Heb je geld van de belastingdienst gehad?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja wij zijn heel benieuwd
Ik heb een magisch bedrag op mijn rekening staan geen idee waar het vandaan komt. Aangezien er bij de bijschrijvingen niets staat.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]is het heel erg als ik zeg dat je normaal bent?
Shag!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Maes het volgende:
[..]
De vraag is nu: hoeveel is het en kan je er iets leuks van kopen??
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:26 schreef Maes het volgende:
Lalalalalalala ik ga trouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat een lieve foto van Boas
Ik ben heel normaal alleen mijn hormoonhuishouding ligt op zijn gat.
Ik zet de teruggave zelfs apart totdat we de definitieve aanslag hebben gehadquote:Op maandag 16 mei 2011 14:50 schreef Greys het volgende:
Ik zou het dan ook weer niet durven uitgeven inderdaad voordat ik wist waar het van was
Maar jij houdt van tabelletjes en budgetten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zet de teruggave zelfs apart totdat we de definitieve aanslag hebben gehad
Groetjes van Baloe aan duursemaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef senesta het volgende:
Het is druk hier bij de dierenarts. Ik hoop dat eén aantal mensen hier bij elkaar horen :p
Dat er ineens vier tegelijk weg lopen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef senesta het volgende:
Het is druk hier bij de dierenarts. Ik hoop dat eén aantal mensen hier bij elkaar horen :p
Erg he?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij houdt van tabelletjes en budgetten.
Voor wat ze nu doet moet ze ook een mierenneukster zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
En waarom heb je het uiteindelijk niet gedaan Ing?
Ow en Rossi heeft aandacht nodig kusje kusje hap. En natuurlijk op mijn pijnlijk voorgevel gaan staan.
Omdat mijn moeder me vroeg: "Ja, je kunt er wel goed in zijn, maar zie je jezelf al de rest van je werkleven achter een computer zitten en rekenen? "quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
En waarom heb je het uiteindelijk niet gedaan Ing?
Ow en Rossi heeft aandacht nodig kusje kusje hap. En natuurlijk op mijn pijnlijk voorgevel gaan staan.
Pardon?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor wat ze nu doet moet ze ook een mierenneukster zijn.
Je hebt ook de opleiding tot apotheker gedaan. het is een erg verantwoordelijk werk en dan kun je maar beter erg precies zijn.quote:
Nice save.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt ook de opleiding tot apotheker gedaan. het is een erg verantwoordelijk werk en dan kun je maar beter erg precies zijn.
Daar hou jij vanquote:
Bwahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahaha
Hoewel ik je Padaboem Pishhhhhhhhhhh wel mis
Padaboem pish heeft ook wel watquote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Owja, zo ging ie![]()
Sms van Senesta: ET is drie kiezen en vier tandjes kwijt.
Aw. Maar ze zal zich vast wel heel snel beter voelen nu!
Wat gaafquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
http://www.onecoolthingad(...)-05-08-to-2011-05-14
Voor de vrolijke noot op maandag.
Ja, hij is echt cute!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaaf
Eerst denk je nog 'da's geen spelen, die kat wil de uil gewoon echt uit de lucht slaan' maar daarna zitten ze knus samen op een muurtje![]()
Jullie plezierenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef nokwanda het volgende:
Snif. te lief gewoon. Mijn hormonen en Strega, wat doe juuuh
Handig ja, in de lente/zomerquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoor net van m'n moeder dat m'n ouwe tante een heule mooie sjaal voor me had gebreid.
Wat lief van haarquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoor net van m'n moeder dat m'n ouwe tante een heule mooie sjaal voor me had gebreid.
Jullie als in mij en mijn hormonen?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Voor in de winter natuurlijk.
Ik zie haar vast over een half jaar wel weer.
Maar in de winter ben ik dan ook dol op lekkere warme sjaals.quote:
Hummer blaast ook door het dierenarts luchtje denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
Meisje is helemaal groggy, zo sneu.
En nu is ze thuis en loopt Hummer te blazen. Dodge is nieuwsgierig vooral. Ze heeft wel echt pijn heb ik het idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |