Ik ook niet, althans met de meeste familieleden heb ik niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik zie mn familie bijna nooit, heb niet zoveel met al die mensen
Kreeg ook al een pm van Huub. Handig, dat internetbankierenquote:
Leuk cadeauquote:Op maandag 16 mei 2011 16:06 schreef DanseMacabre het volgende:
WJ heeft gister van z'n zus een paarse poedelgieter gekregen.
Op het naamplaatje stond Oscarla.
Ze heeft een pijnstiller gehad ja. Die werkt 24 uur. Ze mag vanavond weer eten en ze mag gewoon alles. Ik heb wat blikjes Almo voor haar eventueel maar gewoon brokjes geven raden ze overal aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Oognip het volgende:
wat sneu voor ET Seneshopelijk verdwijnt de pijn gauw! Heb je speciaal voer voor haar dat ze kan eten?
Rewimo, nog van harte met je mannetje!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
Arme ET, wat een sneu koppie zo. Gelukkig knappen katten meestal snel weer op.
Dank je welquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Barbaaf het volgende:
Leest Zwabmans terug? Anyway, om op de discussie van gisteren ofzo terug te komen, mijn favoriete ramplank:
[ afbeelding ]
'n Dell AT101W
Jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef Maes het volgende:
Leuke cadeaus hoor, was de q-man er ook blij mee?
Wat leuk, die heb ik met een pikkende vogel!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:24 schreef Rewimo het volgende:
Oja, het cadeau van Christan was een metalen eekhoorn voor in de tuin:
[ afbeelding ]
Hij staat als het ware los op dat dwarse richeltje en kan bewegen door het contragewicht (die glazen bal onderaan).
En van mij heeft ie een wekker gekregen, omdat ie jaloers was op de mijne waarop je twee wektijden kunt instellendus ik heb gezocht naar zo'n zelfde - gevonden op ebay
Daarnaast nog twee koektrommels van Coca-Cola, daar spaart hij alles van.
Ik wil er eentje met een uil maar die kan ik maar niet vinden hier. Vorig jaar hadden ze die wel maar toen ik ging kijken waren ze opquote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef Strega het volgende:
Wat leuk, die heb ik met een pikkende vogel!
Naja, die mag ik niet zien in dit landquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Aan het eind zie je mijn zoon, hij is degene die staat (gelukkig)
Wat leuk!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Durf ik dat??quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Wie durft er te kijken in het filmpje of het echt zo schrikken is?
Die reacties er onder voorspellen niet veel goeds.
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Goeie fotoquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maes het volgende:
Wat stomquote:
Ik denk dat hij het filmpje ook gemaakt heeft, ik zal het hem even vragen.quote:
Mhaw. Ik verwachtte hem alquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ja maar toch, de rest schrok ondanks het verwachten tóchquote:
Wie, wie?? Jij??quote:
Weer eens wat anders dan een kale poesquote:
Neh. Ga maar kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch, de rest schrok ondanks het verwachten tóch
Ik ook, denk je?
Als dit echt is, wie heeft de camera uit de slang gesneden?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Filmpje!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft het gevonden. Als Oscar vervelend doet jaagt Jip m zn mand in.
aids!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Oognip het volgende:
Bah ik ben licht in mijn hoofd en een beetje benauwdIk ruik iig geen gas meer.
Garpje. Koolmonoxide vergiftigingquote:
Das ook engquote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef Maes het volgende:
Vroegah zijn wij een keer ternauwernood ontkomen aan koolmonoxide vergiftiging (ouwe geiser in de keuken) en ik was echt wel misselijk toen.
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Das ook eng
Maar ik ruik geen gas meer, ben nog wel licht in mijn hoofd maar ik moet even naar de winkel maar ben bang om de katten alleen te laten. Straks worden ze vergast of zo ook al ruik ik niks meer.
Doe jij es lief jaquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Het gas lekt nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het gas lekt en jij blijft daar even rustig af zitten wachten tot je alle symptomen hebt?
En al was het zo; volgens mij hebben de meeste dieren dat sneller door dan mensen, dus dan zaten die katten nu wel snoeihard te jengelen
Gewoon ff flink laten door tochten binnen. Ramen tegen elkaar open.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ff 2 ramen tegen elkaar open, dan is het zo weg toch? Gas vervliegt vrij snelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gas lekt niettijden het schoonmaken heb ik het gas per ongeluk aangezet toen ik die knoppen aan het schoonmaken was. En ik blijf hier zitten omdat ik bang ben voor mijn katten maar ik denk dat ik nu toch maar frisse lucht ga halen.
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen terenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij doet toch lief? Kan ik van jou niet zeggen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
schildpad ter grootte van een druif![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
En oognip ook en dat wil ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
Vuurtje opsteken? Is het gas ook zo weg
Het is goed met jequote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen teren
Vast wel. De vraag is : met jou ook?quote:
De griek isser? Griekze hea!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar huis.
Gedraag jullie popjens.
Ik denk niet dat ik vanavond online kom
Niks engs aanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen isquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die beter kan zingen dan de eurovisie inzending van Griekenland dit jaar
Of dat ie gewoon helemaal niet zingt
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen is
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klosquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaat
Omdat het de memorabele verhalen van dit forum zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klos(waarom onthoud ik zulke dingen
)
Dankjewel, het was ook erg leukquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
Trouwens een mooi verslag van jullie ESF tour Greys, ik heb vandaag pas bij gelezen
En de deur? [/bezorgd]quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Auw..kop keihard tegen de deur... k voel me niet zo goed![]()
quote:
Wat doet jullie meisje het goed zeg en wat zullen jullie trots zijn op het kleine dingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
Mijn mams is er nu met mijn zus heen die geven haar een flesje.
Wat vindt ze prima? Dat jij dun bent en zij dik?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus vind het prima inmiddels. Ze kan er toch niks aan veranderen.
En ze is ook wel geschrokken hoe kritiek ik uiteindelijk gelegen heb
Dat denk ik ook wel ja en dat mag ik hopen. Het is maar goed ook dat ze niet meer in haar kleren past, goed tekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ik eerder bevallen ben.
Ze heeft zich er ook bij neer gelegd voorlopig niet in haar kleding te passen. Maar goed zij krijgt een voldragen kindje. En ik denk dat ze heel goed beseft wat voor geluk ze daar mee heeft
Voor mij waren 34 weken al heel zwaar maar ik had haar toch graag nog wat langer in mijn buik gehoudenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik wou zeggen, 9 volle maanden zwanger is a small price to pay als dat betekent dat je kindje niet 6 weken in een couveuse hoeft te liggen.
Oh dan bofte ik nog met jouw Whatsappjes vlak voor het etenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, gedoe met parkeren pasgeleden, omdat bezoek op mijn plaats stond, op de bewonersparkeerplaats.
er is wat aan mijn auto, dus die van mams heb ik hier, staat die doos vanmorgen aan de deur, of ik wel wist dat er een andere auto op mijn plek stond![]()
Had jij ook al smsjes over jeweetwel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?
Mogge!
f_r wat gaat je meisje goed![]()
Qut moet me niet als een peuter jengelend lastig vallen met de simpelste der simpele dingen als ik zit te poepen ja
Dat echt hele simpele ja.quote:
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Q gelukt is inmiddels.
Geilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:44 schreef Muis006 het volgende:
Ohja oh-oh ik ga vanmiddag even jeweetwellen dus morgen heb jeweetwel.
Die lurkt ongetwijfeldquote:
quote:
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levens
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragen![]()
Nee, van je medeusers moet je het blijkbaar hebben
Ik denk dat laatste anders kon ze wel beter jeweetwellen ipv alleen maar vingerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.
En voor mijn lieve omaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:46 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa voor Maxima
Whehehe, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze altijd even blij zijn met die bestellingen van zooplusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merciquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is de postbode ook altijd aan het schelden en zoveel bestel ik echt niet
![]()
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
vandaag ist Maxima, zal eens kijken wat het morgen is
[..]
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merci
ja, niet elke bestelling hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoen![]()
Serieus, een doos merci?
Je denkt niet dan had ze maar een vak moeten leren?
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie jou weinig lately. Heb je een leven of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |