Dat echt hele simpele ja.quote:
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Q gelukt is inmiddels.
Geilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:44 schreef Muis006 het volgende:
Ohja oh-oh ik ga vanmiddag even jeweetwellen dus morgen heb jeweetwel.
Die lurkt ongetwijfeldquote:
quote:
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het ook anders moeten we dr vandaag weer bijstaan met de simpelste dingen des levens
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ooh fucking bite me. Ik ben erg slecht in jeweetwel. En omdat ik wel wat leuks wilde jeweetwellen, moest in info vragen![]()
Nee, van je medeusers moet je het blijkbaar hebben
Ik denk dat laatste anders kon ze wel beter jeweetwellen ipv alleen maar vingerenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je mijn post eronder ook gelezen of had je een 4 voor begrijpend lezen op de basisschool.
En voor mijn lieve omaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:46 schreef Nonneke het volgende:
Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa voor Maxima
Whehehe, ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ze altijd even blij zijn met die bestellingen van zooplusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:59 schreef Nonneke het volgende:
ben benieuwd hoe de tnt mevrouw mn ZPbestelling komt brengen, ik hoop dat ze nog een karretje heeft om het naar mn deur te rijden(15kg knijne voer, 15kg caviavoer, 10kg kattenvoer en nog wat losse shit als hooi e.d
)
quote:
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merciquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier is de postbode ook altijd aan het schelden en zoveel bestel ik echt niet
![]()
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
vandaag ist Maxima, zal eens kijken wat het morgen is
[..]
ik doe eens in de zoveel tijd een doosje merci
ja, niet elke bestelling hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor vandaag kan ik toch niet meer meedoen![]()
Serieus, een doos merci?
Je denkt niet dan had ze maar een vak moeten leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |