Ja, zulke dingen worden steeds mooier na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook mooi! Hij heeft jaren bij mijn ouders aan de blokhut gehangen. Morgen hangt ie aan de onze
Wat heerlijk dat ze zo goed groeit!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ziet er strak uit elies
oognip gefeliciteerd met je oma
DM en P+S heel erg bedankt voor de cadeautjes
1755 gram alweer
Do wants it. Maar dan graag op een mooie hectare en niet in Nederland, voor de B&B gasten.quote:
quote:
Ow jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:49 schreef nokwanda het volgende:
Do wants it. Maar dan graag op een mooie hectare en niet in Nederland, voor de B&B gasten.
Graag binnen nu en 5 jaar
Zweden trekt me niet zo, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Ow man ik zag gisteren zo een programma over Nederlanders die gingen emigreren.
In Zweden heb je een enig huis met een bos en alles dr bij voor een prikkie
Helsinki is ook zo enig, met de zee zo in de stad, en al die houten huisjes op die eilandjesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:25 schreef Mama_Mia het volgende:
Finland is echt geweldig mooiben er twee keer geweest, echt een prachtig land
Ik neem het fototoestel vanavond mee vanuit het z-huisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:17 schreef Rewimo het volgende:
f_r goed nieuws over je meisjeDoe nog eens een fotootje?
Elies, mooi geworden zeg!
Ik ben naar Turku geweest en naar Naantali, Naantali ligt ook helemaal aan de zee, maar het voelt alsof de zee daar gewoon een meer is. Ik heb daar in een Spa in het zwembad gelegen met uitzicht op de zee. Fantastischquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helsinki is ook zo enig, met de zee zo in de stad, en al die houten huisjes op die eilandjes
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik neem het fototoestel vanavond mee vanuit het z-huis
Ja bij Helsinki is het ook net een meer, maar dan is het de zeequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben naar Turku geweest en naar Naantali, Naantali ligt ook helemaal aan de zee, maar het voelt alsof de zee daar gewoon een meer is. Ik heb daar in een Spa in het zwembad gelegen met uitzicht op de zee. Fantastisch
Poep ja zeg, en ik woonde toen in de UK, en daar was het al duur, maar dead cheap vergeleken met Finlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |