Oe! Ik duim dat alles verder vlekkeloos gaat!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik tante ga worden. Mijn zusje was over ruim 2 weken uitgerekend, maar is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met heel hoge bloeddruk en een hypo (zwangerschapssuiker) en is ingeleid. Jeutje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je er woensdag en donderdag maar een aandoet.
Ik eet dat wel vaak, maar dan met olijfolie er bij!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook weleens zonder dressing, maar dan zit er wel iets lekkers bij als geitenkaas, of spekjes, of ei. Niet alleen maar groenten.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Hoei, spannend, Co!
Ben ik de enige die dacht dat Co enig kind was?.
Volgens mij had ze ook nog een broer?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat Co enig kind was?.
Mja, meestal merken mensen dat wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:47 schreef conleche het volgende:
Ik zie haar niet zo vaak, want ze woont meer dan 2 uur rijden hier vandaan en ik vind haar man stom. Dit laatste pleur ik eigenlijk niet op internet, normaal gesproken, vanwege dat dat uit kan komen, maar ik geloof dat hij het wel weet dat ik hem stom vind, dus tja.
Ik vind jou meer een enig(st)kind, weet niet waarom..quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. 1 zusje, da's alles. 3 jaar jonger en met kuiltjes in haar wangen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. 1 zusje, da's alles. 3 jaar jonger en met kuiltjes in haar wangen.
Omdat ik zo verwend ben?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een enig(st)kind, weet niet waarom..
Dat dacht ik ook meteen ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe! Ik duim dat alles verder vlekkeloos gaat!
Tante Co, wat tof
Tevens: zie wat een interessante dingen jij meemaakt!![]()
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:03 schreef anna82 het volgende:
Ola!
Ik ben bijgelezen en heb meegeleefd!
Spannend Co! Ik word binnenkort (nou ja, in juli pas) ook tante, dus met jou leef ik extra mee![]()
Mijn vriendje wil geen roze tuinhuisje. Maar als ik het eenmaal roze heb geverfd wil hij vast niets anders meer
![]()
Ik zag trouwens bij Jagar "het word" en ik lees dan gewoon "het (Office-applicatie) word". Mijn hersenen kunnen taalfouten niet aan.
Hij is niet kleurenblind, maar ik kan hem inderdaad wel kleurenblind maken. Opportunities arise...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.
Nou, die kraamvisite is ook zeker 2 uur rijden hier vandaan, maar dat is niet de zus van Co!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Hmm hmm, ging HPKW niet al een kraamvisite plannen voor iemand die over 2 weken was uitgerekend?. 1 + 1...
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Zeg dat het crème is, of nude, of lavendel. Mannen zijn toch kleurenblind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |