kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
wat wel skeer is, is dat aankomen duizend keer moeilijker is dan afvallen
Oh, weet niet. Heb t eigenlijk echt nog nooit gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je kotst denk ik. En ze was denk ik nog maar iets van 15.
Weekje Amerika en je komt gewoon een kilo per dag aan. Blijf der nog langer zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
niet als je gewoon beweegt hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Weekje Amerika en je komt gewoon een kilo per dag aan. Blijf der nog langer zou ik zeggen.
Mwah, voor de meeste mensen niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
toen ik ziek was woog ik nog maar 47kg ging ik naar de invalster van de dokter en die wist niet dat ik altijd al zo mini mini ben geweest qua gewicht en toen zei ze dat ik naar de dietiste moest omdat ze het eng vond dat ik zo dun was en weinig woog. de hoerquote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Lakitu het volgende:
5 man komen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Zo voorbereidingen verjaardagsfeest op gang
[ afbeelding ]
Wat is snel dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef L0t.. het volgende:
Door dat maagzuur wat je elke keer uitkotst kan je gebit echt wel snel verrotten volgens mij..
ze was gewoon jaloers omdat het zelf een pitje van 80kg isquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
toen ik ziek was woog ik nog maar 47kg ging ik naar de invalster van de dokter en die wist niet dat ik altijd al zo mini mini ben geweest qua gewicht en toen zei ze dat ik naar de dietiste moest omdat ze het eng vond dat ik zo dun was en weinig woog. de hoer
geen sma's dus?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef MouzurX het volgende:
Zo voorbereidingen verjaardagsfeest op gang
[ afbeelding ]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neequote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Maar Lotje was jij dat niet die het niet mooi vond als de bovenbenen tegen elkaar aan vielen?
volgens mij chaiquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
Maar Lotje was jij dat niet die het niet mooi vond als de bovenbenen tegen elkaar aan vielen?
ja ze was wel kk lelijk en hoge linnen broeken typequote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ze was gewoon jaloers omdat het zelf een pitje van 80kg is
hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neevooral icm X-benen.
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
Nou, dank je wel, Lot.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neevooral icm X-benen.
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |