quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo grappig is het nou ook weer niet![]()
Maar ze verwachten jongens en toen ik eens een keer shoarma bij een homo in een kasteel moest bezorgen, deed hij de deur open zonder tshirt.![]()
Dat hoofd, toen hij zag dat het geen jongensbezorger was
Whiih maar das leukquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar als ze dat dan verteld moet ik wel echt hardop lachen, echt wtf.
Het was geen snurk eh van mij u_uquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik, ik val gewoonbijna in slaap man wtf.
Nee dan ging het wel van "PFFFFFRRRRT"quote:
nog een mening over de plaat of niet geluisterdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Te persoonlijk? Mijn excuses, oprecht!
slaap maar even dan, de sc gaat wel doorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik, ik val gewoonbijna in slaap man wtf.
En wat precies is daar grappig aan?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ik vind de gedachte van jou tuffend op zo'n brommertje grappig.
Iets te eentonig, er gebeurt te weinig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef MiVer het volgende:
[..]
nog een mening over de plaat of niet geluisterd
of niet toepasbare realiteit?
True!quote:
Ik snap niet precies wat 't betekent hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was geen snurk eh van mij u_u
En heb je zo weinig geslapen dan crackertje?![]()
Een heel groot tshirt of niksquote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar slaap je in?
[..]
En zo ontspoorde het weer.
Gewoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat precies is daar grappig aan?
Maakt ook niet uitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet precies wat 't betekent hoor
Heb je even?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat precies is daar grappig aan?
Ik slaap in een kort broekje en t-shirt. Heb 2 setjes. 1tje met een aardbei op het t-shirt en allemaal aardbeitjes op het broekje. En een paars t-shirt en een paars broekje met blauwe en paarse hondjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar slaap je in?
[..]
En zo ontspoorde het weer.
quote:
Tamtamtam, de ontknoping hoor...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben een keer met brommer en al omgevallen, omdat: coördinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |