Ik ook niet, althans met de meeste familieleden heb ik niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zie mn familie bijna nooit, heb niet zoveel met al die mensen
Kreeg ook al een pm van Huub. Handig, dat internetbankierenquote:
Leuk cadeauquote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ heeft gister van z'n zus een paarse poedelgieter gekregen.
Op het naamplaatje stond Oscarla.
Ze heeft een pijnstiller gehad ja. Die werkt 24 uur. Ze mag vanavond weer eten en ze mag gewoon alles. Ik heb wat blikjes Almo voor haar eventueel maar gewoon brokjes geven raden ze overal aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:
wat sneu voor ET Seneshopelijk verdwijnt de pijn gauw! Heb je speciaal voer voor haar dat ze kan eten?
Rewimo, nog van harte met je mannetje!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
Arme ET, wat een sneu koppie zo. Gelukkig knappen katten meestal snel weer op.
Dank je welquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
Leest Zwabmans terug? Anyway, om op de discussie van gisteren ofzo terug te komen, mijn favoriete ramplank:
[ afbeelding ]
'n Dell AT101W
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Leuke cadeaus hoor, was de q-man er ook blij mee?
Wat leuk, die heb ik met een pikkende vogel!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, het cadeau van Christan was een metalen eekhoorn voor in de tuin:
[ afbeelding ]
Hij staat als het ware los op dat dwarse richeltje en kan bewegen door het contragewicht (die glazen bal onderaan).
En van mij heeft ie een wekker gekregen, omdat ie jaloers was op de mijne waarop je twee wektijden kunt instellendus ik heb gezocht naar zo'n zelfde - gevonden op ebay
Daarnaast nog twee koektrommels van Coca-Cola, daar spaart hij alles van.
Ik wil er eentje met een uil maar die kan ik maar niet vinden hier. Vorig jaar hadden ze die wel maar toen ik ging kijken waren ze opquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Strega het volgende:
Wat leuk, die heb ik met een pikkende vogel!
Naja, die mag ik niet zien in dit landquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Aan het eind zie je mijn zoon, hij is degene die staat (gelukkig)
Wat leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Durf ik dat??quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Wie durft er te kijken in het filmpje of het echt zo schrikken is?
Die reacties er onder voorspellen niet veel goeds.
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Goeie fotoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Wat stomquote:
Ik denk dat hij het filmpje ook gemaakt heeft, ik zal het hem even vragen.quote:
Mhaw. Ik verwachtte hem alquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch, de rest schrok ondanks het verwachten tóchquote:
Wie, wie?? Jij??quote:
Weer eens wat anders dan een kale poesquote:
Neh. Ga maar kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch, de rest schrok ondanks het verwachten tóch
Ik ook, denk je?
Als dit echt is, wie heeft de camera uit de slang gesneden?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Filmpje!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft het gevonden. Als Oscar vervelend doet jaagt Jip m zn mand in.
aids!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
Bah ik ben licht in mijn hoofd en een beetje benauwdIk ruik iig geen gas meer.
Garpje. Koolmonoxide vergiftigingquote:
Das ook engquote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef Maes het volgende:
Vroegah zijn wij een keer ternauwernood ontkomen aan koolmonoxide vergiftiging (ouwe geiser in de keuken) en ik was echt wel misselijk toen.
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das ook eng
Maar ik ruik geen gas meer, ben nog wel licht in mijn hoofd maar ik moet even naar de winkel maar ben bang om de katten alleen te laten. Straks worden ze vergast of zo ook al ruik ik niks meer.
Doe jij es lief jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Het gas lekt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Gewoon ff flink laten door tochten binnen. Ramen tegen elkaar open.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ff 2 ramen tegen elkaar open, dan is het zo weg toch? Gas vervliegt vrij snelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen terenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij doet toch lief? Kan ik van jou niet zeggen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
schildpad ter grootte van een druif![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
En oognip ook en dat wil ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
Het is goed met jequote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen teren
Vast wel. De vraag is : met jou ook?quote:
De griek isser? Griekze hea!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar huis.
Gedraag jullie popjens.
Ik denk niet dat ik vanavond online kom
Niks engs aanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen isquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die beter kan zingen dan de eurovisie inzending van Griekenland dit jaar
Of dat ie gewoon helemaal niet zingt
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen is
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klosquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaat
Omdat het de memorabele verhalen van dit forum zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klos(waarom onthoud ik zulke dingen
)
Dankjewel, het was ook erg leukquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
Trouwens een mooi verslag van jullie ESF tour Greys, ik heb vandaag pas bij gelezen
En de deur? [/bezorgd]quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Auw..kop keihard tegen de deur... k voel me niet zo goed![]()
quote:
Wat doet jullie meisje het goed zeg en wat zullen jullie trots zijn op het kleine dingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
Mijn mams is er nu met mijn zus heen die geven haar een flesje.
Wat vindt ze prima? Dat jij dun bent en zij dik?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus vind het prima inmiddels. Ze kan er toch niks aan veranderen.
En ze is ook wel geschrokken hoe kritiek ik uiteindelijk gelegen heb
Dat denk ik ook wel ja en dat mag ik hopen. Het is maar goed ook dat ze niet meer in haar kleren past, goed tekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ik eerder bevallen ben.
Ze heeft zich er ook bij neer gelegd voorlopig niet in haar kleding te passen. Maar goed zij krijgt een voldragen kindje. En ik denk dat ze heel goed beseft wat voor geluk ze daar mee heeft
Voor mij waren 34 weken al heel zwaar maar ik had haar toch graag nog wat langer in mijn buik gehoudenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik wou zeggen, 9 volle maanden zwanger is a small price to pay als dat betekent dat je kindje niet 6 weken in een couveuse hoeft te liggen.
Oh dan bofte ik nog met jouw Whatsappjes vlak voor het etenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, gedoe met parkeren pasgeleden, omdat bezoek op mijn plaats stond, op de bewonersparkeerplaats.
er is wat aan mijn auto, dus die van mams heb ik hier, staat die doos vanmorgen aan de deur, of ik wel wist dat er een andere auto op mijn plek stond![]()
Had jij ook al smsjes over jeweetwel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?
Mogge!
f_r wat gaat je meisje goed![]()
Qut moet me niet als een peuter jengelend lastig vallen met de simpelste der simpele dingen als ik zit te poepen ja
Dat echt hele simpele ja.quote:
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Q gelukt is inmiddels.
Geilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:44 schreef Muis006 het volgende:
Ohja oh-oh ik ga vanmiddag even jeweetwellen dus morgen heb jeweetwel.
Die lurkt ongetwijfeldquote:
quote:
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levens
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragen![]()
Nee, van je medeusers moet je het blijkbaar hebben
Ik denk dat laatste anders kon ze wel beter jeweetwellen ipv alleen maar vingerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.
En voor mijn lieve omaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:46 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa voor Maxima
Whehehe, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze altijd even blij zijn met die bestellingen van zooplusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merciquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is de postbode ook altijd aan het schelden en zoveel bestel ik echt niet
![]()
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
vandaag ist Maxima, zal eens kijken wat het morgen is
[..]
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merci
ja, niet elke bestelling hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoen![]()
Serieus, een doos merci?
Je denkt niet dan had ze maar een vak moeten leren?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie jou weinig lately. Heb je een leven of zo
Bij mij komt GLS altijd brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja, niet elke bestelling hoor, maar als ik van die grote bestellingen doe soms wel, dan is het wel fijn dat ze geen vak geleerd heeft en mijn troep lekker tot in de gang komt brengen
Brengen die het dan naar jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mij komt GLS altijd brengen.
Het zijn eerder de buren die vloeken als het bezorgd wordt als ik niet thuis ben
de buren zijn er idd ook niet altijd blij meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mij komt GLS altijd brengen.
Het zijn eerder de buren die vloeken als het bezorgd wordt als ik niet thuis ben
Ja, en als ik thuis ben zetten ze het zelfs in de hal neerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brengen die het dan naar jou?
Ik haal het gewoon zelf op hoor![]()
Ik laat t op mn werk brengen en neem het dan in porties mee naar huis
Oh lekker!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup, de hele week![]()
En zometeen ga ik ff bij Zusje en Frummel op bezoek
quote:
quote:
Ziet er weer uit als nieuw! Mooie thermometer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Van een enkele reis geredde buitenthermometer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuren, gronden, spuiten en schilderen:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onzequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Strega het volgende:
Ziet er weer uit als nieuw! Mooie thermometer..
Heb jij een blokhut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onze
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er strak uit elies
oognip gefeliciteerd met je oma
DM en P+S heel erg bedankt voor de cadeautjes
1755 gram alweer
Ja, zulke dingen worden steeds mooier na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onze
Wat heerlijk dat ze zo goed groeit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er strak uit elies
oognip gefeliciteerd met je oma
DM en P+S heel erg bedankt voor de cadeautjes
1755 gram alweer
Do wants it. Maar dan graag op een mooie hectare en niet in Nederland, voor de B&B gasten.quote:
quote:
Ow jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef nokwanda het volgende:
Do wants it. Maar dan graag op een mooie hectare en niet in Nederland, voor de B&B gasten.
Graag binnen nu en 5 jaar
Zweden trekt me niet zo, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ow man ik zag gisteren zo een programma over Nederlanders die gingen emigreren.
In Zweden heb je een enig huis met een bos en alles dr bij voor een prikkie
Helsinki is ook zo enig, met de zee zo in de stad, en al die houten huisjes op die eilandjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Finland is echt geweldig mooiben er twee keer geweest, echt een prachtig land
Ik neem het fototoestel vanavond mee vanuit het z-huisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:17 schreef Rewimo het volgende:
f_r goed nieuws over je meisjeDoe nog eens een fotootje?
Elies, mooi geworden zeg!
Ik ben naar Turku geweest en naar Naantali, Naantali ligt ook helemaal aan de zee, maar het voelt alsof de zee daar gewoon een meer is. Ik heb daar in een Spa in het zwembad gelegen met uitzicht op de zee. Fantastischquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helsinki is ook zo enig, met de zee zo in de stad, en al die houten huisjes op die eilandjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem het fototoestel vanavond mee vanuit het z-huis
Ja bij Helsinki is het ook net een meer, maar dan is het de zeequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben naar Turku geweest en naar Naantali, Naantali ligt ook helemaal aan de zee, maar het voelt alsof de zee daar gewoon een meer is. Ik heb daar in een Spa in het zwembad gelegen met uitzicht op de zee. Fantastisch
Poep ja zeg, en ik woonde toen in de UK, en daar was het al duur, maar dead cheap vergeleken met Finlandquote:
Pfff slecht zeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Goed geregeld not dus
Zo had ik tijdens mijn studie een half jaar heel veel tussen uren omdat docenten ziek waren. Het half jaar daarna ontzettend veel lesuren.
Da's helemaal lekker geregeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Wij hadden op de uni een keer dat een vak gegeven zou worden, bleek dat de docent al twee jaar eerder ontslag had genomen![]()
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is wel heel erg mama_mia
@oognip de pabo
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat over wattenstaafjes in plasbuizen op de radio
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier verrijzen ook aan alle kanten de aardbeienstalletjes weer op het landBinnenkort maar weer eens halen.
Ja godver.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?
Hoooooooooooo hoooooooooooo.quote:
Nou dat kreeg ik dus ook van die bordjes, zin in kersen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja godver.
Nu heb ik zin in kersen.![]()
6 juni komt Diaz de hele dag hier.
Jip heeft er al zin in.
Vandaag was ik een paar uur werken, dus dan heeft hij met Bink de polonaise gelopen denk ik want hij ligt nu braaf te ronken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil boor nog steeds de hele tijd naar buiten Greys?
Nee, de kersen zijn nog groen en keihard hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?
Ja dan is die er echt de hele dag, 10 uur ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja godver.
Nu heb ik zin in kersen.![]()
6 juni komt Diaz de hele dag hier.
Jip heeft er al zin in.
Feliquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Oognip het volgende:
Als ik word toegelaten ga ik mee doen aan een honours-programma
hehe ik moet er nog wel wat voor doenquote:
Haha oowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
hehe ik moet er nog wel wat voor doen
ik moet een motivatiebrief schrijven, zorgen voor een aanbevelingsbrief en op gesprek
"Oognip is heel erg lief, maar ze schopt Rhana altijd" zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
hehe ik moet er nog wel wat voor doen
ik moet een motivatiebrief schrijven, zorgen voor een aanbevelingsbrief en op gesprek
Ja, precies zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
"Oognip is heel erg lief, maar ze schopt Rhana altijd" zoiets?
Daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had een klacht ingediend bij Domino'sHad pas een pizza besteld, hawaii.. zat amper ananas op en was aangebrand. nu krijg ik 2 pizza's gratis. Morgen na de dierentuin pizza eten DM?
Het lijkt me dat je daarmee eerder aangenomen wordt als met de goedbedoelde poging van Mama Miaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, precies zo
Maar toch denk ik dat ik een docent een aanbevelingsbrief laat schrijven, want die is altijd enthousiast over mij
Ja echt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je daarmee eerder aangenomen wordt als met de goedbedoelde poging van Mama Mia
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja echt?en ik doe nog wel zo hard mijn best. Misschien moet ik maar opschrijven dat ik altijd cake en appeltaart krijg
behalve afgelopen weekend
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja!![]()
kut zeg! Ik bedacht het me zondag en toen was dat ding al 5 dagen oud en niet meer te eten
het spijt me
En dan krijg ik zeker niks?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]maakt toch niet uit
ik ga binnenkort wel weer eens bakken
quote:
Ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Wat gezellig jullie als buurvrouwen samen op Fok
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heze kwam net ijs bij me halen
ik ben de ijsco-vrouw
Wat jammer dat je ver weg woont anders kwam ik ook een ijsje halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heze kwam net ijs bij me halen
ik ben de ijsco-vrouw
Via Fok!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
Hoe kwamen jullie erachter eigenlijk dat jullie vlak bij elkaar woonden of kenden jullie elkaar al voor jullie op Fok kwamen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaik zit hier toch een overheerlijk magnum caramel en nuts te eten
en zometeen kom ik een cornetto ophalen
Haha van mij mag je, er is hier altijd ijs genoegquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat jammer dat je ver weg woont anders kwam ik ook een ijsje halen
Ook te ver weg voor even op en neerquote:
Hadden jullie wel een fijne verjaardag gisteren, ik had mijn felicitaties nog hier neergezet maar denk dat jullie toen al volop aan het feesten warenquote:
Ja hoor, dank je wel nogquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Hadden jullie wel een fijne verjaardag gisteren, ik had mijn felicitaties nog hier neergezet maar denk dat jullie toen al volop aan het feesten waren
Digitaal bijna nooit neequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Oognip het volgende:
M_M, doet rtl8 het bij jou digitaal? Ook niet altijd he? En analoog?
Bij ons stoort ie en komt e48 in beeldquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Digitaal bijna nooit neenu wel trouwens
Ziggo eens bellenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij ons stoort ie en komt e48 in beeldWij hebben rtl8 ook niet analoog trouwens
Analoog hebben we nu wel gevonden en doet hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ziggo eens bellenhet is idioot dat het het nooit doet
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
WJ eet wel alleen zegt ie.![]()
Hoelaat morgen at ze station?
Mij maakt het ook niet uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Eehm ja maakt mij niet uit..zeg jij maar. Zal trouwens nog ff kijken hoe lang het reizen is.
Als je die kaartjes online besteld krijg je trouwens korting..jij hebt een printer he?dan kan ik het geld wel naar jou overmaken ofzo?
Even een crosspostquote:
Wat goed dat ze zich al beter voeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Even een crosspost
ET gaat wel goed nu, ze heeft gisteravond de hele avond bij me gelegen onder een deken want ze werd steeds zo koud en volgens mij kon ze daardoor niet lekker slapen. Bij mij onder de deken heeft ze uren geslapen. Ik heb haar vannacht ook bij ons laten slapen. Hummer blies soms omdat ze raar rook en zo wankel was en Dodge wilde spelen en daagde haar steeds uit en ik wilde haar een rustig nachtje geven.
Vanmorgen was ze al een stuk beter. Ze eet, drinkt en is enorm knuffelig. Komt steeds kopjes geven en kletsen, we hadden vanmiddag zelfs het idee dat ze nu al opgelucht is. Alleen pilletjes geven is een drama. Verstoppen heeft ze door en ik durf ook niet aan dat bekkie te rommelen nu.
Nee, ze zijn tegen de ontstekingen die ze in haar bekkie had volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed dat ze zich al beter voelt![]()
De pillen zijn die voor pijnstilling?
Want als ze zich al zo goed voelt kun je die idd misschien beter laten als ze ze niet wil.
Ik heb nog geen mailquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit.
Heb ik. Ik mail je even.
O dan is het een andere zaakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ze zijn tegen de ontstekingen die ze in haar bekkie had volgens mij.
knuf voor je meisjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Even een crosspost
ET gaat wel goed nu, ze heeft gisteravond de hele avond bij me gelegen onder een deken want ze werd steeds zo koud en volgens mij kon ze daardoor niet lekker slapen. Bij mij onder de deken heeft ze uren geslapen. Ik heb haar vannacht ook bij ons laten slapen. Hummer blies soms omdat ze raar rook en zo wankel was en Dodge wilde spelen en daagde haar steeds uit en ik wilde haar een rustig nachtje geven.
Vanmorgen was ze al een stuk beter. Ze eet, drinkt en is enorm knuffelig. Komt steeds kopjes geven en kletsen, we hadden vanmiddag zelfs het idee dat ze nu al opgelucht is. Alleen pilletjes geven is een drama. Verstoppen heeft ze door en ik durf ook niet aan dat bekkie te rommelen nu.
Dat is minderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Ynske het volgende:
Zucht, auto....
ik hoorde joenk joenk, auto naar garage, hoort niets
ik weer in auto net, joenk joenk
weer terug naar garage, waarschijnlijk vsnaar naar de katznklote
En dat is je vriendje?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:31 schreef DanseMacabre het volgende:
Wilbert Jompel zegt dat ie taart gaat pakken en dat ik dan poep kan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |