Nee, de kersen zijn nog groen en keihard hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:17 schreef Greys het volgende:
Toen we bij Cat vandaan naar Dusseldorf reden zag ik overal "Asperges, aardbeien en kersen" stalletjes. Maar er zijn toch nog helemaal geen kersen?
Ja dan is die er echt de hele dag, 10 uur ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja godver.
Nu heb ik zin in kersen.![]()
6 juni komt Diaz de hele dag hier.
Jip heeft er al zin in.
Feliquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Oognip het volgende:
Als ik word toegelaten ga ik mee doen aan een honours-programma
hehe ik moet er nog wel wat voor doenquote:
Haha oowquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
hehe ik moet er nog wel wat voor doen
ik moet een motivatiebrief schrijven, zorgen voor een aanbevelingsbrief en op gesprek
"Oognip is heel erg lief, maar ze schopt Rhana altijd" zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
hehe ik moet er nog wel wat voor doen
ik moet een motivatiebrief schrijven, zorgen voor een aanbevelingsbrief en op gesprek
Ja, precies zoquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
"Oognip is heel erg lief, maar ze schopt Rhana altijd" zoiets?
Daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik had een klacht ingediend bij Domino'sHad pas een pizza besteld, hawaii.. zat amper ananas op en was aangebrand. nu krijg ik 2 pizza's gratis. Morgen na de dierentuin pizza eten DM?
Het lijkt me dat je daarmee eerder aangenomen wordt als met de goedbedoelde poging van Mama Miaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, precies zo
Maar toch denk ik dat ik een docent een aanbevelingsbrief laat schrijven, want die is altijd enthousiast over mij
Ja echt?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je daarmee eerder aangenomen wordt als met de goedbedoelde poging van Mama Mia
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja echt?en ik doe nog wel zo hard mijn best. Misschien moet ik maar opschrijven dat ik altijd cake en appeltaart krijg
behalve afgelopen weekend
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja!![]()
kut zeg! Ik bedacht het me zondag en toen was dat ding al 5 dagen oud en niet meer te eten
het spijt me
En dan krijg ik zeker niks?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]maakt toch niet uit
ik ga binnenkort wel weer eens bakken
quote:
Ja hequote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
Wat gezellig jullie als buurvrouwen samen op Fok
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:41 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja heze kwam net ijs bij me halen
ik ben de ijsco-vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |