Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.
Ja, is dat erg dan? Net alsof je niet gelukkig kan zijn als je single bent.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.
Klein verschil. Mark krijgt waarschijnlijk genoeg liefdesbrieven binnen. Jij niet. Hij kan daar als premier en politicus moeilijk op in gaan, want dat zijn vaak labiele vrouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees knap ik er zelf ook wel een beetje van op:
Mark Rutte zoekt vrouw
En wij vinden het een slecht voorbeeld, hij heeft relaties gehad maar die werkten niet. Moet je dan maar alles opgeven omdat je een vriendin moet hebben? Anders tel je niet mee? Wat een onzin.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zijn situatie vreemd vind hoor. En ik concludeer helemaal niets, maar voor mij is hij een voorbeeld van dat je er echt iets aan moet doen, want anders ben je met 40+ nog steeds alleen.
Hij kan nu niet zomaar even iemand uitkiezen, die moet toch echt geschikt kunnen zijn als vrouw van een premier.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:18 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hij post hier toch ook niet, dus waarom moet hij er wel een krijgen van jou?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:
Tja, je gaat niet posten is een topic over versieren als je liever alleen wil blijven toch?
Voor mij is het doel wel om een relatie te krijgen namelijk.
Post Rutte hier dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:20 schreef dyna18 het volgende:
Tja, je gaat niet posten is een topic over versieren als je liever alleen wil blijven toch?
Voor mij is het doel wel om een relatie te krijgen namelijk.
quote:
Vreselijk (dom) mens inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien moet ie 't proberen bij Fleur Agema haha. Ik heb wel eens in de Tweede Kamer een debat bijgewoond maar écht, ik vind haar een vreselijke irritante vrouw.
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef dyna18 het volgende:
Ik zeg niet dat hij iets moet doen.
Voor mij is hij het voorbeeld van waar ik zelf niet blij mee zou zijn (nu heb ik het even puur over zijn prive, niet zijn werksucces). Daarom haal ik hem aan. Niet omdat hij ook mee zou moeten posten hier
Oh ja die briljant slechte vrouwquote:
Hij wil niet alleen zijn en wil iemand om zijn leven mee te delen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?
Ik ben niet gelovig hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar waarom is een relatie zo heilig voor jou dan?
Dat zeg ik ook niet.quote:
+1quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een vriendin/vrouw? Dat is toch niet het belangrijkste in het leven..
Misschien is de rest van zijn leven al op orde en is dat het enige wat ontbreekt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag een vriendin/vrouw? Dat is toch niet het belangrijkste in het leven..
Dat is prima. Je reflectie op Rutte klopte alleen nietquote:Op maandag 16 mei 2011 17:28 schreef dyna18 het volgende:
Maar inderdaad want heloef zegt.
Ik ben liever met iemand samen om het leven te delen, samen gelukkig te worden en leuke dingen te doen. Alleen is ook maar zo eenzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |