aids!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
Bah ik ben licht in mijn hoofd en een beetje benauwdIk ruik iig geen gas meer.
Garpje. Koolmonoxide vergiftigingquote:
Das ook engquote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef Maes het volgende:
Vroegah zijn wij een keer ternauwernood ontkomen aan koolmonoxide vergiftiging (ouwe geiser in de keuken) en ik was echt wel misselijk toen.
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das ook eng
Maar ik ruik geen gas meer, ben nog wel licht in mijn hoofd maar ik moet even naar de winkel maar ben bang om de katten alleen te laten. Straks worden ze vergast of zo ook al ruik ik niks meer.
Doe jij es lief jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Het gas lekt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Gewoon ff flink laten door tochten binnen. Ramen tegen elkaar open.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ff 2 ramen tegen elkaar open, dan is het zo weg toch? Gas vervliegt vrij snelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen terenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij doet toch lief? Kan ik van jou niet zeggen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
schildpad ter grootte van een druif![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
En oognip ook en dat wil ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
Het is goed met jequote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen teren
Vast wel. De vraag is : met jou ook?quote:
De griek isser? Griekze hea!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar huis.
Gedraag jullie popjens.
Ik denk niet dat ik vanavond online kom
Niks engs aanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Wie durft er te kijken in het filmpje of het echt zo schrikken is?
Die reacties er onder voorspellen niet veel goeds.
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen isquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die beter kan zingen dan de eurovisie inzending van Griekenland dit jaar
Of dat ie gewoon helemaal niet zingt
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen is
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klosquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaat
Omdat het de memorabele verhalen van dit forum zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klos(waarom onthoud ik zulke dingen
)
Dankjewel, het was ook erg leukquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
Trouwens een mooi verslag van jullie ESF tour Greys, ik heb vandaag pas bij gelezen
En de deur? [/bezorgd]quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Auw..kop keihard tegen de deur... k voel me niet zo goed![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |