Wat doet jullie meisje het goed zeg en wat zullen jullie trots zijn op het kleine dingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
Mijn mams is er nu met mijn zus heen die geven haar een flesje.
Wat vindt ze prima? Dat jij dun bent en zij dik?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zus vind het prima inmiddels. Ze kan er toch niks aan veranderen.
En ze is ook wel geschrokken hoe kritiek ik uiteindelijk gelegen heb
Dat denk ik ook wel ja en dat mag ik hopen. Het is maar goed ook dat ze niet meer in haar kleren past, goed tekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat ik eerder bevallen ben.
Ze heeft zich er ook bij neer gelegd voorlopig niet in haar kleding te passen. Maar goed zij krijgt een voldragen kindje. En ik denk dat ze heel goed beseft wat voor geluk ze daar mee heeft
Voor mij waren 34 weken al heel zwaar maar ik had haar toch graag nog wat langer in mijn buik gehoudenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef Muis006 het volgende:
Ik wou zeggen, 9 volle maanden zwanger is a small price to pay als dat betekent dat je kindje niet 6 weken in een couveuse hoeft te liggen.
Oh dan bofte ik nog met jouw Whatsappjes vlak voor het etenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Woei ons meisje heeft een rompertje aan. Nu wordt langzaam de temperatuur in de couveuese naar beneden gebracht en als ze haar temp goed op peil kan houden is de volgende stap een open couveuse.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:40 schreef Ynske het volgende:
weet je nog, gedoe met parkeren pasgeleden, omdat bezoek op mijn plaats stond, op de bewonersparkeerplaats.
er is wat aan mijn auto, dus die van mams heb ik hier, staat die doos vanmorgen aan de deur, of ik wel wist dat er een andere auto op mijn plek stond![]()
Had jij ook al smsjes over jeweetwel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Want zij kan ruiken dat die van je ma is?
Mogge!
f_r wat gaat je meisje goed![]()
Qut moet me niet als een peuter jengelend lastig vallen met de simpelste der simpele dingen als ik zit te poepen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |