ja vlak erboven. maar ik kan me herinneren dat toen ik ooit eens een meisje omhelsde, omdat zij begon of weet ik veel, is wel vaker gebeurd. ook vrouwen van 50 enzo op befrafenissen enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een troll bent, echt. Staat toch aangegeven waar.
Zegt de andere troll...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:35 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je een troll bent, echt. Staat toch aangegeven waar.
oh maar dat had ik dus ook gehad he. kwam er dus een vrouw(wat ouder) voor me staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik schatte d'r eind 20 (rond mijn leeftijd) en ze stond gelijk met d'r billen tegen m'n kruis aan, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Baal d'r nog steeds van dat ik zo'n pussy was dat ik toch niet verder ging, maar heb verder wel een prima avond gehad en zie het maar als een les voor de volgende keer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
*knip*
later kwam er nog een vrouw(25+ schatte ik haar) ineens voor me dansen, maar ik wist verder ook niet hoe ik daar mee moest omgaan.
Waarom ben ik nou weer een troll dan..quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zegt de andere troll...
Hoe staat het met de Hyves van je chick?
Het bh-bandje zit er alleen om de voorkant overeind te houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja vlak erboven. maar ik kan me herinneren dat toen ik ooit eens een meisje omhelsde, omdat zij begon of weet ik veel, is wel vaker gebeurd. ook vrouwen van 50 enzo op befrafenissen enzo.
maar dan raakte voelde ik ineens bhbandje, en dan schrok ik me dood. het is altijd moeilijk als je niet gewend bent andere mensen weleens aan te raken.
Lest ze bij Union Salsa? Daar is het in sommige groepen wel treurig gesteld met de mannen ja. Meestgehoorde klacht die je daar hoort is dat mannen niet leidenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:36 schreef dyna18 het volgende:
Een vriendin van me zit regelmatig haar hart te luchten over al die mannen op salsa les die nog geen vrouw durven vast pakken. Zij wil lekker dansen, maar dan krijgt ze dat voor zich
Krijg je als je geen initiatief neemt. Dan krijg je never nooit niet een vrouw.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh maar dat had ik dus ook gehad he. kwam er dus een vrouw(wat ouder) voor me staan.
en toen deed ik niets, en ik keek haar ook een beetje aan van.....ja en nu.
en toen even later ging ze weg.
Geen idee waar precies. Ik kijk in ieder geval wel uit dat ik niet mee hoef.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lest ze bij Union Salsa? Daar is het in sommige groepen wel treurig gesteld met de mannen ja. Meestgehoorde klacht die je daar hoort is dat mannen niet leidenWordt wel beter naarmate je op een hoger niveau komt.
Schijterdquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef dyna18 het volgende:
Geen idee waar precies. Ik kijk in ieder geval wel uit dat ik niet mee hoef.
Nee, ik heb geoefend op m'n zusje.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Nog meer mannen die geklungeld hebben de eerste keer dat ze een BH probeerden los te doen?![]()
Ik vrees dat de meeste hier nog niet over die ervaring kunnen vertellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Nog meer mannen die geklungeld hebben de eerste keer dat ze een BH probeerden los te doen?![]()
Terwijl het eigenlijk zo makkelijk is.
nee, je vraagt het g ewoon altijd aan de hoer. en soms kost het extraquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Supersoep het volgende:
Terwijl het eigenlijk zo makkelijk is.
Het kost extra om haar BH los te maken? Wtf.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, je vraagt het g ewoon altijd aan de hoer. en soms kost het extra
ga ik problemen krijge dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Succesquote:Op maandag 16 mei 2011 19:41 schreef Godshand het volgende:
Ff eten, hierna ff datingsites aanslingeren, het blijft kutweer hier...
man koop een simpele beha en oefen thuisquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
ja soms wel. rothoerenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het kost extra om haar BH los te maken? Wtf.
WTF?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
of ze doen het vanzelf al
Zie d'r eerst maar een in bed te krijgen...quote:ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef missyB het volgende:
[..]
man koop een simpele beha en oefen thuis
Ik ben verrast als een vent mijn bandje zelf los kan krijgen hoor, niet raar als dat niet lukt.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of ze doen het vanzelf al
ga ik daar misschien ooit ook problemen van krijgen dan?"ik heb het er eerder op fok over gehad! maar niemand gaf me duidelijk antwoord of het een afknapper was, en wat ik moet doen enzo
Nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?
Ik was vroeger niet zo veel van het uitgaan, en ben in de breezer-periode (zeg maar grof 16 tot 20 jaar) nauwelijks uit geweest. Hooguit eens in de drie maanden ofzo, dus echt veel 'ervaring' heb ik ook niet gehad terwijl de gemiddelde leeftijdsgenoot dat wel had. Veel uitgaan en achter de vrouwen aan ben ik ook pas veel later mee 'begonnen' dan de gemiddelde persoon, pas op m'n 20e ging het een beetje los. Je wordt er zeker niet op afgestraft hoor. En je krijgt er ook geen klappen van hoor, dat kan je gerust nog een aantal jaartjes zo blijven vasthouden (letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.
als jonger iemand mag je nog experimenteren. nu wordt je snel afgestraft
hoe oud hebben jullie in gedachten? en hoe oud is dyna 18?
Tuurlijk niet, helemaal niet als 'maagd'. Als je al met je hand in d'r broekje mag komt de rest ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef dyna18 het volgende:
Lol, het is toch niet echt nodig om alles te oefenen?
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
18 en 24, is toch helemaal niets vreemds aan tegenwoordig bijvoorbeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |