Mag ik Jochem even hierheen halen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.
quote:
quote:
mag ik rv dwingen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
En je mag alleen worden ontmaagd door iemand uit de SC.
vriend FUCK kinky. gewoon normaal doenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ey knappen jullie erop af als een chick niet zo kinky is? Op die reis deden we zo'n soort kinderachtig rankingspel en ze rankte zichzelf van de hele groep het laagste qua kinkynessen mij als 3e wat goed zou kunnen kloppen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:49 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wil je best penetreren met een dildo hoor.
Tsja wat is kinky.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Ey knappen jullie erop af als een chick niet zo kinky is? Op die reis deden we zo'n soort kinderachtig rankingspel en ze rankte zichzelf van de hele groep het laagste qua kinkynessen mij als 3e wat goed zou kunnen kloppen.
ja maar nu heb ik zo'n idee van recht toe recht aan en klaarquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Chriz2k het volgende:
Alleen maar missionaris!
Binnen de minuut klaar zijn!
Niets geven om de vrouw!
Ja wat verstaat ze onder niet kinky? Ze ligt alleen maar op haar rug en doet het alleen in bed of wilt ze niet in touwen en andere shit hangen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Gaat dit over je crush? Begin je nu al redenen te zoeken om het af te kappenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Vrouwen mogen wel verkrachten, zo ben ik.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Crack_ het volgende:
We beginnen gewoon overnieuw, vanaf nu is edereen weer maagd
Hoe werkt die ranking dan. Ik denk dat ik best hoog scoor ookal ben ik doordeweeks echt zo'n doorsnee meisje.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Skylark. het volgende:
Tsja dan ligt er ook weer aan wanneer, als je het een half jaar hebt of op de derde date?quote:
Weet ik niet, niet in detail erop ingegaan gewoon de hele mikmak qua standjes, items enz.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja wat verstaat ze onder niet kinky? Ze ligt alleen maar op haar rug en doet het alleen in bed of wilt ze niet in touwen en andere shit hangen?
hoezo date?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja dan ligt er ook weer aan wanneer, als je het een half jaar hebt of op de derde date?
nah ik denk dat kinky s&m en dat soort shit is, dat ze dat bedoeldequote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ja maar nu heb ik zo'n idee van recht toe recht aan en klaar
Vastgebonden aan het plafond hangen.quote:
wil het je wel laten zien opzichquote:
Is nogal relatief.quote:
ohja elk weekendquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vastgebonden aan het plafond hangen.
Handboeien zijn toch ook niet meer zo kinky, iedereen heeft ide fluffy dingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is nogal relatief.
Sommige mensen vinden handboeien al kinky terwijl het bij anderen pas begint bij zweepjes en kaarsvet.
kaarsvet en al dat soort shit is voor mensen met kk levensquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Maar kaarsvet, wat is daar de bedoeling van? Moet dat pijnlijk zijn? Want dat is het toch niet eens als je niet heel veel doet. En het is echt vieze troep sowieso.
Ja, het pijn is fijn gevoel.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Maar kaarsvet, wat is daar de bedoeling van? Moet dat pijnlijk zijn? Want dat is het toch niet eens als je niet heel veel doet. En het is echt vieze troep sowieso.
Nou sommige houden van pijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Chai het volgende:
Jawel, want serieus voor sommigen is doggy al helemaal een of ander exotisch standje.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Het maakt niet uit wat het precies inhoudt want als je jezelf al zo laag ranked zegt dat al wat toch.
Is het zo'n meisje die ontkent te masturberenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef Skylark. het volgende:
Het maakt niet uit wat het precies inhoudt want als je jezelf al zo laag ranked zegt dat al wat toch.
Whut?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef reetveter het volgende:
Net als die gasten die 200 euro betalen om 3 u opgesloten worden in een fucking zak omdaarna weer naar huis te gaan
Is het toch ook?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want serieus voor sommigen is doggy al helemaal een of ander exotisch standje.
hahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is het zo'n meisje die ontkent te masturberen?
Ik moest hardop lachen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef reetveter het volgende:
Net als die gasten die 200 euro betalen om 3 u opgesloten worden in een fucking zak omdaarna weer naar huis te gaan
Dat zijn de ergste en je weet het.quote:
Ik vind echte kaarsen helemaal niet zo heet? ik deed vroeger gelijk na het doven van een waxinelichtje al mijn vingers erin dopen zodat je van die vingerhoedjes kreeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou sommige houden van pijn.maar dan gebruiken ze wel speciale kaarsvet, niet zo heet als echte kaarsen.
Het is zo'n meisje aan wie je dat niet eens vraagt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doe je wel een rollenspellen?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
nee eerlijk doe gewoon normaal met seks, touwen en zweepjes please
Die zijn er ook wel gewoon hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Bij jou wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
na de vraag wat is kinky, definieer "normaal"quote:Op maandag 16 mei 2011 22:55 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |