quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie jou weinig lately. Heb je een leven of zo
Bij mij komt GLS altijd brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja, niet elke bestelling hoor, maar als ik van die grote bestellingen doe soms wel, dan is het wel fijn dat ze geen vak geleerd heeft en mijn troep lekker tot in de gang komt brengen
Brengen die het dan naar jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mij komt GLS altijd brengen.
Het zijn eerder de buren die vloeken als het bezorgd wordt als ik niet thuis ben
de buren zijn er idd ook niet altijd blij meequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij mij komt GLS altijd brengen.
Het zijn eerder de buren die vloeken als het bezorgd wordt als ik niet thuis ben
Ja, en als ik thuis ben zetten ze het zelfs in de hal neerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Brengen die het dan naar jou?
Ik haal het gewoon zelf op hoor![]()
Ik laat t op mn werk brengen en neem het dan in porties mee naar huis
Oh lekker!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jup, de hele week![]()
En zometeen ga ik ff bij Zusje en Frummel op bezoek
quote:
quote:
Ziet er weer uit als nieuw! Mooie thermometer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
Van een enkele reis geredde buitenthermometer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schuren, gronden, spuiten en schilderen:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onzequote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:06 schreef Strega het volgende:
Ziet er weer uit als nieuw! Mooie thermometer..
Heb jij een blokhut?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onze
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er strak uit elies
oognip gefeliciteerd met je oma
DM en P+S heel erg bedankt voor de cadeautjes
1755 gram alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |