Het is goed met jequote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 1 keer lief tegen je geweest , daar zou je maanden op moeten kunnen teren
Vast wel. De vraag is : met jou ook?quote:
De griek isser? Griekze hea!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga naar huis.
Gedraag jullie popjens.
Ik denk niet dat ik vanavond online kom
Niks engs aanquote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Greys het volgende:
Wie durft er te kijken in het filmpje of het echt zo schrikken is?
Die reacties er onder voorspellen niet veel goeds.
Gigantische reuzenslang aangetroffen.
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen isquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat die beter kan zingen dan de eurovisie inzending van Griekenland dit jaar
Of dat ie gewoon helemaal niet zingt
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaatquote:Op maandag 16 mei 2011 17:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het oh-oh niet om zijn zangkunsten te doen is
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klosquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah, als ie voor het zingen de kerk maar uit gaat
Omdat het de memorabele verhalen van dit forum zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 17:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken, bij oh-oh is normaal de wekker toch de klos(waarom onthoud ik zulke dingen
)
Dankjewel, het was ook erg leukquote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef indaha het volgende:
Trouwens een mooi verslag van jullie ESF tour Greys, ik heb vandaag pas bij gelezen
En de deur? [/bezorgd]quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Auw..kop keihard tegen de deur... k voel me niet zo goed![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |