Mocht ik ooit een online-datingprofiel maken, zet ik dat bij de beschrijving van m'n ideale vrouw! Succes gegarandeerd lijkt mequote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?![]()
Uiteraard! En ze stuurt ook nog motivatie-schoppen per smsquote:Op maandag 16 mei 2011 14:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?![]()
Ik zou dit doen:quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Ik heb even hulp nodig, want een zin loopt voor geen meter
ik wil een demo van software product X bij een opleidingsinstituut zodat zij onze software in hun opleiding gaan gebruiken.
Dit is de zin
Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven zodat u kunt zien wat de producten doen en hoe zij bij VDAB te gebruiken zouden kunnen zijn.
><quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard! En ze stuurt ook nog motivatie-schoppen per sms![]()
Zie, ik sms nu braaf niet meer terug!![]()
Ook zouden wij u graag een demonstratie geven om u te laten zien wat de producten doen en hoe ze bij VDAB gebruikt zouden kunnen worden. ?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef _aurum_ het volgende:
o hai!
Ik heb even hulp nodig, want een zin loopt voor geen meter
ik wil een demo van software product X bij een opleidingsinstituut zodat zij onze software in hun opleiding gaan gebruiken.
Dit is de zin
Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven zodat u kunt zien wat de producten doen en hoe zij bij VDAB te gebruiken zouden kunnen zijn.
Zo.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ook zouden wij u graag een demonstratie geven om u te laten zien wat de producten doen en hoe ze bij VDAB gebruikt zouden kunnen worden. ?
*fok wegklikken gaat*quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
><
Fokken is nog erger dan smsen. Don't make me text-kick you again, missy
Ik zou het 'zouden' al weglaten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou dit doen:
"Graag zouden wij u ook een demonstratie willen geven, zodat u de producten in werking kunt zien en kunt zien hoe u ze bij VDAB kunt gebruiken" (neem aan dat VDAB hetzelfde is als u).
Chapeau! Die is nog beter dan de mijne! Lekker to the pointquote:Op maandag 16 mei 2011 14:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik zou het 'zouden' al weglaten.
"Graag verzorgen wij een demonstratie voor u, zodat u zelf kunt ervaren hoe u de producten bij VDAB kunt gebruiken."
Dat is toch best aardig te combineren? Ligt er een beetje aan waar in Polen je heen wilt, maar toch.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... ik ben in dubio. Waar zal ik heengaan? Ik wil eigenlijk naar zowel Praag als Polen deze zomer. Nu nog een goede manier vinden om dat te combineren.
Reisleider worden en zo relatief gratis op vakantie gaan?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Hmmm... ik ben in dubio. Waar zal ik heengaan? Ik wil eigenlijk naar zowel Praag als Polen deze zomer. Nu nog een goede manier vinden om dat te combineren.
Wow.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Ik wil in de herfst naar Laos en Cambodja!!![]()
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
Waarom combineren? Eerst naar Praag, dan naar Polen! Heb je twee leuke dingen om naar uit te kijken!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen rijbewijs en ga alleen, dus het wordt vliegtuig + trein denk ik. Ik heb nog geen goedkoop ticket van Praag naar Polen kunnen spotten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Mini. het volgende:
Dan ga ik er wel vanuit dat je met de auto gaat trouwens, anders is het misschien toch wat lastiger. Hoewel je vanuit bijv. Krakow ook best met de trein naar Praag moet kunnen.
Tijdgebrekquote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom combineren? Eerst naar Praag, dan naar Polen! Heb je twee leuke dingen om nar uit te kijken!
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
We denken erover om dezelfde organisatie te gebruiken als Phaidra en XM in Peru hebben gebruikt. Dat bouwstenen-gedoe lijkt me wel handig. Hoe werkt dat in de praktijk? Zijn de groepen op die excursies dan groot?
'to the point meisje met enge piercing' vind ik alweer iets positieverquote:Op maandag 16 mei 2011 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Chapeau! Die is nog beter dan de mijne! Lekker to the point.
quote:
Jij hoeft dan ook niet mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou noch naar Praag, noch naar Polen gaan.
WizzAir vanaf Eindhoven. Enkeltje naar Praag heb je al voor een paar tientjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en ga alleen, dus het wordt vliegtuig + trein denk ik. Ik heb nog geen goedkoop ticket van Praag naar Polen kunnen spotten.
Ik spreek een heel klein beetje Pools. Ik kan mezelf voorstellen, een kop koffie of bier bestellen en zeggen dat ik geschiedenis studeer. Veel verder dan dat kom ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Mini. het volgende:
Spreek jij eigenlijk Pools, Ewelina? Toen wij met een groep van mijn studie gingen heeft iemand zo haar reis gratis gekregen.
Toen gingen we met zo'n goedkope bus naar Krakow. Op zich best te doen, alleen als je geen Pools spreekt moet je maar hopen dat alles gewoon volgens plan gaat want er valt verder niet veel te communiceren. Bij elke stop hield de chauffeur een verhaal van 5 minuten in het Pools, en daarna "five minute break". Okee.
Ik zat al te kijken bij WizzAir idd.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
WizzAir vanaf Eindhoven. Enkeltje naar Praag heb je al voor een paar tientjes.![]()
En www.bahn.de voor je trein-mogelijkheden.Praag - Warschau is slechts 10 uur en te doen met een nachttrein.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook nog weleens heen willen ja, en naar Tsjernobyl!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook niet mee.Ik hou van Oost-Europa en ik zou bijvoorbeeld graag nog een keer naar de Oekraīne gaan. En Rusland.
Tsjernobyl zelf heb ik niet gezien, het Tsjernobylmuseum in Kiev wel. Aanrader.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef Mini. het volgende:
[..]
Daar zou ik ook nog weleens heen willen ja, en naar Tsjernobyl!
Meh, nu wil ik ook.
Oeh, is dat vanavond?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben trouwens vandaag best blij met mijn brakke lijf, ik heb een supergeldig excuus om NIET mee te lopen met die ellendige avond4daagse
En ik heb me net voorgenomen om vanavond weer te gaan wandelen met "mijn" verstandelijk gehandicapten.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben trouwens vandaag best blij met mijn brakke lijf, ik heb een supergeldig excuus om NIET mee te lopen met die ellendige avond4daagse
welke organisatie is dat? volgens mij is mijn moeder met hun naar indonesie gegaan, en was het helemaal alleen zonder andere mensen erbij.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:54 schreef conleche het volgende:
Kijk nu toch:
[ afbeelding ]
Coolquote:Op maandag 16 mei 2011 14:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik spreek een heel klein beetje Pools. Ik kan mezelf voorstellen, een kop koffie of bier bestellen en zeggen dat ik geschiedenis studeer. Veel verder dan dat kom ik niet.
Ik kan ook in het Russisch vragen wat iets kost. Alleen jammer dat ik het antwoord niet kan verstaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Cool.
Moet ineens denken aan die Wat & Hoe-boekjes. Voor die voor Frankrijk kon je ook zinnetjes uit het hoofd leren als "Laat me met rust", "Als u nu niet weggaat, ga ik gillen".
Oké, drie brieven af, nu ff lunchen.
De Krim is voor mij maar 10minuutjes fietsen vanaf huisquote:Op maandag 16 mei 2011 15:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Tsjernobyl zelf heb ik niet gezien, het Tsjernobylmuseum in Kiev wel. Aanrader.
De Oekraīne was prachtig, vooral de Krim.Zo mooi.
Huh?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Krim is voor mij maar 10minuutjes fietsen vanaf huis
Uitstekende keus.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volgend jaar naar Polen en Oekraīne gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |