SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic : Als versieren niet zo makkelijk gaat #3
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
quote:
Als je niet kan dansen, wat moet je dan in een danstent?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:26 schreef Spork het volgende:
[..]
maargoed ontopic, zaterdagavond toch maar niet aangedurfd alleen uit te gaan. dan sta je daar zo'n beetje alleen op de dansvloer (en ik kan ook nog eens niet dansen) en dan wat..? ik keek er zo tegenop dat ik maar niet ben gegaan
kortom: gefaald
Jammer!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:26 schreef Spork het volgende:
[..]
maargoed ontopic, zaterdagavond toch maar niet aangedurfd alleen uit te gaan. dan sta je daar zo'n beetje alleen op de dansvloer (en ik kan ook nog eens niet dansen) en dan wat..? ik keek er zo tegenop dat ik maar niet ben gegaan
kortom: gefaald
Aan de bar hangen, zoals zoveel mannen doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Crutch het volgende:
Als je niet kan dansen, wat moet je dan in een danstent?
Dan ga je toch naar een tent met een bar?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Aan de bar hangen, zoals zoveel mannen doen?
Ik ga ook niet in m'n eentje naar een kroeg ofzo, met vrienden is veel leuker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb geen problemen met versieren maar voel ook altijd een drempel om ergens alleen heen te gaan, tenzij het kroegen zijn waar ik vaak kom. Je wordt toch raar aangekeken als je ergens alleen binnenkomt en ook alleen blijft.
Dat ook. Daarnaast hoef je, als je met vrienden bent, niet per sé contact met anderen te maken en gaat het dus ook veel makkelijker. Heb je er geen zin in heb je nog steeds een leuke avond. Als je alleen ergens heen gaat dan moet je, anders is je avond sowieso verkloot.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ga ook niet in m'n eentje naar een kroeg ofzo, met vrienden is veel leuker.
Idd. Volgens mij is uitgaan omdat je een vriendin "moet" hebben sowieso onhandig, dan ben je niet bezig met plezier hebben maar zit je waarschijnlijk vooral om je heen te loeren naar potentieeltjes. Daarom roep ik ook steeds dat mensen die geen vrienden hebben daar eerst voor moeten gaan zorgen, da's belangrijker dan een vriendin, ook omdat een vriendschap niet zo snel 'uit' gaat.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef Mystikvm het volgende:
Dat ook. Daarnaast hoef je, als je met vrienden bent, niet per sé contact met anderen te maken en gaat het dus ook veel makkelijker. Heb je er geen zin in heb je nog steeds een leuke avond. Als je alleen ergens heen gaat dan moet je, anders is je avond sowieso verkloot.
Of zorgen dat ze ook lol in hun eentje kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij is uitgaan omdat je een vriendin "moet" hebben sowieso onhandig, dan ben je niet bezig met plezier hebben maar zit je waarschijnlijk vooral om je heen te loeren naar potentieeltjes. Daarom roep ik ook steeds dat mensen die geen vrienden hebben daar eerst voor moeten gaan zorgen, da's belangrijker dan een vriendin, ook omdat een vriendschap niet zo snel 'uit' gaat.
Lol in je eentje bij uitgaan is maar voor weinigen weggelegd.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of zorgen dat ze ook lol in hun eentje kunnen maken.
Dat is veel te geavanceerd voor mensen met sociale issues.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je al moeite hebt met meiden te praten? Je gaat als kerel ook niet ff snel in je uppie bij een stel mannen staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nope, de reden dat ik alleen uitga is dat als ik met mijn vrienden uitga dat ik juist altijd aan de zijlijn moet toekijken als ze in gesprek raken met meiden en dat ben ik helemaal zat. Dus tegenwoordig ga ik alleen uit en mezelf ergens bezatten in een hoekje dat is mijn manier van een geslaagde avond.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Lol in je eentje bij uitgaan is maar voor weinigen weggelegd.
Ik vind ook dat als je moeilijk contacten kan leggen, je dat eerst maar eens moet regelen. Ga bij een club of vereniging en maak wat mannelijke vrienden. Als 'loner' maak je echt niet veel indruk. Als iemand die sociaal en maatschappelijk betrokken is wel.
Postgedrag van een gemiddelde KLB-er, dus dan is het niet zo raar om dat te denken.quote:
nee ik ben geen maagd, hoe komt ie erbijquote:
tl;dr is nu geen excuus zeker?quote:
Jij trekt je wel veel van je vrienden aan. Ze zijn toch ook met jou? Of wil je beweren dat jij de hele avond links ligt terwijl zij chicks bij de vleet scoren?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nope, de reden dat ik alleen uitga is dat als ik met mijn vrienden uitga dat ik juist altijd aan de zijlijn moet toekijken als ze in gesprek raken met meiden en dat ben ik helemaal zat. Dus tegenwoordig ga ik alleen uit en mezelf ergens bezatten in een hoekje dat is mijn manier van een geslaagde avond.
Ik weet inmiddels wel na zoveel jaar dat ik in ieder geval een heel onopvallend uiterlijk heb en dat ik het dus niet bij uitgaansgelegenheden moet zoeken om met de dames in gesprek te raken.
Ik probeer nog steeds verschillende manieren zonder succes op het moment. Maar het hoeft van mij perse niet meer zo nodig.
The plot thickens!quote:
Je komt en beetje stoer doen in dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee ik ben geen maagd, hoe komt ie erbij
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:
Je komt en beetje stoer in doen dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?
Én je geeft degelijk advies, da's een heel verschil.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?
Jij bent dan ook echt stoer.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik loop ook stoer te doen over vrouwen toch?
Dus jij vindt het stoer als iemand met vrouwen die ie in de kroeg ontmoet het bed deelt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je komt en beetje stoer doen in dit topic over vrouwen, echt advies is het niet te noemen, dus wtf moet je hier?
Ja en ik lig ook goed in de groep en ze kijken zelfs een beetje tegen me op (en ik ben serieus), ik word sowieso elke week gevraagd om mee te gaan en ik heb het ook meestal naar mijn zin maar aan de andere kant heb ik het nu wel een beetje allemaal gezien zo onderhand dat uitgaan. Van mij hoeft het niet meer zo nodig. Ik heb de schade nu wel ingehaald inmiddels alleen dat ik nooit dames ontmoet tijdens uitgaan vind ik jammer, zelfs nooit geen onschuldig gesprek.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
tl;dr is nu geen excuus zeker?
[..]
Jij trekt je wel veel van je vrienden aan. Ze zijn toch ook met jou? Of wil je beweren dat jij de hele avond links ligt terwijl zij chicks bij de vleet scoren?
Jij niet dan? Voel je je vies erna ofzo?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jij vindt het stoer als iemand met vrouwen die ie in de kroeg ontmoet het bed deelt.
Hmm, wie was hier maagd?
Dus omdat er mensen posten die ontiegelijk veel kanslozer zijn dan ik ben, mag ik mijn futiliteiten hier niet posten?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Jij niet dan? Voel je je vies erna ofzo?
Anyway, niet gepast in een topic waar mensen posten die al moeite hebben om de postbode aan te spreken.
Puberquote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus omdat er mensen posten die ontiegelijk veel kanslozer zijn dan ik ben, mag ik mijn futiliteiten hier niet posten?
laat iedereen lekker in z'n waarde.quote:
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
laat iedereen lekker in z'n waarde.
Als je hier komt omdat je geen hallo tegen een meisje durft te zeggen, of omdat je nog meer meiden het bed in wilt krijgen, iedereen mag wat mij betreft hier komen.
Ik ben ervoor dat jij opzout. Met je achterlijke backseatmodding.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.
Wegwezen of normaal doen, gaarne.
Maar hij heeft wel gelijk. Maanvis heeft niet bepaald moeite met versieren. Het lijkt nu meer alsof hij de rest hier een oog uit wil steken. Met nadruk op lijkt, want Maanvis is dan soms wel een botte lul ik neem niet aan dat hij het daarom doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:26 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat jij opzout. Met je achterlijke backseatmodding.
Ik hoop dat ze flink boos wordt, die gasten weer toevoegt op hyves en dat hij ervan leert.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef Godshand het volgende:
Ben benieuwd of Iwannebehigh zn chick nog boos geworden is. Tijdje terug flikte die ook iets met haar (vergeten wat en geen zin terug te bladeren) en toen was alles snel OK. Dus wie weet...
Mijn punt is dat je dan geen contact hóeft te maken, als je in je eentje ook plezier hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je al moeite hebt met meiden te praten? Je gaat als kerel ook niet ff snel in je uppie bij een stel mannen staan.
Het begon met mijn vraag hoe ik een gesprek in de kroeg langer gaande hield, hoort hier dusquote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Maanvis heeft niet bepaald moeite met versieren. Het lijkt nu meer alsof hij de rest hier een oog uit wil steken. Met nadruk op lijkt, want Maanvis is dan soms wel een botte lul ik neem niet aan dat hij het daarom doet.
Oke, duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het begon met mijn vraag hoe ik een gesprek in de kroeg langer gaande hield, hoort hier dus.
Dat je meisjes in bed weet te krijgen betekent ook niet dat je goed bent met versieren. Want net de geweldige meid waarmee je echt iets wilt ontglipt mij ook telkens.
Dan verdienen ze elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Supersoep het volgende:
Het erge is dat wanneer zij niet boos durft te worden, hij dat gaat opvatten als: zie je wel, zo slecht was dat dus niet van me anders had ze het wel gezegd.
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.
Wegwezen of normaal doen, gaarne.
Ja, doei.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?
Ik ben een subtiele klootzak.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind crutch ook niet zo aardig
hij mag wel wat meer een gentleman worden
He gelukkig, dan hoef ik hem niet in te koppen.quote:
soms wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze laten even zien hoe het niet moet...
En een politiepet (mits compleet met bijbehorend uniform) doet het best god bij vrouwen volgens mij.
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vraag me af of vrouwen ook echt warm worden van politie-agenten.
Mannen in uniform, oké, maar politie?
Vraag maar raak dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
En een boete mag hij zo even tussen je borstjes stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
Dus toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat donkere kleuren het juist goed doen. Die Amerikaanse uniforms zijn echt spuuglelijk.
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus toch?
Maar zie je zo iemand je gezin onderhouden?
En dan denken dat je beet hebt terwijl de vouw die je aanhoudt gewoon onder een boete probeert uit te komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet
Om het zadel op hun rug te houdenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.
Onderhoud mezelf wel.
Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hoe makkelijk moet het zijn voor een politieman/vrouw om te versieren trouwens
Ook al mag het ws. niet
Mark Rutte is een prima spreker hoor, maak je daar maar niet druk om.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft zal zelfs iemand met macht en uitstraling het moeilijk hebben. (* dyna18 mompelt iets over Mark Rutte)
Kan menig figuur inderdaad een puntje aan zuigen. Je zo presenteren op een groot nationaal platform is uitermate knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef Supersoep het volgende:
Mark Rutte heeft prima sociale vaardigheden.Niks mis mee volgens mij.
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:03 schreef Supersoep het volgende:
Het valt me op dat de meeste politievrouwen een kont van 2.4 meter in de breedte hebben. Echt. Hoe komt dat toch.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht is, ze hebben gewoon altijd een bepaald uiterlijk.
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.
Misschien is hij niet op zoek en stort hij zich op z'n carrière.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef dyna18 het volgende:
Nou hij is ouder dan ik en ook nog steeds single, dus als ik hem was zou ik er ook maar wat aan gaan doen.
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.
Rare conclusie, dat je single bent wil niet zeggen dat je nog nooit een relatie hebt gehad.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?
Wellicht dat alleen de stevige vrouwen door de physical heen komen. Krachttest enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.
En dat meen ik serieus, alle vrouwen in uniform die ik hier zie lopen zijn steviger.
Vrouwelijke politieagenten zijn net vrouwelijke voetballers. Van die kalveren.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Valt mij ook op ja. De eerste slanke politievrouw moet ik nog tegenkomen.
En dat meen ik serieus, alle vrouwen in uniform die ik hier zie lopen zijn steviger.
Dit is wel een beetje het beeld wat mensen die niet succesvol zijn in het versieren hebben en waardoor ze hun zelfwaarde nog meer zien dalen. Geen relatie hebben betekent niet dat je nooit seks kunt hebben of dat je anderszins faalt. Het betekent bij de meeste mensen dat ze kieskeurig zijn of gewoon geen zin hebben in een relatie.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent nog niet dat hij geen communicatie- en sociale vaardigheden heeft natuurlijk. Niet alle singles zijn enorme falers.
Heeft hij nog nooit een relatie gehad dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:10 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Op het moment dat je 42 bent en nog geen relatie hebt gehad is dat niet echt een succes te noemen wel?
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heeft hij nog nooit een relatie gehad dan?
En succes kan je ook op ander gebieden hebben, of je stelt je carrière boven het vinden van een vrouw zoals Strawberry al zei.
Vind ik ook. Ik wil ook zo worden, alleen kost tijd en training.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan menig figuur inderdaad een puntje aan zuigen. Je zo presenteren op een groot nationaal platform is uitermate knap.
Er is hier een politieagente die super dun en lang is. Rijdend in de auto, streng kijkend naar iedereen. Overigens kan ik haar niet serieus nemen en ik vermoed meerdere mensen niet, ze heeft zo'n kippekop (klein rond koppie). Zo'n bril van harry potter erbij op en 't beeld is compleet.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wellicht dat alleen de stevige vrouwen door de physical heen komen. Krachttest enzo.
En al zou dat niet zo zijn. Alsof het hebben een vriend(in)/relatie de heilige graal is of zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef Supersoep het volgende:
Tuurlijk heeft hij wel al een relatie gehad. Dyna concludeert dat even omdat Mark nu toevallig al een tijdje single is. Geruchten zijn er wel dat hij met een kamerlid iets heeft, in ieder geval iemand in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |