We worden europees kampioen gek. Vorig jaar stukje van Oekraïne gezien.quote:
http://www.lonelyplanet.com/poland/transport/getting-there-awayquote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Die Duitse treinsite geeft geen prijsopgave.Iets wat wel redelijk essentieel is, aangezien alles el budget moet.
Niet? Als ik van NL naar D zoek (bahn.de, als je op tijd boekt krijg je flink korting) krijg ik altijd wel prijzen te zien, misschien ligt het aan de oost-europese treinmaatschappij dat zij de prijzen niet up to date hebben? Duitsers zijn doorgaans erg goed met hun info.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
Meh. Die Duitse treinsite geeft geen prijsopgave.Iets wat wel redelijk essentieel is, aangezien alles el budget moet.
Dan wel, maar de prijzen van Praag naar Warschau geeft ie niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet? Als ik van NL naar D zoek (bahn.de, als je op tijd boekt krijg je flink korting) krijg ik altijd wel prijzen te zien, misschien ligt het aan de oost-europese treinmaatschappij dat zij de prijzen niet up to date hebben? Duitsers zijn doorgaans erg goed met hun info.
kawasakiquote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor een paar sneakers? m'n huidige zijn kapot, en met regen geeft dat natte voeten!
Wij ook niet. Tenzij ik heel gauw een baan krijgquote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
wij gaan niet op vakantiemaar dat geeft niet
Ik zal daar wel in een team (van professionals) ingedeeld worden (moest echt aangeven dat ik neerlandica was). Hopelijk zijn ze een beetje goed!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
ga je met een team of alleen Vik? Leuk!
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik wil in de herfst naar Laos en Cambodja!!![]()
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
de bovenste!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor een paar sneakers? m'n huidige zijn kapot, en met regen geeft dat natte voeten!
Bij de naam zalando denk ik altijd aan bailando bailando, lalalalalalalaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
Wij hadden een groep van 10 personen en een groep van 6 personen (wijzelf inbegrepen). Heel goed te doenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik wil in de herfst naar Laos en Cambodja!!![]()
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
ik tikte eerst zoolandoo...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij de naam zalando denk ik altijd aan bailando bailando, lalalalalalala
/nuttig nieuws
Schoenen moet je niet op Zalando uitzoeken, maar tijdens het passen. Of weten welk merk past en dan op internet kopen. Tamaris is een merk dat voor mij meestal wel werkt, loopbaar en goedkoop.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet ook nog schoentjes hebben voor onder een rok...maar heb gisteren op dat zalandoo gekeken en zag werkelijk niets waarvan ik dacht 'daar kan ik lekker op lopen en past volgens mensen met smaak ook nog eens onder m'n rok'
!
heb jij echt maar 1 rokje?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |