Dan verdienen ze elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:30 schreef Supersoep het volgende:
Het erge is dat wanneer zij niet boos durft te worden, hij dat gaat opvatten als: zie je wel, zo slecht was dat dus niet van me anders had ze het wel gezegd.
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat de TT en de OP betreft niet, dus offtopic.
Wegwezen of normaal doen, gaarne.
Ja, doei.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is normaal, roepen dat iemand maagd is?
Ik ben een subtiele klootzak.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik vind crutch ook niet zo aardig
hij mag wel wat meer een gentleman worden
He gelukkig, dan hoef ik hem niet in te koppen.quote:
soms wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze laten even zien hoe het niet moet...
En een politiepet (mits compleet met bijbehorend uniform) doet het best god bij vrouwen volgens mij.
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vraag me af of vrouwen ook echt warm worden van politie-agenten.
Mannen in uniform, oké, maar politie?
Vraag maar raak dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef dyna18 het volgende:
Op dit moment vraag ik mij echt serieus af waarin ik beland ben....
Gaan we het hier nog over tips hebben om beter te leren versieren / communiceren of wat?
En een boete mag hij zo even tussen je borstjes stoppen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een knappe kop met een gun op zijn heup mag mij wel om m'n papieren vragen hoor.
Dus toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eens ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
Ik denk dat donkere kleuren het juist goed doen. Die Amerikaanse uniforms zijn echt spuuglelijk.
Ik ben geen gezinstype, dus dat vraag je de verkeerde persoon.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dus toch?
Maar zie je zo iemand je gezin onderhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |