paarse hondjes.
Niemand zag het.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wij ook.. dat was toch dat saaie derdewereldblad?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij weet wat ik wil horen.
[..]
Jij weet wat ik niet wil horen.
En wat is daar dan zo erg aanquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In niks kan ik echt niet slapen. Dan word ik in mijn dromen ook naakt.
Oh jij vond het leuk?quote:
Klopt hoor..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Jij reed toch in een autootje?Of vergis ik jou met iemand anders.
Natuurlijk vond ik dat niet leuk! Dat opdrukkerige gedoe dat je die negertjes zielig moet vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij vond het leuk?
Ik vond er echt niets aan... kon mooi onderin het caviahok.
Er stond ook niets anders in dan negers die heel viest rijst zaten te eten, maar goed.
Ahhhhquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak spelen die zich in de openbare ruimte af.
En met opstaan is het ook extra koud.
Oh stond dat in het blad?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Natuurlijk vond ik dat niet leuk! Dat opdrukkerige gedoe dat je die negertjes zielig moet vinden.
En hoelang ging dat goed?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt hoor..
Maar het eerste half jaar reed ik op een brommer.
Je snapt dat ik dat niet lang deed
ok pik!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Iets te eentonig, er gebeurt te weinig.
Ik voel me niet gestimuleerd.
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In niks kan ik echt niet slapen. Dan word ik in mijn dromen ook naakt.
2,5 jaar?quote:
hahahahahhahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.
Ik krijg het dan gewoonweg koud. Zie mij een koukleum zijn dan. Ik heb nog een electisch deken ook. Plus een dubbellaags deken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het eens geprobeerd, maar het tocht. Erg onprettig.
Spare-ribs.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2,5 jaar?
Daarna verhuisde ik naar Den Haag.
Ik mis wel spare-ribs en pizzadag.
OH GOD.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet wel lachen om die billy beer enzo? Of hoe heet dat?Die berzorgers met een berenhelm, zo stom
![]()
Hahahah, ja het is wel grappig maar alleen omdat 't dom isquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH GOD.
De bezorgbeer.
Daar ga je toch niet werken?
Ja, dat heb ik ook, zelfs in de zomer.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef Broekgoudvis het volgende:
[..]
Ik krijg het dan gewoonweg koud. Zie mij een koukleum zijn dan. Ik heb nog een electisch deken ook. Plus een dubbellaags deken.
Tip: ga op zolder slapen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, zelfs in de zomer.
Geef jouw portie maar aan mijquote:
We hebben geen zolder.quote:
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?quote:
Omdat je me altijd streetviewt, gek mens.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je dit ging zeggen?
We hebben een plat dak.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je me altijd streetviewt, gek mens.
Dat kan toch gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want Fas zit over een paar jaar wsl in een rolstoel.
Haha.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, want Fas zit over een paar jaar wsl in een rolstoel.
Dikke villaquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Ik dm je wel even m'n adres Crack, kun je het streetviewen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |