Mij maakt het ook niet uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
Eehm ja maakt mij niet uit..zeg jij maar. Zal trouwens nog ff kijken hoe lang het reizen is.
Als je die kaartjes online besteld krijg je trouwens korting..jij hebt een printer he?dan kan ik het geld wel naar jou overmaken ofzo?
Even een crosspostquote:
Wat goed dat ze zich al beter voeltquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Even een crosspost
ET gaat wel goed nu, ze heeft gisteravond de hele avond bij me gelegen onder een deken want ze werd steeds zo koud en volgens mij kon ze daardoor niet lekker slapen. Bij mij onder de deken heeft ze uren geslapen. Ik heb haar vannacht ook bij ons laten slapen. Hummer blies soms omdat ze raar rook en zo wankel was en Dodge wilde spelen en daagde haar steeds uit en ik wilde haar een rustig nachtje geven.
Vanmorgen was ze al een stuk beter. Ze eet, drinkt en is enorm knuffelig. Komt steeds kopjes geven en kletsen, we hadden vanmiddag zelfs het idee dat ze nu al opgelucht is. Alleen pilletjes geven is een drama. Verstoppen heeft ze door en ik durf ook niet aan dat bekkie te rommelen nu.
Nee, ze zijn tegen de ontstekingen die ze in haar bekkie had volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat goed dat ze zich al beter voelt![]()
De pillen zijn die voor pijnstilling?
Want als ze zich al zo goed voelt kun je die idd misschien beter laten als ze ze niet wil.
Ik heb nog geen mailquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit.
Heb ik. Ik mail je even.
O dan is het een andere zaakquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, ze zijn tegen de ontstekingen die ze in haar bekkie had volgens mij.
knuf voor je meisjequote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Even een crosspost
ET gaat wel goed nu, ze heeft gisteravond de hele avond bij me gelegen onder een deken want ze werd steeds zo koud en volgens mij kon ze daardoor niet lekker slapen. Bij mij onder de deken heeft ze uren geslapen. Ik heb haar vannacht ook bij ons laten slapen. Hummer blies soms omdat ze raar rook en zo wankel was en Dodge wilde spelen en daagde haar steeds uit en ik wilde haar een rustig nachtje geven.
Vanmorgen was ze al een stuk beter. Ze eet, drinkt en is enorm knuffelig. Komt steeds kopjes geven en kletsen, we hadden vanmiddag zelfs het idee dat ze nu al opgelucht is. Alleen pilletjes geven is een drama. Verstoppen heeft ze door en ik durf ook niet aan dat bekkie te rommelen nu.
Dat is minderquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:26 schreef Ynske het volgende:
Zucht, auto....
ik hoorde joenk joenk, auto naar garage, hoort niets
ik weer in auto net, joenk joenk
weer terug naar garage, waarschijnlijk vsnaar naar de katznklote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |