SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
quote:
Als je niet kan dansen, wat moet je dan in een danstent?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:26 schreef Spork het volgende:
[..]
maargoed ontopic, zaterdagavond toch maar niet aangedurfd alleen uit te gaan. dan sta je daar zo'n beetje alleen op de dansvloer (en ik kan ook nog eens niet dansen) en dan wat..? ik keek er zo tegenop dat ik maar niet ben gegaan
kortom: gefaald
Jammer!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:26 schreef Spork het volgende:
[..]
maargoed ontopic, zaterdagavond toch maar niet aangedurfd alleen uit te gaan. dan sta je daar zo'n beetje alleen op de dansvloer (en ik kan ook nog eens niet dansen) en dan wat..? ik keek er zo tegenop dat ik maar niet ben gegaan
kortom: gefaald
Aan de bar hangen, zoals zoveel mannen doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Crutch het volgende:
Als je niet kan dansen, wat moet je dan in een danstent?
Dan ga je toch naar een tent met een bar?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Aan de bar hangen, zoals zoveel mannen doen?
Ik ga ook niet in m'n eentje naar een kroeg ofzo, met vrienden is veel leuker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb geen problemen met versieren maar voel ook altijd een drempel om ergens alleen heen te gaan, tenzij het kroegen zijn waar ik vaak kom. Je wordt toch raar aangekeken als je ergens alleen binnenkomt en ook alleen blijft.
Dat ook. Daarnaast hoef je, als je met vrienden bent, niet per sé contact met anderen te maken en gaat het dus ook veel makkelijker. Heb je er geen zin in heb je nog steeds een leuke avond. Als je alleen ergens heen gaat dan moet je, anders is je avond sowieso verkloot.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in m'n eentje naar een kroeg ofzo, met vrienden is veel leuker.
Idd. Volgens mij is uitgaan omdat je een vriendin "moet" hebben sowieso onhandig, dan ben je niet bezig met plezier hebben maar zit je waarschijnlijk vooral om je heen te loeren naar potentieeltjes. Daarom roep ik ook steeds dat mensen die geen vrienden hebben daar eerst voor moeten gaan zorgen, da's belangrijker dan een vriendin, ook omdat een vriendschap niet zo snel 'uit' gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Dat ook. Daarnaast hoef je, als je met vrienden bent, niet per sé contact met anderen te maken en gaat het dus ook veel makkelijker. Heb je er geen zin in heb je nog steeds een leuke avond. Als je alleen ergens heen gaat dan moet je, anders is je avond sowieso verkloot.
Of zorgen dat ze ook lol in hun eentje kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij is uitgaan omdat je een vriendin "moet" hebben sowieso onhandig, dan ben je niet bezig met plezier hebben maar zit je waarschijnlijk vooral om je heen te loeren naar potentieeltjes. Daarom roep ik ook steeds dat mensen die geen vrienden hebben daar eerst voor moeten gaan zorgen, da's belangrijker dan een vriendin, ook omdat een vriendschap niet zo snel 'uit' gaat.
Lol in je eentje bij uitgaan is maar voor weinigen weggelegd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of zorgen dat ze ook lol in hun eentje kunnen maken.
Dat is veel te geavanceerd voor mensen met sociale issues.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je al moeite hebt met meiden te praten? Je gaat als kerel ook niet ff snel in je uppie bij een stel mannen staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nope, de reden dat ik alleen uitga is dat als ik met mijn vrienden uitga dat ik juist altijd aan de zijlijn moet toekijken als ze in gesprek raken met meiden en dat ben ik helemaal zat. Dus tegenwoordig ga ik alleen uit en mezelf ergens bezatten in een hoekje dat is mijn manier van een geslaagde avond.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lol in je eentje bij uitgaan is maar voor weinigen weggelegd.
Ik vind ook dat als je moeilijk contacten kan leggen, je dat eerst maar eens moet regelen. Ga bij een club of vereniging en maak wat mannelijke vrienden. Als 'loner' maak je echt niet veel indruk. Als iemand die sociaal en maatschappelijk betrokken is wel.
Postgedrag van een gemiddelde KLB-er, dus dan is het niet zo raar om dat te denken.quote:
nee ik ben geen maagd, hoe komt ie erbijquote:
tl;dr is nu geen excuus zeker?quote:
Jij trekt je wel veel van je vrienden aan. Ze zijn toch ook met jou? Of wil je beweren dat jij de hele avond links ligt terwijl zij chicks bij de vleet scoren?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nope, de reden dat ik alleen uitga is dat als ik met mijn vrienden uitga dat ik juist altijd aan de zijlijn moet toekijken als ze in gesprek raken met meiden en dat ben ik helemaal zat. Dus tegenwoordig ga ik alleen uit en mezelf ergens bezatten in een hoekje dat is mijn manier van een geslaagde avond.
Ik weet inmiddels wel na zoveel jaar dat ik in ieder geval een heel onopvallend uiterlijk heb en dat ik het dus niet bij uitgaansgelegenheden moet zoeken om met de dames in gesprek te raken.
Ik probeer nog steeds verschillende manieren zonder succes op het moment. Maar het hoeft van mij perse niet meer zo nodig.
The plot thickens!quote:
Je komt en beetje stoer doen in dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik ben geen maagd, hoe komt ie erbij
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:
Je komt en beetje stoer in doen dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?
Én je geeft degelijk advies, da's een heel verschil.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?
Jij bent dan ook echt stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?
Dus jij vindt het stoer als iemand met vrouwen die ie in de kroeg ontmoet het bed deelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je komt en beetje stoer doen in dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?
Ja en ik lig ook goed in de groep en ze kijken zelfs een beetje tegen me op (en ik ben serieus), ik word sowieso elke week gevraagd om mee te gaan en ik heb het ook meestal naar mijn zin maar aan de andere kant heb ik het nu wel een beetje allemaal gezien zo onderhand dat uitgaan. Van mij hoeft het niet meer zo nodig. Ik heb de schade nu wel ingehaald inmiddels alleen dat ik nooit dames ontmoet tijdens uitgaan vind ik jammer, zelfs nooit geen onschuldig gesprek.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
tl;dr is nu geen excuus zeker?
[..]
Jij trekt je wel veel van je vrienden aan. Ze zijn toch ook met jou? Of wil je beweren dat jij de hele avond links ligt terwijl zij chicks bij de vleet scoren?
Jij niet dan? Voel je je vies erna ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij vindt het stoer als iemand met vrouwen die ie in de kroeg ontmoet het bed deelt.
Hmm, wie was hier maagd?
Dus omdat er mensen posten die ontiegelijk veel kanslozer zijn dan ik ben, mag ik mijn futiliteiten hier niet posten?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij niet dan? Voel je je vies erna ofzo?
Anyway, niet gepast in een topic waar mensen posten die al moeite hebben om de postbode aan te spreken.
Puberquote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen posten die ontiegelijk veel kanslozer zijn dan ik ben, mag ik mijn futiliteiten hier niet posten?
laat iedereen lekker in z'n waarde.quote:
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat iedereen lekker in z'n waarde.
Als je hier komt omdat je geen hallo tegen een meisje durft te zeggen, of omdat je nog meer meiden het bed in wilt krijgen, iedereen mag wat mij betreft hier komen.
Ik ben ervoor dat jij opzout. Met je achterlijke backseatmodding.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.
Wegwezen of normaal doen, gaarne.
Maar hij heeft wel gelijk. Maanvis heeft niet bepaald moeite met versieren. Het lijkt nu meer alsof hij de rest hier een oog uit wil steken. Met nadruk op lijkt, want Maanvis is dan soms wel een botte lul ik neem niet aan dat hij het daarom doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat jij opzout. Met je achterlijke backseatmodding.
Ik hoop dat ze flink boos wordt, die gasten weer toevoegt op hyves en dat hij ervan leert.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Godshand het volgende:
Ben benieuwd of Iwannebehigh zn chick nog boos geworden is. Tijdje terug flikte die ook iets met haar (vergeten wat en geen zin terug te bladeren) en toen was alles snel OK. Dus wie weet...
Mijn punt is dat je dan geen contact hóeft te maken, als je in je eentje ook plezier hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je al moeite hebt met meiden te praten? Je gaat als kerel ook niet ff snel in je uppie bij een stel mannen staan.
Het begon met mijn vraag hoe ik een gesprek in de kroeg langer gaande hield, hoort hier dusquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Maanvis heeft niet bepaald moeite met versieren. Het lijkt nu meer alsof hij de rest hier een oog uit wil steken. Met nadruk op lijkt, want Maanvis is dan soms wel een botte lul ik neem niet aan dat hij het daarom doet.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het begon met mijn vraag hoe ik een gesprek in de kroeg langer gaande hield, hoort hier dus.
Dat je meisjes in bed weet te krijgen betekent ook niet dat je goed bent met versieren. Want net de geweldige meid waarmee je echt iets wilt ontglipt mij ook telkens.
Dan verdienen ze elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Supersoep het volgende:
Het erge is dat wanneer zij niet boos durft te worden, hij dat gaat opvatten als: zie je wel, zo slecht was dat dus niet van me anders had ze het wel gezegd.
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.
Wegwezen of normaal doen, gaarne.
Ja, doei.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?
Ik ben een subtiele klootzak.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind crutch ook niet zo aardig
hij mag wel wat meer een gentleman worden
He gelukkig, dan hoef ik hem niet in te koppen.quote:
soms wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze laten even zien hoe het niet moet...
En een politiepet (mits compleet met bijbehorend uniform) doet het best god bij vrouwen volgens mij.
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vraag me af of vrouwen ook echt warm worden van politie-agenten.
Mannen in uniform, oké, maar politie?
Vraag maar raak dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
En een boete mag hij zo even tussen je borstjes stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
Dus toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat donkere kleuren het juist goed doen. Die Amerikaanse uniforms zijn echt spuuglelijk.
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus toch?
Maar zie je zo iemand je gezin onderhouden?
En dan denken dat je beet hebt terwijl de vouw die je aanhoudt gewoon onder een boete probeert uit te komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet
Om het zadel op hun rug te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.
Onderhoud mezelf wel.
Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet
Mark Rutte is een prima spreker hoor, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)
Kan menig figuur inderdaad een puntje aan zuigen. Je zo presenteren op een groot nationaal platform is uitermate knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
Mark Rutte heeft prima sociale vaardigheden.Niks mis mee volgens mij.
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.
Misschien is hij niet op zoek en stort hij zich op z'n carrière.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.
Rare conclusie, dat je single bent wil niet zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?
Wellicht dat alleen de stevige vrouwen door de physical heen komen. Krachttest enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.
En dat meen ik serieus, alle vrouwen in uniform die ik hier zie lopen zijn steviger.
Vrouwelijke politieagenten zijn net vrouwelijke voetballers. Van die kalveren.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.
En dat meen ik serieus, alle vrouwen in uniform die ik hier zie lopen zijn steviger.
Dit is wel een beetje het beeld wat mensen die niet succesvol zijn in het versieren hebben en waardoor ze hun zelfwaarde nog meer zien dalen. Geen relatie hebben betekent niet dat je nooit seks kunt hebben of dat je anderszins faalt. Het betekent bij de meeste mensen dat ze kieskeurig zijn of gewoon geen zin hebben in een relatie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.
Heeft hij nog nooit een relatie gehad dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit een relatie gehad dan?
En succes kan je ook op ander gebieden hebben, of je stelt je carrière boven het vinden van een vrouw zoals Strawberry al zei.
Vind ik ook. Ik wil ook zo worden, alleen kost tijd en training.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan menig figuur inderdaad een puntje aan zuigen. Je zo presenteren op een groot nationaal platform is uitermate knap.
Er is hier een politieagente die super dun en lang is. Rijdend in de auto, streng kijkend naar iedereen. Overigens kan ik haar niet serieus nemen en ik vermoed meerdere mensen niet, ze heeft zo'n kippekop (klein rond koppie). Zo'n bril van harry potter erbij op en 't beeld is compleet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wellicht dat alleen de stevige vrouwen door de physical heen komen. Krachttest enzo.
En al zou dat niet zo zijn. Alsof het hebben een vriend(in)/relatie de heilige graal is of zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.
Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.
Ja, is dat erg dan? Net alsof je niet gelukkig kan zijn als je single bent.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.
Klein verschil. Mark krijgt waarschijnlijk genoeg liefdesbrieven binnen. Jij niet. Hij kan daar als premier en politicus moeilijk op in gaan, want dat zijn vaak labiele vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees knap ik er zelf ook wel een beetje van op:
Mark Rutte zoekt vrouw
En wij vinden het een slecht voorbeeld, hij heeft relaties gehad maar die werkten niet. Moet je dan maar alles opgeven omdat je een vriendin moet hebben? Anders tel je niet mee? Wat een onzin.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.
Hij kan nu niet zomaar even iemand uitkiezen, die moet toch echt geschikt kunnen zijn als vrouw van een premier.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hij post hier toch ook niet, dus waarom moet hij er wel een krijgen van jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:
Tja, je gaat niet posten is een topic over versieren als je liever alleen wil blijven toch?
Voor mij is het doel wel om een relatie te krijgen namelijk.
Post Rutte hier dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:
Tja, je gaat niet posten is een topic over versieren als je liever alleen wil blijven toch?
Voor mij is het doel wel om een relatie te krijgen namelijk.
quote:
Vreselijk (dom) mens inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien moet ie 't proberen bij Fleur Agema haha. Ik heb wel eens in de Tweede Kamer een debat bijgewoond maar écht, ik vind haar een vreselijke irritante vrouw.
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Ik zeg niet dat hij iets moet doen.
Voor mij is hij het voorbeeld van waar ik zelf niet blij mee zou zijn (nu heb ik het even puur over zijn prive, niet zijn werksucces). Daarom haal ik hem aan. Niet omdat hij ook mee zou moeten posten hier
Oh ja die briljant slechte vrouwquote:
Hij wil niet alleen zijn en wil iemand om zijn leven mee te delen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?
Ik ben niet gelovig hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?
Dat zeg ik ook niet.quote:
+1quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een vriendin/vrouw? Dat is toch niet het belangrijkste in het leven..
Misschien is de rest van zijn leven al op orde en is dat het enige wat ontbreekt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een vriendin/vrouw? Dat is toch niet het belangrijkste in het leven..
Dat is prima. Je reflectie op Rutte klopte alleen nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef dyna18 het volgende:
Maar inderdaad want heloef zegt.
Ik ben liever met iemand samen om het leven te delen, samen gelukkig te worden en leuke dingen te doen. Alleen is ook maar zo eenzaam.
Nou ik zou niet zeggen dat ik mijn leven op orde heb (verre van dat zelfs). Echter je hoeft toch ook niet perfect te zijn om een relatie te willen? Als je het gevoel hebt dat het samen leuker is dan alleen, waarom zou je er dan inderdaad niet voor gaan...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is de rest van zijn leven al op orde en is dat het enige wat ontbreekt?
Ok, misschien niet helemaal een perfect voorbeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is prima. Je reflectie op Rutte klopte alleen niet
Iedreen maakt zijn of haar eigen keuzes.
Eenzaamheid is een gevoel, geen feit.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef dyna18 het volgende:
Maar inderdaad want heloef zegt.
Ik ben liever met iemand samen om het leven te delen, samen gelukkig te worden en leuke dingen te doen. Alleen is ook maar zo eenzaam alleen.
Niemand is perfect.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik zou niet zeggen dat ik mijn leven op orde heb (verre van dat zelfs). Echter je hoeft toch ook niet perfect te zijn om een relatie te willen? Als je het gevoel hebt dat het samen leuker is dan alleen, waarom zou je er dan inderdaad niet voor gaan...
Zo lang je zonder een relatie ook gelukkig kan zijn, is daar niks mis mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ik zou niet zeggen dat ik mijn leven op orde heb (verre van dat zelfs). Echter je hoeft toch ook niet perfect te zijn om een relatie te willen? Als je het gevoel hebt dat het samen leuker is dan alleen, waarom zou je er dan inderdaad niet voor gaan...
Je moet niet proberen om een relatie krijgen je moet proberen leuke mensen tegen te komen dan zit daar meestal wel iemand tussen waarmee het klikt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:33 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik begrijp hem wel maar ik denk altijd dat er vanzelf wel iemand komt die jij leuk vindt en het ook wederzijds is. Misschien moet je het eerst proberen via internet (Fok) of datingsites of zo.
Ik ben heel erg van het principe dat het pas lukt als je gelukkig bent met jezelf. Te wanhopig en niet tevreden met jezelf big no noquote:Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef dyna18 het volgende:
En tja, mijn focus ligt op dit moment heel erg op het krijgen van een relatie en het verbeteren van mijzelf zodat ik beter in staat ben om de omstandigheden te scheppen waar binnen dat mogelijk is. Niet dat ik volledig desperate ben, maar ik ben er wel ongelofelijk aan toe.
Dit ik ben er eigenlijk niet naar op zoek en kom best wel veel leuke meiden tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:38 schreef moneyfornothing het volgende:
Er zo geforceerd mee bezig zijn werkt wel vaak averechts. Er zijn niet voor niets zoveel mensen die zeggen dat ze pas een leuk iemand tegenkwamen toen ze niet meer op zoek waren.
Die gast is gewoon te druk met z'n politieke carriere.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk wel dat dit wat moeilijker ligt als je in de 30 bent, op jouw leeftijd krijg je nog volop kansen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit ik ben er eigenlijk niet naar op zoek en kom best wel veel leuke meiden tegen.
Ja echt hoor. Die hebben haast geen sociaal leven meer, die zitten écht van 8u 's morgens tot 11/12 (in de nacht) te werken daaro. Dan kan je ook nog eens naar huis en dan is 't de volgende dag weer hetzelfde, het enige voordeel is dat ze lang weekend hebben - maar dan moeten ze ook nog allerlei dingen voor werk doen. Kortom; geen mens houdt dat lang vol volgens mij..quote:Op maandag 16 mei 2011 17:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Die gast is gewoon te druk met z'n politieke carriere.
Hahaha ik wist niet eens dat zulke reisjes bestaan, speciaal voor singles. Wel leuk, je leert sowieso nieuwe mensen kennen. Succes en veel plezier daar.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef dyna18 het volgende:
Uitgaan is ook niet echt mijn ding. Met luide muziek moet je het toch van je lichaamstaal hebben en daar schort het hem er nou flink aan bij mij.
Op dit moment onderneem ik veel activiteiten waar je gezellig samen wat aan het doen bent. En ook regelmatig het bezoeken van feestjes en borrels.
Ow en reizen natuurlijk. Morgen vertrek ik voor een weekje middellandse zee. Een groepsreis voor singles. Dus daar zal ik genoeg kans hebben om mijn communicatie en interactie te oefenen, maar zal wel zwaar worden. Zeg maar echt op de proef gesteld worden.
Nicequote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef dyna18 het volgende:
Uitgaan is ook niet echt mijn ding. Met luide muziek moet je het toch van je lichaamstaal hebben en daar schort het hem er nou flink aan bij mij.
Op dit moment onderneem ik veel activiteiten waar je gezellig samen wat aan het doen bent. En ook regelmatig het bezoeken van feestjes en borrels.
Ow en reizen natuurlijk. Morgen vertrek ik voor een weekje middellandse zee. Een groepsreis voor singles. Dus daar zal ik genoeg kans hebben om mijn communicatie en interactie te oefenen, maar zal wel zwaar worden. Zeg maar echt op de proef gesteld worden.
Dat zegt niemand. Maar wat de meeste mensen hier met ervaring zeggen is dat je moet zorgen dat je veel meiden leert kennen, niet heel wanhopig je op een vrouw moet gaan focussen of uberhaupt het krijgen van een relatie, want vrouwen ruiken een wanhopige man van een kilometer afstand. Als je maar genoeg meiden leert kennen (en dus spreekt) vind je vast wel iemand met een klik.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk wel dat je er naar op zoek moet gaan, 't is gewoon onzin dat je beweert dat er iemand komt als je niks onderneemt.
FYI: de doelstelling van zo'n reis is niet er een relatie aan over te houden. Je kunt best een leuk iemand leren kennen maar hou er rekening mee dat die vrouwen toch echt daar komen voor een leuke vakantie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef dyna18 het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Maar wat de meeste mensen hier met ervaring zeggen is dat je moet zorgen dat je veel meiden leert kennen, niet heel wanhopig je op een vrouw moet gaan focussen of uberhaupt het krijgen van een relatie, want vrouwen ruiken een wanhopige man van een kilometer afstand. Als je maar genoeg meiden leert kennen (en dus spreekt) vind je vast wel iemand met een klik.
En vaak geen single zijn, ik ben ooit eens met zo'n reis meegegaan en daar waren alleen de mannen singlequote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
FYI: de doelstelling van zo'n reis is niet er een relatie aan over te houden. Je kunt best een leuk iemand leren kennen maar hou er rekening mee dat die vrouwen toch echt daar komen voor een leuke vakantie.
Ik weet dat je het goed bedoelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
FYI: de doelstelling van zo'n reis is niet er een relatie aan over te houden. Je kunt best een leuk iemand leren kennen maar hou er rekening mee dat die vrouwen toch echt daar komen voor een leuke vakantie.
Volgens mij gaat dat wel goedkomen, aangezien je het zelf ook graag wilt.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef dyna18 het volgende:
QFT.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:06 schreef kipknots het volgende:
Al aan gedacht om eens alleen op vakantie te gaan? Normaal maak ik ook niet zo makkelijk contact, maar toen ik alleen op vakantie was had ik daar opeens weinig moeite mee.
Singles of alleengaande reizen kan ik iedereen aanbevelen hier. Je ontmoet nieuwe mensen, je bent op vakantie, je leert plekken kennen op de wereld waar je nog nooit geweest bent, etc.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
QFT.![]()
Maar zo'n singles reis lijkt mij ook gaaf, nooit gedaan dus zou niet weten hoe dat is.
Denk dat dat ook mijn eerstvolgende doel is ja.Hoop dat je met leuke verhalen terugkomt Dyna, al is het maar over hoe tof de vakantie was
Het is in mijn stad, dus ik zit het wel te overwegen ja.quote:Even wat anders, Dyna, heb je zin om naar de meet van dit topic te komen?
Die is op 4 juni, zie topic hierover.
zo'n kerel zat wel naast me in het vliegtuig op weg naar Thailand, met een penthouse boekje die uit zijn tas stak.... BRRRR.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Hoogheid het volgende:
En dan met zoiets thuiskomen zeker?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_hond_belt_aan.html
Wehehequote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Hoogheid het volgende:
En dan met zoiets thuiskomen zeker?
http://www.dumpert.nl/med(...)t_hond_belt_aan.html
En..?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
zo'n kerel zat wel naast me in het vliegtuig op weg naar Thailand, met een penthouse boekje die uit zijn tas stak.... BRRRR.
In Thailand ben ik trouwens 2 weken met een singlereis en 1 week alleen wezen rondreizen.
Die 1 week alleen was om te kijken of ik dat zou kunnen. En om te kijken hoe dat bevalt.
Ik heb een weekje gehad dat ik het even beu was hier en besloot toen niet meer te gaan, maar heb me inmiddels alweer bedacht (lekker labiel ja, I know).quote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Singles of alleengaande reizen kan ik iedereen aanbevelen hier. Je ontmoet nieuwe mensen, je bent op vakantie, je leert plekken kennen op de wereld waar je nog nooit geweest bent, etc.
Nog beter dan groepsreizen, waar daar heb je toch het risico dat je als single het 5e wiel aan de wagen bent.
Ik heb de afgelopen jaar een paar groeps en singlereizen gemaakt. De singlereizen waren daarvan veruit het leukst.
[..]
Het is in mijn stad, dus ik zit het wel te overwegen ja.
Ik zag dat jij een beetje bijhoudt wie er waarschijnlijk komen, maar je komt zelf niet?
Ik zeg ook helemaal niet dat hij niets moet ondernemen, niemand zegt dat. Ik stel alleen dat hij niet er niet te geforceerd en wanhopig mee bezig moet zijn. Juist als je lekker in je vel zit en er niet zo mee bezig bent komen de meeste mensen juist leuke mensen tegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk wel dat je er naar op zoek moet gaan, 't is gewoon onzin dat je beweert dat er iemand komt als je niks onderneemt. Als jij zelf geen actie onderneemt, komt er in de meeste gevallen ook geen partner. Logisch ook. Schrijf jij je bijv. in bij een datingsite, heb je sowieso wel mensen die je zien zitten - zelfde hobby's en dezelfde interesses hebben. Dan krijg je dates en dan zie je wel verder. Maar op die manier heb je simpelweg sneller een partner, of ontmoet je sneller leuke vrouwen. Overigens vind ik het ook onzin dat mensen hier denken dat je een partner vindt bij uitgaan (discotheek e.d.). 9 van de 10 vrouwen zijn daar toch dronken en weten niet wat ze doen. Je gaat toch niet uit om een vriendin/vrouw te zoeken, je gaat toch uit om plezier te hebben.
Nou het is goed om te weten dat ik het wel kan, zo'n vakantie alleen. Ik red me wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In Thailand ben ik trouwens 2 weken met een singlereis en 1 week alleen wezen rondreizen.
Die 1 week alleen was om te kijken of ik dat zou kunnen. En om te kijken hoe dat bevalt.
En..?
Je moet niet zo bang zijn dat het niks wordt. Misschien wou ze alleen ff schuren. Volgens mij denk je te veel en doe je te weinig. Zelfs met drank op. Best knapquote:Op maandag 16 mei 2011 18:50 schreef dyna18 het volgende:
Je wil niet weten hoe teleurgesteld ik over mijzelf was daarna.
Twee opties: praten of zoenen. Ik zou voor 2 gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef kipknots het volgende:
Dan toch maar eens een heel praktische vraag nav afgelopen vrijdag:
Je staat met wat vrienden te dansen en maakt oogcontact met een leuke meid, stapt op elkaar af en ze komt direct tegen je aan dansen. Hoe zou je het vanaf dat punt aanpakken?
Meedansen (faal, ik kan totaal niet dansenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef kipknots het volgende:
Je staat met wat vrienden te dansen en maakt oogcontact met een leuke meid, stapt op elkaar af en ze komt direct tegen je aan dansen. Hoe zou je het vanaf dat punt aanpakken?
Met zo'n foute pornostem: "Zooo meissssje, dat doe je lekkerrrr!"quote:Op maandag 16 mei 2011 18:55 schreef Supersoep het volgende:
Meedansen (faal, ik kan totaal niet dansen) en vasthouden. Af en toe zeg je iets tegen haar in de trant van: dat doe je lekker. Zodat ze toch even weet dat je wel interesse hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Met zo'n foute pornostem: "Zooo meissssje, dat doe je lekkerrrr!"
De manier waarop je het zegt kan inderdaad belangrijk zijn, maar dat leek me wel obvious.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Catbert het volgende:
Twee opties: praten of zoenen. Ik zou voor 2 gaan.
Dit zou ik doen inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Nee!
Meedansen, lekker meedoen, langzaam bij de kont pakken en steeds een stukje verder gaan. Dan heb je haar helemaal ingepakt en dán pas bepaal je of ze gewoon keihard wilt zoenen of even wilt bijkletsen (om daarna alsnog te zoenen als je er geen fuckup van maakt).
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja duh, dat bedoel ik, gelijk je tong erin steken gaat 9 van de 10 keer niet het gewenste resultaat opleveren.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:59 schreef Hoogheid het volgende:
Nee!
Meedansen, lekker meedoen, langzaam bij de kont pakken en steeds een stukje verder gaan. Dan heb je haar helemaal ingepakt en dán pas bepaal je of ze gewoon keihard wilt zoenen of even wilt bijkletsen (om daarna alsnog te zoenen als je er geen fuckup van maakt).
Onder 't dansen armen op d'r onderrug, beetje strelen, dicht tegen d'r aan, wang tegen d'r aan, en dan kijken wat ze je meldt kwa bodylanguage.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:00 schreef kipknots het volgende:
Meedansen deed ik wel (en ik heb dan nog het geluk dat ik wel kan dansen), maar twijffelde over de volgende stap. Zoals het ging had ik wel het gevoel dat ik haar idd direct kon zoenen.
Ik ben bang dat ik kies voor optie 3 of 4.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:51 schreef kipknots het volgende:
Als iemand tegen je aan komt dansen ben je blijkbaar interessant genoeg voor haar. Dus verbaasd moet je dan nooit zijn, niet langer dan de eerste 1-2 seconden in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik kies voor optie 3 of 4.
3) Helemaal verstijfd en verbaasd zijn over wat me nu overkomt en totaal geen raad met de situatie weten. En dan geen enkel initiatief durven nemen.
Of 4) snel weglopen
Geen idee hoe ik mijzelf er toe kan dwingen dit beter te doen.
Oefenen. En door je op je gemak te gaan voelen bij vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
3) Helemaal verstijfd en verbaasd zijn over wat me nu overkomt en totaal geen raad met de situatie weten. En dan geen enkel initiatief durven nemen.
Of 4) snel weglopen
Oh dus zo ga je het doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als iemand tegen je aan komt dansen ben je blijkbaar interessant genoeg voor haar. Dus verbaasd moet je dan nooit zijn, niet langer dan de eerste 1-2 seconden in ieder geval.
1. Meedansen en vasthouden
2. Kijken of ze bij je blijft
3. Hoofden dichter bij elkaar
4. Hand op haar achterwerk
5. Zoenen (als ze je hand op haar achterwerk toelaat, kan je er bijna zeker van zijn dat een zoen kans van slagen heeft, je hebt liever dat ze je hand wegduwt dan dat ze haar hoofd wegdraait als je wil kussen)
6. ???
7. Profit
Tsja, instinctief wist ik denk ik wel wat te doen, maar vanwege het gebrek aan ervaring twijffelde ik. Na een halve minuut dansen draaide ze ook om (ze stond met d'r rug tegen me aan) en keek me aan met een blik van 'doe je nog wat'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Of 4) snel weglopen
ja maar hier moet je toch soepel voor kunnen bewegen enzo..... die blikken van de meisjes dat ze op je afkomen, en dan even kijken van "doe je nog wat", en dan gaan ze weer weg. het is horriblequote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja duh, dat bedoel ik, gelijk je tong erin steken gaat 9 van de 10 keer niet het gewenste resultaat opleveren.
[..]
Onder 't dansen armen op d'r onderrug, beetje strelen, dicht tegen d'r aan, wang tegen d'r aan, en dan kijken wat ze je meldt kwa bodylanguage.
Helaas zo herkenbaar...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, instinctief wist ik denk ik wel wat te doen, maar vanwege het gebrek aan ervaring twijffelde ik. Na een halve minuut dansen draaide ze ook om (ze stond met d'r rug tegen me aan) en keek me aan met een blik van 'doe je nog wat'. Daarna liep ze maar weg.
kon je niet babbelen ofzo. of was het alleen maar dansen en lichaamstaal door teringherrie? de dansvloer is een val volgens de pua boekjes, en ik heb weleens vrouwen zien posten over "dat eeuwige geschuur"of collectief orgie of weet ik veel hoe het heette, dat het verschrikkelijk is.quote:
hoe moet je tegen een meisje aanstaan dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Hoogheid het volgende:
Soepel moeten kunnen bewegen? Gast, beweeg gewoon wat heen en weer terwijl je tegen haar aan staat. Zelfs als je helemaal koekie bent tegen het einde van de avond zal niemand je erop afrekenen dat je voetenwerk niet helemaal is zoals dat bij een danser hoort te zijn
Bewijst maar weer dat dat PUA geneuzel complete onzin is. Guess what, meiden vinden het vaal leuk te dansen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
kon je niet babbelen ofzo. of was het alleen maar dansen en lichaamstaal door teringherrie? de dansvloer is een val volgens de pua boekjes, en ik heb weleens vrouwen zien posten over "dat eeuwige geschuur"of collectief orgie of weet ik veel hoe het heette, dat het verschrikkelijk is.
stomme dansvloer
Als je echt close gaat dansen: heupen, jouw been een beetje tussen haar been, armen op d'r rug (rug, niet kont). Afhankelijk van de soort muziek natuurlijk. Ga salsales nemen, dan leer je dat ook. Ga niet je stijve tampeloeres tegen haar aandrukken want dan is het exit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe moet je tegen een meisje aanstaan dan?
ikbedoel je zegt "ertegen aan" dat betekent dat je tegen elkaar aanstaat, en er contact is. waar is dat lichaamscontact dan.
Jij ligt er al een tijdje uit he?quote:
ja dat lijkt me leuk! ik heb al teksten daarvoor bedacht, eskimos (kinderwoordquote:
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Hoogheid het volgende:
Heupen inderdaad en dan één hand per bil, de rest gaat gewoon vanzelf en moet je gewoon eens durven proberen. Anders kom je nooit bij het volgende niveau
Alleen als jij weer eens geld gaat aanbieden krijg je klappen. Anders valt het wel mee hoor...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.
als jonger iemand mag je nog experimenteren. nu wordt je snel afgestraft
hoe oud hebben jullie in gedachten? en hoe oud is dyna 18?
maar onder het bh bandje?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk niet dat hand op de kont werkt joh. Beter iets boven de kont (rug)
Ik denk dat als je aan de BH gaat komen, je helemaal klappen gaat krijgen.quote:
Als ik met een meid sta te dansen krijg ik toch ook geen klappen? En nogmaals; als je dit zo lastig vindt neem dan salsales. Dan leggen ze je zelfs uit waar je je handen laat (onderrug, boven d'r billen dus).quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.
oh nee, dat was ik niet van plan hoor. heb zowiezo geen plannen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je aan de BH gaat komen, je helemaal klappen gaat krijgen.
Een vriendin van me zit regelmatig haar hart te luchten over al die mannen op salsa les die nog geen vrouw durven vast pakken. Zij wil lekker dansen, maar dan krijgt ze dat voor zichquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik met een meid sta te dansen krijg ik toch ook geen klappen? En nogmaals; als je dit zo lastig vindt neem dan salsales. Dan leggen ze je zelfs uit waar je je handen laat (onderrug, boven d'r billen dus).
Ik schatte d'r eind 20 (rond mijn leeftijd) en ze stond gelijk met d'r billen tegen m'n kruis aan, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Baal d'r nog steeds van dat ik zo'n pussy was dat ik toch niet verder ging, maar heb verder wel een prima avond gehad en zie het maar als een les voor de volgende keer.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vlak erboven. maar ik kan me herinneren dat toen ik ooit eens een meisje omhelsde, omdat zij begon of weet ik veel, is wel vaker gebeurd. ook vrouwen van 50 enzo op befrafenissen enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een troll bent, echt. Staat toch aangegeven waar.
Zegt de andere troll...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een troll bent, echt. Staat toch aangegeven waar.
oh maar dat had ik dus ook gehad he. kwam er dus een vrouw(wat ouder) voor me staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik schatte d'r eind 20 (rond mijn leeftijd) en ze stond gelijk met d'r billen tegen m'n kruis aan, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Baal d'r nog steeds van dat ik zo'n pussy was dat ik toch niet verder ging, maar heb verder wel een prima avond gehad en zie het maar als een les voor de volgende keer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
*knip*
later kwam er nog een vrouw(25+ schatte ik haar) ineens voor me dansen, maar ik wist verder ook niet hoe ik daar mee moest omgaan.
Waarom ben ik nou weer een troll dan..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zegt de andere troll...
Hoe staat het met de Hyves van je chick?
Het bh-bandje zit er alleen om de voorkant overeind te houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vlak erboven. maar ik kan me herinneren dat toen ik ooit eens een meisje omhelsde, omdat zij begon of weet ik veel, is wel vaker gebeurd. ook vrouwen van 50 enzo op befrafenissen enzo.
maar dan raakte voelde ik ineens bhbandje, en dan schrok ik me dood. het is altijd moeilijk als je niet gewend bent andere mensen weleens aan te raken.
Lest ze bij Union Salsa? Daar is het in sommige groepen wel treurig gesteld met de mannen ja. Meestgehoorde klacht die je daar hoort is dat mannen niet leidenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef dyna18 het volgende:
Een vriendin van me zit regelmatig haar hart te luchten over al die mannen op salsa les die nog geen vrouw durven vast pakken. Zij wil lekker dansen, maar dan krijgt ze dat voor zich
Krijg je als je geen initiatief neemt. Dan krijg je never nooit niet een vrouw.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh maar dat had ik dus ook gehad he. kwam er dus een vrouw(wat ouder) voor me staan.
en toen deed ik niets, en ik keek haar ook een beetje aan van.....ja en nu.
en toen even later ging ze weg.
Geen idee waar precies. Ik kijk in ieder geval wel uit dat ik niet mee hoef.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lest ze bij Union Salsa? Daar is het in sommige groepen wel treurig gesteld met de mannen ja. Meestgehoorde klacht die je daar hoort is dat mannen niet leidenWordt wel beter naarmate je op een hoger niveau komt.
Schijterdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef dyna18 het volgende:
Geen idee waar precies. Ik kijk in ieder geval wel uit dat ik niet mee hoef.
Nee, ik heb geoefend op m'n zusje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Nog meer mannen die geklungeld hebben de eerste keer dat ze een BH probeerden los te doen?![]()
Ik vrees dat de meeste hier nog niet over die ervaring kunnen vertellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Nog meer mannen die geklungeld hebben de eerste keer dat ze een BH probeerden los te doen?![]()
Terwijl het eigenlijk zo makkelijk is.
nee, je vraagt het g ewoon altijd aan de hoer. en soms kost het extraquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Terwijl het eigenlijk zo makkelijk is.
Het kost extra om haar BH los te maken? Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, je vraagt het g ewoon altijd aan de hoer. en soms kost het extra
ga ik problemen krijge dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Godshand het volgende:
Ff eten, hierna ff datingsites aanslingeren, het blijft kutweer hier...
man koop een simpele beha en oefen thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
ja soms wel. rothoerenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kost extra om haar BH los te maken? Wtf.
WTF?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
of ze doen het vanzelf al
Zie d'r eerst maar een in bed te krijgen...quote:ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef missyB het volgende:
[..]
man koop een simpele beha en oefen thuis
Ik ben verrast als een vent mijn bandje zelf los kan krijgen hoor, niet raar als dat niet lukt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of ze doen het vanzelf al
ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?
Ik was vroeger niet zo veel van het uitgaan, en ben in de breezer-periode (zeg maar grof 16 tot 20 jaar) nauwelijks uit geweest. Hooguit eens in de drie maanden ofzo, dus echt veel 'ervaring' heb ik ook niet gehad terwijl de gemiddelde leeftijdsgenoot dat wel had. Veel uitgaan en achter de vrouwen aan ben ik ook pas veel later mee 'begonnen' dan de gemiddelde persoon, pas op m'n 20e ging het een beetje los. Je wordt er zeker niet op afgestraft hoor. En je krijgt er ook geen klappen van hoor, dat kan je gerust nog een aantal jaartjes zo blijven vasthouden (letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
Tuurlijk niet, helemaal niet als 'maagd'. Als je al met je hand in d'r broekje mag komt de rest ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
18 en 24, is toch helemaal niets vreemds aan tegenwoordig bijvoorbeeld?
Voor sommigen blijkbaar wel, ik heb zoiets werp er 1 blik op en je weet hoe het werkt maar goed wie ben ikmquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ach toch mooi dat ondanks alle ruzie hier in deze reeks toch nog iets moois gekomen isquote:
Echt hèquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach toch mooi dat ondanks alle ruzie hier in deze reeks toch nog iets moois gekomen isHet is op zich wel nice dat jij en Straw elkaar hier gevonden hebben.
Echt leuk is het anders niet lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Een BH is echt geen rocket science. En als het toch niet lukt omdat er een bizarre sluiting op zit die ik niet had verwacht dan vraag ik haar gewoon even. Alsof een vrouw echt het bed uit stapt en wegloopt als je haar BH niet los krijgt
Je hoeft het niet eens te vragen hoor, een vrouw merkt meteen of het lukt ja of nee en wachten is not done als je heet bent dus dan zal ze het 9 vd 10 keer zelf ff doenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Een BH is echt geen rocket science. En als het toch niet lukt omdat er een bizarre sluiting op zit die ik niet had verwacht dan vraag ik haar gewoon even. Alsof een vrouw echt het bed uit stapt en wegloopt als je haar BH niet los krijgt
Nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te vragen hoor, een vrouw merkt meteen of het lukt ja of nee en wachten is not done als je heet bent dus dan zal ze het 9 vd 10 keer zelf ff doen
Ik kom hier blijkbaar te weinig, maar die SC tot diep in de nacht heeft ook echt iets opgeleverd?quote:
Geen probleem hier. Ik heb al vaak zat van die dingen opengemaakt en dan ga je echt niet zweten als het een keertje niet lukt. Als het je eerste keer is en je faalt, dan doe je gewoon alsof je het vaker hebt gedaan en deze gewoon lastig is. Waar mensen hier zich al niet druk om maken.quote:
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al benquote:
dat geeft inderdaad een heel mooi effectquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
en anders wip je de pronte boezems er gewoon via de cup uit, net zo hendihg
Dat werkt beter als iemand echt grote borsten heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
'Nee, jaren in een lingeriezaak gewerkt'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Nou nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
dat geeft inderdaad een heel mooi effect
heel sexy
Da's ook enorm suf. Het is niet alsof het enorm lastig is ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
De BH's van tegenwoordig hebben bijna allemaal van die voorgevormde cups. Daar werkt dat niet zo goed mee volgens mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Nee, jaren in een lingeriezaak gewerkt'
Ik denk meestal niet zoveel op zo'n moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ze niet kan wachten tot ze je in haar voelt, snap je dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
h
[..]
Nou.
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Ho ho, nog niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier blijkbaar te weinig, maar die SC tot diep in de nacht heeft ook echt iets opgeleverd?
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ho ho, nog niet hoor.![]()
En zo wel, dan kwam het niet door de SC.
Zit er een gat in haar slipje? Dat vind ik echt facking geil.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit is toch opwindend:
http://www.lingerie.co.uk(...)nsemble_half_cup.jpg
niet dan
Ik vind het vooral ordinair.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
dit is toch opwindend:
http://www.lingerie.co.uk(...)nsemble_half_cup.jpg
niet dan
Niet veel maar wel wat en iedereen die hier wat mee opschiet is natuurlijk een plus.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzo
Ik wil later ook zo'n vrouw.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nooit een BH hoeven uit doen. Ze droeg er nooit eentje
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzo
Als dat zo is heeft ze wel eng kleine schaamlipjes.quote:
Een gat in een slipje snijden???????????quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zit er een gat in haar slipje? Dat vind ik echt facking geil.Vooral als ik zelf dat er in mag snijden. Heel voorzichtig dan.
Dat van die borsten doet me dan weer niet zo veel.
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een gat in een slipje snijden???????????
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winstquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Catbert het volgende:
Kennelijk is 2 users die met elkaar chatten 'nieuws'
Weet je het zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?
Hmm. Nou nee ik vind persoonlijk van nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?
Misschien juist wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winst
Wel jammer dat het nou niet echt de mensen zijn die het nodig hebben
Ik vind het helemaal niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja zeg
is toch Lekker.
kom op
wees een vent en geef het toe
Sorry, maar ook niet mijn stijl. Then again, als we op dat punt aankomen dan gaat het toch uit en dan interesseert het mij ook geen reet meer. Ga niet iemand wegsturen omdat ze dat draagt, ik denk hooguitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja zeg
is toch Lekker.
kom op
Ik vroeg mij al af wat de reden was dat strawberry in dit topic meeposte.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winst
Wel jammer dat het nou niet echt de mensen zijn die het nodig hebben
Koop een borstvoedingshirt voor haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.
Sommige mensen zitten hier op advies te geven. Zo ook zij, toch Straw?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wat de reden was dat strawberry in dit topic meeposte.
Een vrouw met cup AAquote:
Dat is inderdaad heel geil, not...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Koop een borstvoedingshirt voor haar.
WTF?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een gat in een slipje snijden???????????
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
nouja zeg
is toch Lekker.
kom op
Niet iedereen post mee omdat hij of zij problemen heeft hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar om advies te geven, er zijn ook mensen die wél geholpen willen worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook wtf maar sommige mensen vinden dat blijkbaar een geile gedachte.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef missyB het volgende:
[..]
WTF?
noway dat er een man met een scherpigheidje bij mijn lekkernijen in de buurt komt! kssst weg ermee
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet iedereen post mee omdat hij of zij problemen heeft hè.
Als er alleen maar mensen met problemen posten krijg je ook geen tips.
Dat idd, hoe zou hij het vinden als wij met een schaar richting de kroonjuwelen wijzenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef missyB het volgende:
[..]
WTF?
noway dat er een man met een scherpigheidje bij mijn lekkernijen in de buurt komt! kssst weg ermee
Inderdaad je denkt toch niet dat we dat niet uiterst secuur zouden doen?quote:
en jarretelles Catbertquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ordinair, punt. Dat zijn van die dingen waar 50 jarigen mee rondlopen in parenclubs, met van die uitgezakte zakken lillend vlees die eroverheen hangen.
Met de intentie mn onderbroek open te snijden om er dan aan te sabbelen? Van mij mag je.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat idd, hoe zou hij het vinden als wij met een schaar richting de kroonjuwelen wijzen
Ah snap ik dat ook weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar om advies te geven, er zijn ook mensen die wél geholpen willen worden.
Bij jullie zit dat los in verband met de bobbel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met de intentie mn onderbroek open te snijden om er dan aan te sabbelen? Van mij mag je.
doet me een beetje denken aan die verkracht scene in a clockwork orangequote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.
Jarretels opzich vind ik sexy, maar deze vind ik dan weer lelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en jarretelles Catbert
http://erotiek.meta-shop.nl/img/38/2790.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel okay, maar ik word er niet erg warm van. Ben niet zo'n lingerie-fan. Maargoed, ik vind navelpiercings e.d. ook een afknapper dus misschien ben ik wel 'raar'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
en jarretelles Catbert
http://erotiek.meta-shop.nl/img/38/2790.jpg
lingerie enzo vind ik ook niet speciaal hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wel okay, maar ik word er niet erg warm van. Ben niet zo'n lingerie-fan. Maargoed, ik vind navelpiercings e.d. ook een afknapper dus misschien ben ik wel 'raar'.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jarretels opzich vind ik sexy, maar deze vind ik dan weer lelijk.ja die van jou beelden het wel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus als iemand dat random blijkt aan te hebben na het uitgaan
weet je dat te waarderen
Tepelpiercing = exit, dat vind ik gewoon ranzig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Spork het volgende:
lingerie enzo vind ik ook niet speciaal hoor
piercings vind ik dan weer wel interessant. tepelpiercings(mits mooie tietjes)
Ik sta vooral een beetje te kijken van "wtf was jij van plan vanavond?", ik vind het nogal ordinair om dat aan te doen voor 't uitgaan. Kom je over als zo'n parenclubganger.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja die van jou beelden het wel beter uit
dus als iemand dat random blijkt aan te hebben na het uitgaan
weet je dat te waarderen
Dan snij ik het bh-bandje wel door. Kutdingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij jullie zit dat los in verband met de bobbel.
Bij ons zit het al strak als alles droog is, kun je nagaan.
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Neem niet alles te letterlijk, ook een tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah snap ik dat ook weer.
En ja ik ben hier ook om de tips echt toe te passen.
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jij bent wel een vrouw he, dan moet je wel wanhopig en op zoek zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?
en er zijn users die dat waarderenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?
He he.... een van mijn valkuilen. Ik heb moeite met sarcasme en andere taal die niet letterlijk is. Heeft waarschijnlijk met mijn Asperger te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem niet alles te letterlijk, ook een tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |