Oh dus zo ga je het doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als iemand tegen je aan komt dansen ben je blijkbaar interessant genoeg voor haar. Dus verbaasd moet je dan nooit zijn, niet langer dan de eerste 1-2 seconden in ieder geval.
1. Meedansen en vasthouden
2. Kijken of ze bij je blijft
3. Hoofden dichter bij elkaar
4. Hand op haar achterwerk
5. Zoenen (als ze je hand op haar achterwerk toelaat, kan je er bijna zeker van zijn dat een zoen kans van slagen heeft, je hebt liever dat ze je hand wegduwt dan dat ze haar hoofd wegdraait als je wil kussen)
6. ???
7. Profit
Tsja, instinctief wist ik denk ik wel wat te doen, maar vanwege het gebrek aan ervaring twijffelde ik. Na een halve minuut dansen draaide ze ook om (ze stond met d'r rug tegen me aan) en keek me aan met een blik van 'doe je nog wat'quote:Op maandag 16 mei 2011 19:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik kies voor optie 3 of 4.
3) Helemaal verstijfd en verbaasd zijn over wat me nu overkomt en totaal geen raad met de situatie weten. En dan geen enkel initiatief durven nemen.
Of 4) snel weglopen
Geen idee hoe ik mijzelf er toe kan dwingen dit beter te doen.
ja maar hier moet je toch soepel voor kunnen bewegen enzo..... die blikken van de meisjes dat ze op je afkomen, en dan even kijken van "doe je nog wat", en dan gaan ze weer weg. het is horriblequote:Op maandag 16 mei 2011 19:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja duh, dat bedoel ik, gelijk je tong erin steken gaat 9 van de 10 keer niet het gewenste resultaat opleveren.
[..]
Onder 't dansen armen op d'r onderrug, beetje strelen, dicht tegen d'r aan, wang tegen d'r aan, en dan kijken wat ze je meldt kwa bodylanguage.
Helaas zo herkenbaar...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef kipknots het volgende:
[..]
Tsja, instinctief wist ik denk ik wel wat te doen, maar vanwege het gebrek aan ervaring twijffelde ik. Na een halve minuut dansen draaide ze ook om (ze stond met d'r rug tegen me aan) en keek me aan met een blik van 'doe je nog wat'. Daarna liep ze maar weg.
kon je niet babbelen ofzo. of was het alleen maar dansen en lichaamstaal door teringherrie? de dansvloer is een val volgens de pua boekjes, en ik heb weleens vrouwen zien posten over "dat eeuwige geschuur"of collectief orgie of weet ik veel hoe het heette, dat het verschrikkelijk is.quote:
hoe moet je tegen een meisje aanstaan dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef Hoogheid het volgende:
Soepel moeten kunnen bewegen? Gast, beweeg gewoon wat heen en weer terwijl je tegen haar aan staat. Zelfs als je helemaal koekie bent tegen het einde van de avond zal niemand je erop afrekenen dat je voetenwerk niet helemaal is zoals dat bij een danser hoort te zijn
Bewijst maar weer dat dat PUA geneuzel complete onzin is. Guess what, meiden vinden het vaal leuk te dansen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
kon je niet babbelen ofzo. of was het alleen maar dansen en lichaamstaal door teringherrie? de dansvloer is een val volgens de pua boekjes, en ik heb weleens vrouwen zien posten over "dat eeuwige geschuur"of collectief orgie of weet ik veel hoe het heette, dat het verschrikkelijk is.
stomme dansvloer
Als je echt close gaat dansen: heupen, jouw been een beetje tussen haar been, armen op d'r rug (rug, niet kont). Afhankelijk van de soort muziek natuurlijk. Ga salsales nemen, dan leer je dat ook. Ga niet je stijve tampeloeres tegen haar aandrukken want dan is het exit.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoe moet je tegen een meisje aanstaan dan?
ikbedoel je zegt "ertegen aan" dat betekent dat je tegen elkaar aanstaat, en er contact is. waar is dat lichaamscontact dan.
Jij ligt er al een tijdje uit he?quote:
ja dat lijkt me leuk! ik heb al teksten daarvoor bedacht, eskimos (kinderwoordquote:
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:29 schreef Hoogheid het volgende:
Heupen inderdaad en dan één hand per bil, de rest gaat gewoon vanzelf en moet je gewoon eens durven proberen. Anders kom je nooit bij het volgende niveau
Alleen als jij weer eens geld gaat aanbieden krijg je klappen. Anders valt het wel mee hoor...quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.
als jonger iemand mag je nog experimenteren. nu wordt je snel afgestraft
hoe oud hebben jullie in gedachten? en hoe oud is dyna 18?
maar onder het bh bandje?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk niet dat hand op de kont werkt joh. Beter iets boven de kont (rug)
Ik denk dat als je aan de BH gaat komen, je helemaal klappen gaat krijgen.quote:
Als ik met een meid sta te dansen krijg ik toch ook geen klappen? En nogmaals; als je dit zo lastig vindt neem dan salsales. Dan leggen ze je zelfs uit waar je je handen laat (onderrug, boven d'r billen dus).quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar serieus? als je dat op je 24ste gaat doen dan krijg je klappen volgesnmij.
oh nee, dat was ik niet van plan hoor. heb zowiezo geen plannen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je aan de BH gaat komen, je helemaal klappen gaat krijgen.
Een vriendin van me zit regelmatig haar hart te luchten over al die mannen op salsa les die nog geen vrouw durven vast pakken. Zij wil lekker dansen, maar dan krijgt ze dat voor zichquote:Op maandag 16 mei 2011 19:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als ik met een meid sta te dansen krijg ik toch ook geen klappen? En nogmaals; als je dit zo lastig vindt neem dan salsales. Dan leggen ze je zelfs uit waar je je handen laat (onderrug, boven d'r billen dus).
Ik schatte d'r eind 20 (rond mijn leeftijd) en ze stond gelijk met d'r billen tegen m'n kruis aan, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Baal d'r nog steeds van dat ik zo'n pussy was dat ik toch niet verder ging, maar heb verder wel een prima avond gehad en zie het maar als een les voor de volgende keer.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |