Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Crack_ het volgende:
En als je 't snel na 't eten uitkost valt dat wel mee tohc, omdat er dan nog bijna geen zuur in je maag zit?
Haha nee, ieder zijn smaak!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neevooral icm X-benen.
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
standaard. maar wd ik vind jou wel perfect hoor fok de haters :$quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ze was wel kk lelijk en hoge linnen broeken type
pro's hierquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?
Is dat dan neit gal?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszlequote:
Oh dat is zo goor he. Moeten nekken maar helemaal leeg zijn van binnen.quote:
liiszle is gewoon wel dik hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszle
Het smaakte wel zuur.quote:
Niet dat dat beter is ofzo he, maar ik bedoel alleen van ik heb 't nog nooit gezien bij iemand dus volgens mij ligt 't echt aan de persoon ofzo.quote:
Ja wel geel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geel en dat je 't na 5 uur nog steeds ruikt?
BAHHHHH
Wat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Maar eerlijk, anorexiapatiënten zijn ZO irritant
Inderdaad, ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Maar eerlijk, anorexiapatiënten zijn ZO irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |