Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Crack_ het volgende:
En als je 't snel na 't eten uitkost valt dat wel mee tohc, omdat er dan nog bijna geen zuur in je maag zit?
Haha nee, ieder zijn smaak!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat was maar ik vind het niet mooi neevooral icm X-benen.
maar nu heb jij natuurlijk een foto dat jouw bovenbenen raken en dan ben ik weer de bitch
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
standaard. maar wd ik vind jou wel perfect hoor fok de haters :$quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja ze was wel kk lelijk en hoge linnen broeken type
pro's hierquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je heel weinig eet kots je op geen gegeven moment miss wel op lege maag en dus alleen nog maar maagzuur.
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je bijna geen maagzuur in je maag? Omdat dat pas komt als 't eten der is?
Is dat dan neit gal?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, maar toen ik buikgriep had en niets at had ik dat wel. Alleen maagzuur.
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszlequote:
Oh dat is zo goor he. Moeten nekken maar helemaal leeg zijn van binnen.quote:
liiszle is gewoon wel dik hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dacht dat jij dat toen zei over die pic van liiszle
Het smaakte wel zuur.quote:
Niet dat dat beter is ofzo he, maar ik bedoel alleen van ik heb 't nog nooit gezien bij iemand dus volgens mij ligt 't echt aan de persoon ofzo.quote:
Ja wel geel ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En geel en dat je 't na 5 uur nog steeds ruikt?
BAHHHHH
Wat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Maar eerlijk, anorexiapatiënten zijn ZO irritant
Inderdaad, ik zou er niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
je moet ze gewoon zo'n dikmaakspiegel geven, ben je er zo vanafquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.
Nee want lisszle doet té, show maar anders dmquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie van mijn lichaam vinden maar dan ben ik zo weer een 2e liszle die aandacht wil.
Oké, stuur maar foto's, dan beoordeel ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie van mijn lichaam vinden maar dan ben ik zo weer een 2e liszle die aandacht wil.
Is dit serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt he. Het is gewoon een vorm van natuurlijke selectie. Zwakkeren die zichzelf doden. Alleen dat mag hier dan weer niet, dus dan zit je er maar mee.
Stuur maar een picquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
dm staat open jeweethetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega'squote:
Mensen die dat echt zeggen zijn idd aandachtstrekkers. Alleen als ik dat echt van mezelf vind dan ga ik dat niet zeggen, want als iemand dan eerlijk wil zijn moet die ja zeggen of anders een beetje liegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ze juist niet zo irritant omdat ze bijna niks laten merken, "normale" mensne zeggen vaker "ohhh ik ben te diiik" dan mensen met een eetstoornis omdat 't dan verdacht is zeg maar.
Alleen als je ze wil veranderen lijkt me ook irritant ja
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want lisszle doet té, show maar anders dm.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, stuur maar foto's, dan beoordeel ik.
quote:
lol internetquote:
Er was laatst zo'n programma op bnn. Over mensen met anorexia, een meisje zo dun als een lantaarnpaal op het randje van de dood en nog af willen vallen. Echt die ouders, zo hartverscheurend om te zien.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ze juist niet zo irritant omdat ze bijna niks laten merken, "normale" mensne zeggen vaker "ohhh ik ben te diiik" dan mensen met een eetstoornis omdat 't dan verdacht is zeg maar.
Alleen als je ze wil veranderen lijkt me ook irritant ja
Ik beoordeel wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef tliciouz het volgende:
Nou vind het wel raar. Denk niet dat er mensen zijn in Afrika die dit hebben omdat ze controle willen.quote:
Mja, iedereen vraagt 't wel eens ooit maar als je dat serieus wil weten vraag je dat otoch alleen aan goede vriendinnen of mensen waarvan je weet dat ze eerlijk zijn zeg maarquote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die dat echt zeggen zijn idd aandachtstrekkers. Alleen als ik dat echt van mezelf vind dan ga ik dat niet zeggen, want als iemand dan eerlijk wil zijn moet die ja zeggen of anders een beetje liegen.
Nee ik wil gewoon jullie eerlijke mening. Heb al vaak genoeg gehoord dat ik dik ben dus ik kan het wel hebben.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Tli als je toch beetje té bent mogen we dat dan zeggen of wil je gewoon horen dat 't mooi is?
Was dat niet met Yvon Jaspers? Een zo'n meisje tegen haar ouders: ik wil weer gaan afvallen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n programma op bnn. Over mensen met anorexia, een meisje zo dun als een lantaarnpaal op het randje van de dood en nog af willen vallen. Echt die ouders, zo hartverscheurend om te zien.
Tja, het is niet voor niets een ziekte...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega's
één zo'n meisje moest aan de sondevoeding en dan koppelde ze gewoon 's nachts stiekem de voeding af en drukte die infuuslijn in het matras. Kwamen ze dus achter doordat het matras op een gegeven moment verzadigd was en doorlekte![]()
![]()
Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef L0t.. het volgende:
[..]
gewoon fucking controlfreak en de verhalen van sommige collega's
één zo'n meisje moest aan de sondevoeding en dan koppelde ze gewoon 's nachts stiekem de voeding af en drukte die infuuslijn in het matras. Kwamen ze dus achter doordat het matras op een gegeven moment verzadigd was en doorlekte![]()
![]()
Ja die.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat niet met Yvon Jaspers? Een zo'n meisje tegen haar ouders: ik wil weer gaan afvallen.Volgende dag lag ze in het ziekenhuis aan de sondevoeding.
!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |