Ik zou het doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik ga twee keer naar Prince![]()
Ik twijfel of ik nog een kaartje koop voor zondag, gewoon, omdat het kan
Waar komt iedereen dan ineens vandaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gaat niet meer dicht
Dus die smoes gaat niet meer op
Ik uit de badkamerquote:
Die homo wil niet zondag ook nog gaan geloof ik.quote:
Geen idee, ik postte hier sowieso al nog steeds toch?quote:
Hoe lang duurt dat bestellen dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Qwea het volgende:
koud
Morgen komt EINDELIJK mijn tv dressoirStraks ff tv beugel en shizzle bestellen
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, ik postte hier sowieso al nog steeds toch?
En misschien valt het op dat er ineens veel tegelijk zijn doordat:
a) ik werkeloos ben sinds kort op maandag
b) Ingetje verkaaaaaaaaaansie heeft
c) Cat niet werkt vandaag
Loikkkkk toch? Ja toch? Toch? Toch?
Ooh wacht, je bedoelt niet het kastje maar de beugel zeker?quote:
Waarom rel je dan niet mee?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef Ingetje79 het volgende:
En laat ik het zo zeggen, ik val binnen als het onderwerp me interesseert of als er gereld wordt
Dat laat ze aan de pro's overquote:
Griekse yoghurt? Handmade?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn griekse rijst was niet te vreten uit de bento dus ik heb alles weggepleurd.
Ik eet wel een cracker zo![]()
En ik heb nog lekkere yoghurt
Maar het is toch best logisch als ik ook druk ben met ESF dat je dan je aandacht een beetje verdeelt? Of is dat nou echt zo raar?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou met zoveel posts als vandaag heb je ons in geen maanden meer vereerd hoor.
Mss moet ik vaker en beter rellen
Ik ben in een brave bui vandaagquote:
Dus je bent er ff en dan ga je weer? Hoezo je laat ons in de steekquote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff heel lui zonnebanken zo. Omdat het kan. En omdat ik zaterdag naar de sauna wil
Gelukkig zie je het zelf al.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is toch best logisch als ik ook druk ben met ESF dat je dan je aandacht een beetje verdeelt? Of is dat nou echt zo raar?![]()
Ik had het de afgelopen maanden vrij stresserig en druk met dat gedoe met mijn werk ook he, met die verhuizing. Dan was ik er in ESF ook minder op zulke dagen.
En de afgelopen week lijkt me ook logisch als het ESF dan op tv is enzo.
Ah hell. Ik trap er inIk ga me zitten verantwoorden
Ik ga ff heel lui zonnebanken zo. Omdat het kan. En omdat ik zaterdag naar de sauna wil
Niet eens. Waar halen ze het lef vandaan om te menen dat ze zo tekeer kunnen gaan.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef ferrari_rood het volgende:
D'r gebitje toch?
Dat ze meteen zo gemist wordt is een goed teken.
Ik had vandaag een boek mee naar het z-huis ben ik nu een slechte moeder?
Als ze dat zelf nou ook nog een beetje ging gelovenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]is het heel erg als ik zeg dat je normaal bent?
Ja? Mag ie dan doorgestuurd worden?quote:
Jaaaaaaaa!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Maes het volgende:
Oeh, oeh zal ik MissBliss vragen om jullie 's-avonds al te trakteren op een foto? Wij gaan gelijk na het feest naar een hotel en dan moeten jullie zolang wachten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Maes het volgende:
Oeh, oeh zal ik MissBliss vragen om jullie 's-avonds al te trakteren op een foto? Wij gaan gelijk na het feest naar een hotel en dan moeten jullie zolang wachten.
Ja, want anders zie jij niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!![]()
Hoe laat is het feest eiks afgelopen?
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zal ik de kittens eens wakker gaan porren? Want zo kom ik niet van de bank af.
Ja wij zijn heel benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Maes het volgende:
Ja, maar voor julliequote:
Uur of 12? We gaan door tot het gaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa!![]()
Hoe laat is het feest eiks afgelopen?
Maes, dat klinkt wel heel fout voor een nog niet getrouwde vrouwquote:
De vraag is nu: hoeveel is het en kan je er iets leuks van kopen??quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja wij zijn heel benieuwd
Ik heb een magisch bedrag op mijn rekening staan geen idee waar het vandaan komt. Aangezien er bij de bijschrijvingen niets staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |