Nee ik keek toen er nog geen fipo was, dus nu intussen zit het op 83 denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu nog maar 86 nog niet reagerende volgers dan?
Dat klinkt niet als een goede ochtend!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de regen lopen, verkeerd gelopen zijn, te laat,stom, stom, chago, broek met haakjes zonder knoop aan waarop ik eigenlijk een riem moet dragen...
wat een hippe!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Pffft, wat een boel om terug te lezen...
Coco feli in ieder geval, beterschap voor de zieke Slankies, sterkte voor Mo, Wolve en rest van de familie.
Vast nog weer dingen gemist.
Mijn eerste mobiel was:
[ afbeelding ]
Niet echt stuiterproof
Die 2e, is dat niet de Swing? Volgens mij heb ik die ook gehad, al was de mijne donkerblauwquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een hippe!
[ afbeelding ]
Ik had de derde van links
en daarna deze
[ afbeelding ]
Ja! Ik had 'm in smurfblauwquote:
Body Pump!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ok mensen ik heb tips nodig. Ik moet binnenkort een korte presentatie doen in mijn kantoor om mijn presentatieskills te testen. het mag over alles gaan maar ik moet wel iets aan ze leren, trainen zeg maar.
Mijn ideen zijn non-existent, bijvoorbeeld:
- origami kikker maken ()
- hoe boerenkool te bereiden
- uuh... ideeen?
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpzquote:Op maandag 16 mei 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good meuning.
Ik weet niet eens wat voor mobieltje ik had, ik dacht een heul kleine zilveren van Nokia ofzoMaar ik had hem ook pas op m'n 16e of 17e ofzo
[..]
Body Pump!
Hoe kort is kort?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ok mensen ik heb tips nodig. Ik moet binnenkort een korte presentatie doen in mijn kantoor om mijn presentatieskills te testen. het mag over alles gaan maar ik moet wel iets aan ze leren, trainen zeg maar.
Mijn ideen zijn non-existent, bijvoorbeeld:
- origami kikker maken ()
- hoe boerenkool te bereiden
- uuh... ideeen?
Hoe draai ik een eierbal?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpz
Dat vroeg je eerder ook al hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpz
Leer ze breien!quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat vroeg je eerder ook al hè.
Vliegtuigjes vouwen? Een bekertje vouwen uit een a4tje? Eieren beschilderen? Een kerststukje maken? Een voorjaarsbloemstuk maken (met van dat groene schuim)?
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompomquote:
Snorri, ik ben nog een beetje gaar en had over dat stukje heen gelezen waar stond dat je ze iets moest lerenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
die eerste is wel leuk, 14 mannen die een pompon makenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompom
Een gepocheerd ei maken met behulp van een plastic zakje
quote:
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittestenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
In dat geval heb ik een prachtige tekst voor jou en Perruche in de aanbieding.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Een presentatie over presenteren en hoe het NIET moet
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittesten![]()
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoort nummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zou dat nooit door de telefoon doen. Wel ter plekke eventueel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.
Dat doen ze aan de hand van de gegevens die zijn doorgegeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?
ja dat moet, omdat ze willen testen of je rekeningnummer wel werkt en klopt (je moet ws ook 1 cent pin betalen) en je moet je legitimeren. t zou wat moois zijn als ik op iemand anders naam en rekening zomaar een tel. en abbo zou kunnen bestellen zonder dat ze t controleren!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Nou en? Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Perruche het volgende:
Daar zitten wel wat dingen tussen Mariaatje! Het lastige is ook dat het allemaal slimme mensen zijn en alles wat ik weet weten zij ook en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele sloot telefoons achter de kiezen, nu gebruik een blackberrynou ja de mooiste die ik ooit heb gehad had helaas waardeloze knopjes maar wel een zwart scherm met witte letters
hij gaat ook nog aan en ik kan de pincode invoeren maar dan kan ik niet op verder drukken
ach ja. De opvolger is wat boven m'n budget.
Hoe is het nou met iedereen dan? Ik hoop deze maand toch echt <80 te zitten.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).quote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
huh? maar die oude voordeelurenabbo's zijn er toch helemaal uit?
ik kom sowieso niet in aanmerking, heb mn voordeelurenkaart aangehouden dit jaar naast mn OV...
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).
Die nieuwe abonnementen komen pas vanaf 1 augustusquote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.
dat is toch best al weer een tijdje? mijn ex had dat iig ook al, 1.5/2 jaar geleden ofzo.. maar wel een toffe actie ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! De komende weekjes werk ik maar 8 uur per week, want die scriptie MOET op tijd af*zen*
Oh en voor andere afstudeerders, ik vond net ditte: http://www.ns.nl/reizigers/blind/_uitgestudeerd-actie---2010 Hoe tof!![]()
Oh! Nouja ik wist het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is toch best al weer een tijdje? mijn ex had dat iig ook al, 1.5/2 jaar geleden ofzo.. maar wel een toffe actie ja!
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. 2 crackers 4% smeerkaas, 1 volkorenboterham met margarine en hagelslag, 2 crackers 40+ kaas + glas halfvolle melk
t. salade van sla, peultjes (200 gram), tomaat en azijn
l. diverse lentegroente in roomsaus
t. appel
d. sushi hoop ik
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]Hoe krijg je die t. weg? Alleen groenten en azijn?
Verder was ik het heel erg eens met je post over dat niet altijd op iedereen reageren. Daar posten er ook te veel mensen voor mee. Ik lees meestal wel alles hoor, maar als er al 5 mensen iets meelevends hebben gezegd, dan heb ik meestal niet de behoefte om er nog een schepje bovenop te doen. Dat wil niet zeggen dat ik niet meleef. (Soms ook niet hoor, want soms zijn het in mijn ogen non-drama's, maar hee, dat denken jullie omgekeerd waarschijnlijk ook van mijn belevenisjes. Hoewel dat eigenlijk niet kan, want altijd vet interessant)
Ja, zo doe ik het ook. Maar ik vergeet soms ook wel eens om te reageren. Tja. Het zij zo hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Verder was ik het heel erg eens met je post over dat niet altijd op iedereen reageren. Daar posten er ook te veel mensen voor mee. Ik lees meestal wel alles hoor, maar als er al 5 mensen iets meelevends hebben gezegd, dan heb ik meestal niet de behoefte om er nog een schepje bovenop te doen. Dat wil niet zeggen dat ik niet meleef. (Soms ook niet hoor, want soms zijn het in mijn ogen non-drama's, maar hee, dat denken jullie omgekeerd waarschijnlijk ook van mijn belevenisjes. Hoewel dat eigenlijk niet kan, want altijd vet interessant)
LOLquote:Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het ook. Maar ik vergeet soms ook wel eens om te reageren. Tja. Het zij zo hoor. Als iemand echt heel graag een antwoord van mijn persoontje wil, moet degene dat er even bijzetten of me een PM sturen
.
Naught.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
LOL
Ben benieuwd hoeveel verzoekjes je gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Jongens, ik zit met een probleem (zie spoiler) en ik wens een reactie van XM, en dan bedoel ik van XM alleen, te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]BahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
</sog>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hier ook sog, alleen staat de s bij mij voor iets anders. Maar ik ga nu een mango slachten en dan ga ik écht beginnen. Beha's uitwassen kan vanavond ook nog welquote:
Jij loopt dus BH-loos rond vandaag?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Beha's uitwassen kan vanavond ook nog wel.
Hm, ik eet ook wel eens salades met alleen balsamico-azijn als dressing. Maar niet met normale azijn, er zijn grenzenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]Hoe krijg je die t. weg? Alleen groenten en azijn?
Ik ook weleens zonder dressing, maar dan zit er wel iets lekkers bij als geitenkaas, of spekjes, of ei. Niet alleen maar groenten.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, ik eet ook wel eens salades met alleen balsamico-azijn als dressing. Maar niet met normale azijn, er zijn grenzen.
Ja. Hoeft niet per se, want ik heb er nog wel één die niet in de was zit. En ik ga niet BH-loos naar buiten hoorquote:
Als je er woensdag en donderdag maar een aandoetquote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Hoeft niet per se, want ik heb er nog wel één die niet in de was zit. En ik ga niet BH-loos naar buiten hoor.
Oei, spannend!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik tante ga worden. Mijn zusje was over ruim 2 weken uitgerekend, maar is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met heel hoge bloeddruk en een hypo (zwangerschapssuiker) en is ingeleid. Jeutje.
Oe! Ik duim dat alles verder vlekkeloos gaat!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik tante ga worden. Mijn zusje was over ruim 2 weken uitgerekend, maar is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met heel hoge bloeddruk en een hypo (zwangerschapssuiker) en is ingeleid. Jeutje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je er woensdag en donderdag maar een aandoet.
Ik eet dat wel vaak, maar dan met olijfolie er bij!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook weleens zonder dressing, maar dan zit er wel iets lekkers bij als geitenkaas, of spekjes, of ei. Niet alleen maar groenten.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, spannend, Co!
Ben ik de enige die dacht dat Co enig kind was?.
Volgens mij had ze ook nog een broer?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat Co enig kind was?.
Mja, meestal merken mensen dat wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
Ik zie haar niet zo vaak, want ze woont meer dan 2 uur rijden hier vandaan en ik vind haar man stom. Dit laatste pleur ik eigenlijk niet op internet, normaal gesproken, vanwege dat dat uit kan komen, maar ik geloof dat hij het wel weet dat ik hem stom vind, dus tja.
Ik vind jou meer een enig(st)kind, weet niet waarom..quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. 1 zusje, da's alles. 3 jaar jonger en met kuiltjes in haar wangen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. 1 zusje, da's alles. 3 jaar jonger en met kuiltjes in haar wangen.
Omdat ik zo verwend ben?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een enig(st)kind, weet niet waarom..
Dat dacht ik ook meteen ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe! Ik duim dat alles verder vlekkeloos gaat!
Tante Co, wat tof
Tevens: zie wat een interessante dingen jij meemaakt!![]()
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef anna82 het volgende:
Ola!
Ik ben bijgelezen en heb meegeleefd!
Spannend Co! Ik word binnenkort (nou ja, in juli pas) ook tante, dus met jou leef ik extra mee![]()
Mijn vriendje wil geen roze tuinhuisje. Maar als ik het eenmaal roze heb geverfd wil hij vast niets anders meer
![]()
Ik zag trouwens bij Jagar "het word" en ik lees dan gewoon "het (Office-applicatie) word". Mijn hersenen kunnen taalfouten niet aan.
Hij is niet kleurenblind, maar ik kan hem inderdaad wel kleurenblind maken. Opportunities arise...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.
Nou, die kraamvisite is ook zeker 2 uur rijden hier vandaan, maar dat is niet de zus van Co!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Hmm hmm, ging HPKW niet al een kraamvisite plannen voor iemand die over 2 weken was uitgerekend?. 1 + 1...
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.
spannend!!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
lijkt me wel ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
38 euro voor 8 personen pasta/pesto/veldsla/tomaatjes/yoghurt/kip is een beetje prijzig, of ligt dat aan mij?
Valt mij vaker op dat zij een erg hoog bedrag rekent voor de boodschappen.. Als ik boodschappen doe, probeer ik dat zo zuinig mogelijk te doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja!
heel ruim geschat kom ik op 17 euro:
pasta: 2 euro
pesto: 3 euro
veldsla: 3 euro
tomaatjes: 2 euro
yoghurt: 1 euro
kip: 6 euro
ik ook ja, of lekker warm in badquote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nog 3 gesprekken.. en ik heb de hele dag al zin om lekker met thee op de bank weg te kruipen
Nee zonder drank..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef MarMar het volgende:
drie flessen wijn erbij zeker?
38 is wel heul veul imho
Studiegenootje van me eet alleen biologisch spul enzo. Toen hadden we voor 4 personen ook een salade van 7000 euro ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Valt mij vaker op dat zij een erg hoog bedrag rekent voor de boodschappen.. Als ik boodschappen doe, probeer ik dat zo zuinig mogelijk te doen.
Ze vroeg of ik het over wil maken, is dit een raar smsje?
Ja doe ik, lijkt mij alleen hoog dat bedrag? X
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder heb ik niks te melden. Behalve dat ik een dikkige dag heb. En een vrolijke. Dus vandaag ben ik een gezellige, vrolijke dikkerd
WTF, dat is echt heel veel. Voor 20 zou je klaar kunnen zijn. Wel nog gedeeld door 8?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef Probability het volgende:
38 euro voor 8 personen pasta/pesto/veldsla/tomaatjes/yoghurt/kip is een beetje prijzig, of ligt dat aan mij?
Hier ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook ja, of lekker warm in badhet is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
Woorden-wedstrijdje houden?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hier ook ja.
Mijn zusje is nu aan het wandelen in de Schotse Highlands, ik vrees dat het daar niet veel beter is.
Maria: *scriptie-asskick-boks*!
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Co: spannendEn ik heb er nooit eerder bij stilgestaan of je broers/zussen had ^^ Ik was wel even in de war toen V1z0R zei dat je 18 bent
Verder heb ik niks te melden. Behalve dat ik een dikkige dag heb. En een vrolijke. Dus vandaag ben ik een gezellige, vrolijke dikkerd
Nee, aan de bakjes te zien kwam het van de lidl of de deen..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Studiegenootje van me eet alleen biologisch spul enzo. Toen hadden we voor 4 personen ook een salade van 7000 euro ofzo.
Je kan best vragen of het voor een heel weeshuis is ofzo.
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben vandaag zo gaar als een koekje, wat niet zo hendig is omdat ik had besloten vandaag ass te kicken met de skripziMaar goed! Ik zou intussen moeten weten dat er in de ochtend sowieso weinig uit m'n vingers komt
We moesten zelf drinken meenemenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben meestal ook wel veel geld kwijt als ik eters heb, maar dan maak ik ook veel extra's en haal ik drinken en snacks en zoPlus meestal heb ik ook grote eters op bezoek, en semi-carnivoren, da's duur
![]()
Maar ja, pasta pesto hoeft niet zo duur te zijn lijkt me.
Ik ben anders hartstikke gezellig hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!
Somehow zie ik jou toch anders dan gezellig dik!
Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
Ik zou denk ik gewoon even om een bonnetje vragen prob
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woorden-wedstrijdje houden?![]()
Glapje heur![]()
Ja of ik 4,50 over kon maken was het smsje. Nou ja ik geloof wel dat het dat bedrag is, maar ik heb dan de volgende keer liever meer eten voor dat zelfde bedragquote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef conleche het volgende:
Of zeg dat je denkt dat ze een typefout heeft gemaakt. Een 3 ipv een 1.
Maar eigenlijk is dit iets wat je het beste per telefoon kan doen, per sms staat het vaak wat bot. Dus dat je belt en zegt dat je het wat veel vindt, maar dat je misschien iets over het hoofd ziet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!![]()
Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.quote:Somehow zie ik jou toch anders dan gezellig dik!
Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..
*Boks*quote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?
Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef MarMar het volgende:
ohw oke, je hoeft niet alle 38 euro te betalen, misread that one.. njah, dan is een bonnetje vragen wellicht een beetje veel maar toch..
Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja!
heel ruim geschat kom ik op 17 euro:
pasta: 2 euro
pesto: 3 euro
veldsla: 3 euro
tomaatjes: 2 euro
yoghurt: 1 euro
kip: 6 euro
Ik vind het ook een gigantisch bedrag, wij eten toch altijd best lekkere D´s vind ik zelf en het zou niet best zijn als we met een gezin van 4 elke dag rond de 19 euro kwijt zouden zijn daarvoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..
En ik eet ook vaak pasta pesto, juist omdat het zo goedkoop is
Nou inderdaad, zeker bij de AH kan je flink wat geld uitgeven aan "normale" maaltijden, zeker als je buiten de bonus / het seizoen koopt en vlees erin stopt. Daarom ga ik liever naar de markt en de LIDL, scheelt een boel.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.
Tomaat: cherrytomaatjes of romaatjestussen de 2.50 en 3 euro per bakje, 2 of 3 bakjes voor 8 man?
Kip: 200 gram de man, 1.6 kilo, 8 euro per kilo.
Ik kan het ook wel voor meer dan 30 euro inkopen.
Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.
"ik vind het wel een hoog bedrag hoor, mag ik het bonnetje eens zien?" is toch niet een hele rare vraag?
Deden wij wel in het studentenhuis, wie boodschappen deed, legde het bonnetje ff op tafel en dan betaalde de rest zijn deel. Ik vind dat niet zo raar. (ik was ooit ook jong en studentquote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.
Als ik met vriendinnen at nam ik expres niet al te dure dingen omdat sommige mensen nooit geld hebben. Maar ja, bij ons was het toch elke week ongeveer even duur, dus op gegeven moment verrekenden we het niet meer elke keer apart.
Het meisje met de enge piercing?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.
*steekt bips uit* Be gentlequote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven?
(ik moet trouwens niet heel veel zeggen, ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?)
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit!![]()
Hoop ik.
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Ze zegt dat ze toch niet meer gaat vragen dan ze heeft uitgegeven....?
En ik: nee snap ik, maar vind het gewoon een hoog bedrag.
Bedoelde ook niet dat ze meer zou vragen, dat denk ik ook weer niet, maar gewoon niet zo economisch ingekocht dan..
Thanks, en insgelijks!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!
Dat ja, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Op de studentenvereniging precies hetzelfde, al mocht je daar inkopen voor E2,75 de man.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.
/oud
Ja, dat. Als ik mensen uitnodig om te eten, hoeven ze niet te betalen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Maar goed, ik ben een vent natuurlijk. Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeurMaar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nooit echt dat soort etentjes gehad, boeiend als mensen komen eten hoeven ze echt niet te gaan betalen hoor ;') als het er veel zijn en ik geen geld heb maak ik dingen uit het seizoen, soepje, stamppotje ofzo en dan maar geen vlees. Ipv betalen heb ik liever dat ik dan een keer daar kan eten als ik blut ben.
Als ik wel geld heb hoeven ze ook niet te dokken maar als ze iets willen doen vraag ik altijd om wijn. Heb er dan wel echt een hekel aan als mensen met een vaatje Stormhoeck ofzo aankomen. neem dan maarniets mee dan doe ik het zelf welMaar goed dat is maar 1x voorgekomen,
hier ook, maar ik heb nu ook een eigen kantoor. Helemaal voor mezelf. En als ik naar buiten kijk zie ik een rivier en de kerk. Niet gek.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook ja, of lekker warm in badhet is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
Dan wel inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalen
Ga ik doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het meisje met de enge piercing?
Maffe dingen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat is wel het eerste waar ik aan denk bij jou, ja. En aan maffe dingen
.
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
'Fuck the pain away', 1.1kilo poep en hoepeloorbellen
Mocht ik ooit een online-datingprofiel maken, zet ik dat bij de beschrijving van m'n ideale vrouw! Succes gegarandeerd lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?![]()
Uiteraard! En ze stuurt ook nog motivatie-schoppen per smsquote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?![]()
Ik zou dit doen:quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Ik heb even hulp nodig, want een zin loopt voor geen meter
ik wil een demo van software product X bij een opleidingsinstituut zodat zij onze software in hun opleiding gaan gebruiken.
Dit is de zin
Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven zodat u kunt zien wat de producten doen en hoe zij bij VDAB te gebruiken zouden kunnen zijn.
><quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard! En ze stuurt ook nog motivatie-schoppen per sms![]()
Zie, ik sms nu braaf niet meer terug!![]()
Ook zouden wij u graag een demonstratie geven om u te laten zien wat de producten doen en hoe ze bij VDAB gebruikt zouden kunnen worden. ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Ik heb even hulp nodig, want een zin loopt voor geen meter
ik wil een demo van software product X bij een opleidingsinstituut zodat zij onze software in hun opleiding gaan gebruiken.
Dit is de zin
Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven zodat u kunt zien wat de producten doen en hoe zij bij VDAB te gebruiken zouden kunnen zijn.
Zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ook zouden wij u graag een demonstratie geven om u te laten zien wat de producten doen en hoe ze bij VDAB gebruikt zouden kunnen worden. ?
*fok wegklikken gaat*quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
><
Fokken is nog erger dan smsen. Don't make me text-kick you again, missy
Ik zou het 'zouden' al weglaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dit doen:
"Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven, zodat u de producten in werking kunt zien en kunt zien hoe u ze bij VDAB kunt gebruiken" (neem aan dat VDAB hetzelfde is als u).
Chapeau! Die is nog beter dan de mijne! Lekker to the pointquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het 'zouden' al weglaten.
"Graag verzorgen wij een demonstratie voor u, zodat u zelf kunt ervaren hoe u de producten bij VDAB kunt gebruiken."
Dat is toch best aardig te combineren? Ligt er een beetje aan waar in Polen je heen wilt, maar toch.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... ik ben in dubio. Waar zal ik heengaan? Ik wil eigenlijk naar zowel Praag als Polen deze zomer. Nu nog een goede manier vinden om dat te combineren.
Reisleider worden en zo relatief gratis op vakantie gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... ik ben in dubio. Waar zal ik heengaan? Ik wil eigenlijk naar zowel Praag als Polen deze zomer. Nu nog een goede manier vinden om dat te combineren.
Wow.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik wil in de herfst naar Laos en Cambodja!!![]()
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
Waarom combineren? Eerst naar Praag, dan naar Polen! Heb je twee leuke dingen om naar uit te kijken!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen rijbewijs en ga alleen, dus het wordt vliegtuig + trein denk ik. Ik heb nog geen goedkoop ticket van Praag naar Polen kunnen spotten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Mini. het volgende:
Dan ga ik er wel vanuit dat je met de auto gaat trouwens, anders is het misschien toch wat lastiger. Hoewel je vanuit bijv. Krakow ook best met de trein naar Praag moet kunnen.
Tijdgebrekquote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom combineren? Eerst naar Praag, dan naar Polen! Heb je twee leuke dingen om nar uit te kijken!
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
'to the point meisje met enge piercing' vind ik alweer iets positieverquote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chapeau! Die is nog beter dan de mijne! Lekker to the point.
quote:
Jij hoeft dan ook niet mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou noch naar Praag, noch naar Polen gaan.
WizzAir vanaf Eindhoven. Enkeltje naar Praag heb je al voor een paar tientjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ga alleen, dus het wordt vliegtuig + trein denk ik. Ik heb nog geen goedkoop ticket van Praag naar Polen kunnen spotten.
Ik spreek een heel klein beetje Pools. Ik kan mezelf voorstellen, een kop koffie of bier bestellen en zeggen dat ik geschiedenis studeer. Veel verder dan dat kom ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Mini. het volgende:
Spreek jij eigenlijk Pools, Ewelina? Toen wij met een groep van mijn studie gingen heeft iemand zo haar reis gratis gekregen.
Toen gingen we met zo'n goedkope bus naar Krakow. Op zich best te doen, alleen als je geen Pools spreekt moet je maar hopen dat alles gewoon volgens plan gaat want er valt verder niet veel te communiceren. Bij elke stop hield de chauffeur een verhaal van 5 minuten in het Pools, en daarna "five minute break". Okee.
Ik zat al te kijken bij WizzAir idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
WizzAir vanaf Eindhoven. Enkeltje naar Praag heb je al voor een paar tientjes.![]()
En www.bahn.de voor je trein-mogelijkheden.Praag - Warschau is slechts 10 uur en te doen met een nachttrein.
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook nog weleens heen willen ja, en naar Tsjernobyl!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook niet mee.Ik hou van Oost-Europa en ik zou bijvoorbeeld graag nog een keer naar de Oekraïne gaan. En Rusland.
Tsjernobyl zelf heb ik niet gezien, het Tsjernobylmuseum in Kiev wel. Aanrader.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog weleens heen willen ja, en naar Tsjernobyl!
Meh, nu wil ik ook.
Oeh, is dat vanavond?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben trouwens vandaag best blij met mijn brakke lijf, ik heb een supergeldig excuus om NIET mee te lopen met die ellendige avond4daagse
En ik heb me net voorgenomen om vanavond weer te gaan wandelen met "mijn" verstandelijk gehandicapten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben trouwens vandaag best blij met mijn brakke lijf, ik heb een supergeldig excuus om NIET mee te lopen met die ellendige avond4daagse
welke organisatie is dat? volgens mij is mijn moeder met hun naar indonesie gegaan, en was het helemaal alleen zonder andere mensen erbij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik spreek een heel klein beetje Pools. Ik kan mezelf voorstellen, een kop koffie of bier bestellen en zeggen dat ik geschiedenis studeer. Veel verder dan dat kom ik niet.
Ik kan ook in het Russisch vragen wat iets kost. Alleen jammer dat ik het antwoord niet kan verstaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Moet ineens denken aan die Wat & Hoe-boekjes. Voor die voor Frankrijk kon je ook zinnetjes uit het hoofd leren als "Laat me met rust", "Als u nu niet weggaat, ga ik gillen".
Oké, drie brieven af, nu ff lunchen.
De Krim is voor mij maar 10minuutjes fietsen vanaf huisquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tsjernobyl zelf heb ik niet gezien, het Tsjernobylmuseum in Kiev wel. Aanrader.
De Oekraïne was prachtig, vooral de Krim.Zo mooi.
Huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Krim is voor mij maar 10minuutjes fietsen vanaf huis
Uitstekende keus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volgend jaar naar Polen en Oekraïne gaan.
We worden europees kampioen gek. Vorig jaar stukje van Oekraïne gezien.quote:
http://www.lonelyplanet.com/poland/transport/getting-there-awayquote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Die Duitse treinsite geeft geen prijsopgave.Iets wat wel redelijk essentieel is, aangezien alles el budget moet.
Niet? Als ik van NL naar D zoek (bahn.de, als je op tijd boekt krijg je flink korting) krijg ik altijd wel prijzen te zien, misschien ligt het aan de oost-europese treinmaatschappij dat zij de prijzen niet up to date hebben? Duitsers zijn doorgaans erg goed met hun info.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Die Duitse treinsite geeft geen prijsopgave.Iets wat wel redelijk essentieel is, aangezien alles el budget moet.
Dan wel, maar de prijzen van Praag naar Warschau geeft ie niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet? Als ik van NL naar D zoek (bahn.de, als je op tijd boekt krijg je flink korting) krijg ik altijd wel prijzen te zien, misschien ligt het aan de oost-europese treinmaatschappij dat zij de prijzen niet up to date hebben? Duitsers zijn doorgaans erg goed met hun info.
kawasakiquote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor een paar sneakers? m'n huidige zijn kapot, en met regen geeft dat natte voeten!
Wij ook niet. Tenzij ik heel gauw een baan krijgquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan niet op vakantiemaar dat geeft niet
Ik zal daar wel in een team (van professionals) ingedeeld worden (moest echt aangeven dat ik neerlandica was). Hopelijk zijn ze een beetje goed!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
ga je met een team of alleen Vik? Leuk!
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
de bovenste!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor een paar sneakers? m'n huidige zijn kapot, en met regen geeft dat natte voeten!
Bij de naam zalando denk ik altijd aan bailando bailando, lalalalalalalaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
Wij hadden een groep van 10 personen en een groep van 6 personen (wijzelf inbegrepen). Heel goed te doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
ik tikte eerst zoolandoo...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij de naam zalando denk ik altijd aan bailando bailando, lalalalalalala
/nuttig nieuws
Schoenen moet je niet op Zalando uitzoeken, maar tijdens het passen. Of weten welk merk past en dan op internet kopen. Tamaris is een merk dat voor mij meestal wel werkt, loopbaar en goedkoop.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
heb jij echt maar 1 rokje?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
!
Dr. Adams al eens geprobeerd? Die hebben een hoop goedzittende, lekker lopende schoenen en ze zijn niet bijzonder duur (maar ook niet heel goedkoop).quote:
2! en ik heb er vandaag een aanquote:Op maandag 16 mei 2011 15:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
heb jij echt maar 1 rokje?van die simpele lage gympen staan vaak ook leuk onder een rokje vind ik! (afhankelijk van rokje en gelegenheid natuurlijk
)
links: n o w a iquote:Op maandag 16 mei 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
En zulk soort schoenen Mo?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Iets gekleder dan gympen maar ook leuk onder rokjes (vind ik).
herkenbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, met mama gebeld. En nu ben ik kribbig. Sollicitatiegezeur. Het is zó duidelijk dat het 1) heel lang geleden is voor haar dat ze heeft gesolliciteerd, 2) dat ze geen flauw idee heeft hoe het these days in z'n werking gaat. En nu maar hopen dat ze volgende week, als m'n solli's aflopen, niet elke dag gaat sms'en of ik nog nieuws heb.
Klein hakje maakt je benen mooierquote:Op maandag 16 mei 2011 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
links: n o w a i
rechts is een optie maar dan zonder strikje
moet maar voor een simpele ballerina gaan denk ik
Ecco ook wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef anna82 het volgende:
Bij Geox hebben ze toch ook wel eens fijnzittende schoenen die er leuk uitzien? Vriendin van mij heeft daar eeenige schoentjes gekocht
Rotklusjes! Wel leerzaam.quote:Ik heb niet zo'n leuke dag vandaag. Twee werknemers verteld dat we niet met ze verder willen en of ze even op zoek willen gaan naar een andere baan. Een ander verteld dat wij zijn opleiding niet gaan betalen en weer iemand anders gemeld dat hij moet ophouden met het declareren van die belachelijke bedragen!
Ik ben de brenger of all evil![]()
Oh ja, ik bedoelde Eccoquote:Op maandag 16 mei 2011 15:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Ecco ook wel.
[..]
Rotklusjes! Wel leerzaam.
inderdaad.. enquote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Anna, dat lijkt me lastig.
Ik zit me al op te winden over hoe ik straks eventueel gezakte leerlingen dat nare nieuws moet gaan brengenmaar mensen ontslagnieuws brengen lijkt me nog wat heftiger!
Jep, ik ben hun mentor.. Maar goed, ik ga ook de geslaagden bellen, en hopelijk mag ik dus meer blij nieuws gaan overbrengenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inderdaad.. enmag jij ook gaan bellen?
tot vanmiddag/vanavond allen! Ik ga spinnen
Zou wel even oordoppen in doen danquote:Op maandag 16 mei 2011 15:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jep, ik ben hun mentor.. Maar goed, ik ga ook de geslaagden bellen, en hopelijk mag ik dus meer blij nieuws gaan overbrengen
Oeh dat lijkt me ook naar! Wees in ieder geval duidelijk en eerlijk, daar hebben ze het meeste aan. Is het bij jullie zo dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh Anna, dat lijkt me lastig.
Ik zit me al op te winden over hoe ik straks eventueel gezakte leerlingen dat nare nieuws moet gaan brengenmaar mensen ontslagnieuws brengen lijkt me nog wat heftiger!
Ik neem aan van wel! Van de 19 staat er nu één op zakken en een paar heren maken het spannend met allemaal cijfers rond de 5,6..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oeh dat lijkt me ook naar! Wees in ieder geval duidelijk en eerlijk, daar hebben ze het meeste aan. Is het bij jullie zo dat je alleen gebeld wordt als je gezakt bent?
Edit: nee dus, wel fijn, ook goed nieuws gesprekken! Dat zal toch de overgrote meerderheid zijn?
Dat had je verdiend?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:
Mijn mentor destijds, 'Ik moet met spijt in m'n hart meedelen dat je geslaagd bent'
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |