Bwahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Speciaal voor jou dan:quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahaha
Hoewel ik je Padaboem Pishhhhhhhhhhh wel mis
Padaboem pish heeft ook wel watquote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Owja, zo ging ie![]()
Sms van Senesta: ET is drie kiezen en vier tandjes kwijt.
Aw. Maar ze zal zich vast wel heel snel beter voelen nu!
Wat gaafquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Strega het volgende:
http://www.onecoolthingad(...)-05-08-to-2011-05-14
Voor de vrolijke noot op maandag.
Ja, hij is echt cute!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaaf
Eerst denk je nog 'da's geen spelen, die kat wil de uil gewoon echt uit de lucht slaan' maar daarna zitten ze knus samen op een muurtje![]()
Jullie plezierenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef nokwanda het volgende:
Snif. te lief gewoon. Mijn hormonen en Strega, wat doe juuuh
Handig ja, in de lente/zomerquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoor net van m'n moeder dat m'n ouwe tante een heule mooie sjaal voor me had gebreid.
Wat lief van haarquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik hoor net van m'n moeder dat m'n ouwe tante een heule mooie sjaal voor me had gebreid.
Jullie als in mij en mijn hormonen?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:49 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Voor in de winter natuurlijk.
Ik zie haar vast over een half jaar wel weer.
Maar in de winter ben ik dan ook dol op lekkere warme sjaals.quote:
Hummer blaast ook door het dierenarts luchtje denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef senesta het volgende:
Meisje is helemaal groggy, zo sneu.
En nu is ze thuis en loopt Hummer te blazen. Dodge is nieuwsgierig vooral. Ze heeft wel echt pijn heb ik het idee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |