quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Nou nee.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
dat geeft inderdaad een heel mooi effect
heel sexy
Da's ook enorm suf. Het is niet alsof het enorm lastig is ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
De BH's van tegenwoordig hebben bijna allemaal van die voorgevormde cups. Daar werkt dat niet zo goed mee volgens mij?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:56 schreef missyB het volgende:
en anders wip je de pronte boezems er gewoon via de cup uit, net zo hendihg
quote:Op maandag 16 mei 2011 19:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
'Nee, jaren in een lingeriezaak gewerkt'
Ik denk meestal niet zoveel op zo'n moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd juist liever dat het wat klungeliger gaat, als het met een klein gebaartje al los is denk ik meteen: "Zo zo, hoop ervaring? Benieuwd of ik de honderdste al ben" en da's niet heel positief als je op het punt staat hete seks te hebben.
Dat is een teken dat ze niet kan wachten tot ze je in haar voelt, snap je dat niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Supersoep het volgende:
h
[..]
Nou.
Als je na een tijdje prutsen eindelijk het idee hebt van: oh wacht ik snap het al, dan duwt zij ineens je handen weg en doet het zelf. Voelt echt kut.
Ho ho, nog niet hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kom hier blijkbaar te weinig, maar die SC tot diep in de nacht heeft ook echt iets opgeleverd?
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ho ho, nog niet hoor.![]()
En zo wel, dan kwam het niet door de SC.
Zit er een gat in haar slipje? Dat vind ik echt facking geil.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit is toch opwindend:
http://www.lingerie.co.uk(...)nsemble_half_cup.jpg
niet dan
Ik vind het vooral ordinair.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
dit is toch opwindend:
http://www.lingerie.co.uk(...)nsemble_half_cup.jpg
niet dan
Niet veel maar wel wat en iedereen die hier wat mee opschiet is natuurlijk een plus.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzo
Ik wil later ook zo'n vrouw.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
Nog nooit een BH hoeven uit doen. Ze droeg er nooit eentje
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar door dit topic hebben jullie elkaar leren kennen dus het heeft wel IETS opgeleverd qua versieren enzo
Als dat zo is heeft ze wel eng kleine schaamlipjes.quote:
Een gat in een slipje snijden???????????quote:Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zit er een gat in haar slipje? Dat vind ik echt facking geil.Vooral als ik zelf dat er in mag snijden. Heel voorzichtig dan.
Dat van die borsten doet me dan weer niet zo veel.
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Een gat in een slipje snijden???????????
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winstquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef Catbert het volgende:
Kennelijk is 2 users die met elkaar chatten 'nieuws'
Weet je het zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?
Hmm. Nou nee ik vind persoonlijk van nietquote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel een opwindende gedachte. Jij niet?
Misschien juist wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winst
Wel jammer dat het nou niet echt de mensen zijn die het nodig hebben
Ik vind het helemaal niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja zeg
is toch Lekker.
kom op
wees een vent en geef het toe
Sorry, maar ook niet mijn stijl. Then again, als we op dat punt aankomen dan gaat het toch uit en dan interesseert het mij ook geen reet meer. Ga niet iemand wegsturen omdat ze dat draagt, ik denk hooguitquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nouja zeg
is toch Lekker.
kom op
wees een vent en geef het toe
Ik vroeg mij al af wat de reden was dat strawberry in dit topic meeposte.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tussen de triestheid die velen hier aan de dag leggen is elk vriendelijk contact tussen twee mensen al winst
Wel jammer dat het nou niet echt de mensen zijn die het nodig hebben
Koop een borstvoedingshirt voor haar.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dus stiekem ook en dat je twee gaten in haar shirt knipt.
Sommige mensen zitten hier op advies te geven. Zo ook zij, toch Straw?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij al af wat de reden was dat strawberry in dit topic meeposte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |