Niet iedereen post mee omdat hij of zij problemen heeft hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wat de reden was dat strawberry in dit topic meeposte.
Ik kom hier alleen maar om advies te geven, er zijn ook mensen die wél geholpen willen worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook wtf maar sommige mensen vinden dat blijkbaar een geile gedachte.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef missyB het volgende:
[..]
WTF?
noway dat er een man met een scherpigheidje bij mijn lekkernijen in de buurt komt! kssst weg ermee
Inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet iedereen post mee omdat hij of zij problemen heeft hè.
Als er alleen maar mensen met problemen posten krijg je ook geen tips.
Dat idd, hoe zou hij het vinden als wij met een schaar richting de kroonjuwelen wijzenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef missyB het volgende:
[..]
WTF?
noway dat er een man met een scherpigheidje bij mijn lekkernijen in de buurt komt! kssst weg ermee
Inderdaad je denkt toch niet dat we dat niet uiterst secuur zouden doen?quote:
en jarretelles Catbertquote:Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ordinair, punt. Dat zijn van die dingen waar 50 jarigen mee rondlopen in parenclubs, met van die uitgezakte zakken lillend vlees die eroverheen hangen.
Met de intentie mn onderbroek open te snijden om er dan aan te sabbelen? Van mij mag je.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat idd, hoe zou hij het vinden als wij met een schaar richting de kroonjuwelen wijzen
Ah snap ik dat ook weer.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen maar om advies te geven, er zijn ook mensen die wél geholpen willen worden.
Bij jullie zit dat los in verband met de bobbel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met de intentie mn onderbroek open te snijden om er dan aan te sabbelen? Van mij mag je.
doet me een beetje denken aan die verkracht scene in a clockwork orangequote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.
Jarretels opzich vind ik sexy, maar deze vind ik dan weer lelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en jarretelles Catbert
http://erotiek.meta-shop.nl/img/38/2790.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel okay, maar ik word er niet erg warm van. Ben niet zo'n lingerie-fan. Maargoed, ik vind navelpiercings e.d. ook een afknapper dus misschien ben ik wel 'raar'.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
en jarretelles Catbert
http://erotiek.meta-shop.nl/img/38/2790.jpg
lingerie enzo vind ik ook niet speciaal hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wel okay, maar ik word er niet erg warm van. Ben niet zo'n lingerie-fan. Maargoed, ik vind navelpiercings e.d. ook een afknapper dus misschien ben ik wel 'raar'.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jarretels opzich vind ik sexy, maar deze vind ik dan weer lelijk.ja die van jou beelden het wel beter uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus als iemand dat random blijkt aan te hebben na het uitgaan
weet je dat te waarderen
Tepelpiercing = exit, dat vind ik gewoon ranzig.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Spork het volgende:
lingerie enzo vind ik ook niet speciaal hoor
piercings vind ik dan weer wel interessant. tepelpiercings(mits mooie tietjes)
Ik sta vooral een beetje te kijken van "wtf was jij van plan vanavond?", ik vind het nogal ordinair om dat aan te doen voor 't uitgaan. Kom je over als zo'n parenclubganger.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja die van jou beelden het wel beter uit
dus als iemand dat random blijkt aan te hebben na het uitgaan
weet je dat te waarderen
Dan snij ik het bh-bandje wel door. Kutdingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij jullie zit dat los in verband met de bobbel.
Bij ons zit het al strak als alles droog is, kun je nagaan.
Ik zou het niet doen als ik jou was.
Neem niet alles te letterlijk, ook een tip.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ah snap ik dat ook weer.
En ja ik ben hier ook om de tips echt toe te passen.
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Jij bent wel een vrouw he, dan moet je wel wanhopig en op zoek zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?
en er zijn users die dat waarderenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dezelfde reden als andere users die zelf geen advies willen maar wel geven?
He he.... een van mijn valkuilen. Ik heb moeite met sarcasme en andere taal die niet letterlijk is. Heeft waarschijnlijk met mijn Asperger te maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem niet alles te letterlijk, ook een tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |