Voor sommigen blijkbaar wel, ik heb zoiets werp er 1 blik op en je weet hoe het werkt maar goed wie ben ikmquote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?
Ach toch mooi dat ondanks alle ruzie hier in deze reeks toch nog iets moois gekomen isquote:
Echt hèquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ach toch mooi dat ondanks alle ruzie hier in deze reeks toch nog iets moois gekomen isHet is op zich wel nice dat jij en Straw elkaar hier gevonden hebben.
Echt leuk is het anders niet lijkt me.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Een BH is echt geen rocket science. En als het toch niet lukt omdat er een bizarre sluiting op zit die ik niet had verwacht dan vraag ik haar gewoon even. Alsof een vrouw echt het bed uit stapt en wegloopt als je haar BH niet los krijgt
Je hoeft het niet eens te vragen hoor, een vrouw merkt meteen of het lukt ja of nee en wachten is not done als je heet bent dus dan zal ze het 9 vd 10 keer zelf ff doenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Mystikvm het volgende:
Een BH is echt geen rocket science. En als het toch niet lukt omdat er een bizarre sluiting op zit die ik niet had verwacht dan vraag ik haar gewoon even. Alsof een vrouw echt het bed uit stapt en wegloopt als je haar BH niet los krijgt
Nou.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te vragen hoor, een vrouw merkt meteen of het lukt ja of nee en wachten is not done als je heet bent dus dan zal ze het 9 vd 10 keer zelf ff doen
Ik kom hier blijkbaar te weinig, maar die SC tot diep in de nacht heeft ook echt iets opgeleverd?quote:
Geen probleem hier. Ik heb al vaak zat van die dingen opengemaakt en dan ga je echt niet zweten als het een keertje niet lukt. Als het je eerste keer is en je faalt, dan doe je gewoon alsof je het vaker hebt gedaan en deze gewoon lastig is. Waar mensen hier zich al niet druk om maken.quote:
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al benquote:
dat geeft inderdaad een heel mooi effectquote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
en anders wip je de pronte boezems er gewoon via de cup uit, net zo hendihg
Dat werkt beter als iemand echt grote borsten heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
'Nee, jaren in een lingeriezaak gewerkt'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Nou nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
dat geeft inderdaad een heel mooi effect
heel sexy
Da's ook enorm suf. Het is niet alsof het enorm lastig is ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
De BH's van tegenwoordig hebben bijna allemaal van die voorgevormde cups. Daar werkt dat niet zo goed mee volgens mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Nee, jaren in een lingeriezaak gewerkt'
Ik denk meestal niet zoveel op zo'n moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ze niet kan wachten tot ze je in haar voelt, snap je dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
h
[..]
Nou.
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Ho ho, nog niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier blijkbaar te weinig, maar die SC tot diep in de nacht heeft ook echt iets opgeleverd?
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ho ho, nog niet hoor.![]()
En zo wel, dan kwam het niet door de SC.
Zit er een gat in haar slipje? Dat vind ik echt facking geil.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit is toch opwindend:
http://www.lingerie.co.uk(...)nsemble_half_cup.jpg
niet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |