Lieve schat ik plaag maarquote:
Jawel, wat chai zegt lengte + gewicht verwachte ik geowon meer. SORRY HOOR.quote:
jesus man. en in love ook nog? ik snap niet hoe je het doetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Oke:quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan had ze geen foto gepost, ze wist stiekem wel dat ze een normaal figuur heeft.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens nu ik :$ niet te hard zijn.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens nu ik :$ niet te hard zijn.kijk dit is wat ik wil zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoudquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jesus man. en in love ook nog? ik snap niet hoe je het doet
Op hoeveel dagen zit je nu?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoud![]()
![]()
Hoezo durfde je dat niet dan? Gewoon lekker schijt hebben aan wat anderen vinden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Maar bedankt allemaal, nu durf ik over een maandje wel met bikini over het strand. Vorig jaar liep ik met een spijkerbroek aan. Dit is het eerste jaar dat ik voor het eerst een jurkje aangetrokken heb ..
Je moet maar gewoon denken dat 't aan jezelf ligt en dat andere dat problee mhelemaal niet zienquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Maar bedankt allemaal, nu durf ik over een maandje wel met bikini over het strand. Vorig jaar liep ik met een spijkerbroek aan. Dit is het eerste jaar dat ik voor het eerst een jurkje aangetrokken heb ..
Echt hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, het blijft me verbazen waar vrouwen zich allemaal druk over kunnen maken.
Zoveel stress.
Die moet je ook volledig negeren als ze niet stabiel zijn. Heb ook altijd het idee dat bij de mensen waar het stabiel is ook de aardige leukere mensen zijn en dat die anderen het wel best vinden en altijd weer anderen voor hun karretje spannen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik snap ook wel dat het een ziekte is crack maar als vpk kan ik daar heel weinig mee en sowieso stoor ik me aan dat gedrag. Borderline is ook een ziekte en die zijn ook fucking irritant.
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yoquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja :$ maar oudere chicks hebben tenminste inhoud![]()
![]()
Is dit weer eenquote:
Ik zou het niet kunnen handelen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Sowieso, het blijft me verbazen waar vrouwen zich allemaal druk over kunnen maken.
Zoveel stress.
alsof jij me nooit pics ter keuring hebt gepm'dquote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
Zoveel stress.
Ik zie mensen die 3x zo dik zijn in bikini over het strand gaanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
Dat mijn bet op 2 weken staat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit weer eenMouzur Theorie
of snap ik de vraag niet
?
Ik pak gewoon een 2 15jarigen of 1 16jarige voor erbijquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yo
Liever iemand zonder ervaring, dan merkt ze niet dat ik er niks van bakquote:Op maandag 16 mei 2011 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
"je wil toch niet zo'n chick die er niks vanaf weet? liever 1 met ervaring". die doet het ook altijd goed als ik toevallig iets mention over een 15yo
Ja ik snap ook wel dat 't irritant is, helemaal omdat je die gedachte ganag gewoon niet kan snappen omdat er eigenlijk niks aan de hand is enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Maar ik snap ook wel dat het een ziekte is crack maar als vpk kan ik daar heel weinig mee en sowieso stoor ik me aan dat gedrag. Borderline is ook een ziekte en die zijn ook fucking irritant.
Primark he.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik zie mensen die 3x zo dik zijn in bikini over het strand gaan
Leuke bikini trouwens op die foto
Oh nee, deze wordt permanent hoop ikquote:
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.tquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Liever iemand zonder ervaring, dan merkt ze niet dat ik er niks van bak.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
alsof jij me nooit pics ter keuring hebt gepm'd
Dude, dit wordt lachwekkend.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh nee, deze wordt permanent hoop ik. Ofja, eigenlijk wil ik het ook niet met het oog op de vakantie. Ik zie wel
.
Ja of van die vrouwen van 50 + die ineens denken dat zij ook wel in een bikini kunnenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chai het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen bikini aan doen als jullie jezelf te dik vinden. Zelfs al was je dik, dan lijk je in kleding echt niet dunner dan in bikini.
Maar ik ken haar al meer dan een jaar, en sinds 3 weken en 3 dagen is er een romance.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh nee, deze wordt permanent hoop ik. Ofja, eigenlijk wil ik het ook niet met het oog op de vakantie. Ik zie wel
.
Nee maar in een shirtje en een broek kun je het nog enigszins verbergen, in bikini komt alles echt tevoorschijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Chai het volgende:
Ik snap niet dat jullie geen bikini aan doen als jullie jezelf te dik vinden. Zelfs al was je dik, dan lijk je in kleding echt niet dunner dan in bikini.
Of zeggen dat het verkeerde gaatje veel minder vervelend is dan de eerste keer vaginaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.t
niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of wanneer je hem in het verkeerde gaatje stop.t
zo wispelturig xDquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
En niet alleen over het strand. Ook in de supermarkt en overalquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso dat ik later met een dikke pens en een biertje over het strand in m'n zwembroek loop.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso dat ik later met een dikke pens en een biertje over het strand in m'n zwembroek loop.
Echt hè, ik snap niet waarom iedereen het over het verkeerde gaatje heeft. Gewoon het andere gaatje.quote:
praten over gaten suggereert een beerputquote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Of zeggen dat het verkeerde gaatje veel minder vervelend is dan de eerste keer vaginaal.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt hè, ik snap niet waarom iedereen het over het verkeerde gaatje heeft. Gewoon het andere gaatje.
Nou vind ik niet. Bikini kan ook juist voordeliger zijn. Mijn benen zijn nogal fors, maar daarnaast ook nog gewoon heel erg gespierd. In bikini zie je iig dat het geen vetklompjes zijn zeg maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar in een shirtje en een broek kun je het nog enigszins verbergen, in bikini komt alles echt tevoorschijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |