Nee ik keek toen er nog geen fipo was, dus nu intussen zit het op 83 denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 10:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Nu nog maar 86 nog niet reagerende volgers dan?
Dat klinkt niet als een goede ochtend!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
In de regen lopen, verkeerd gelopen zijn, te laat,stom, stom, chago, broek met haakjes zonder knoop aan waarop ik eigenlijk een riem moet dragen...
wat een hippe!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef V1z0R het volgende:
Pffft, wat een boel om terug te lezen...
Coco feli in ieder geval, beterschap voor de zieke Slankies, sterkte voor Mo, Wolve en rest van de familie.
Vast nog weer dingen gemist.
Mijn eerste mobiel was:
[ afbeelding ]
Niet echt stuiterproof
Die 2e, is dat niet de Swing? Volgens mij heb ik die ook gehad, al was de mijne donkerblauwquote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een hippe!
[ afbeelding ]
Ik had de derde van links
en daarna deze
[ afbeelding ]
Ja! Ik had 'm in smurfblauwquote:
Body Pump!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ok mensen ik heb tips nodig. Ik moet binnenkort een korte presentatie doen in mijn kantoor om mijn presentatieskills te testen. het mag over alles gaan maar ik moet wel iets aan ze leren, trainen zeg maar.
Mijn ideen zijn non-existent, bijvoorbeeld:
- origami kikker maken ()
- hoe boerenkool te bereiden
- uuh... ideeen?
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpzquote:Op maandag 16 mei 2011 10:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Good meuning.
Ik weet niet eens wat voor mobieltje ik had, ik dacht een heul kleine zilveren van Nokia ofzoMaar ik had hem ook pas op m'n 16e of 17e ofzo
[..]
Body Pump!
Hoe kort is kort?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ok mensen ik heb tips nodig. Ik moet binnenkort een korte presentatie doen in mijn kantoor om mijn presentatieskills te testen. het mag over alles gaan maar ik moet wel iets aan ze leren, trainen zeg maar.
Mijn ideen zijn non-existent, bijvoorbeeld:
- origami kikker maken ()
- hoe boerenkool te bereiden
- uuh... ideeen?
Hoe draai ik een eierbal?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpz
Dat vroeg je eerder ook al hè.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpz
Leer ze breien!quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat vroeg je eerder ook al hè.
Vliegtuigjes vouwen? Een bekertje vouwen uit een a4tje? Eieren beschilderen? Een kerststukje maken? Een voorjaarsbloemstuk maken (met van dat groene schuim)?
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompomquote:
Snorri, ik ben nog een beetje gaar en had over dat stukje heen gelezen waar stond dat je ze iets moest lerenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
die eerste is wel leuk, 14 mannen die een pompon makenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompom
Een gepocheerd ei maken met behulp van een plastic zakje
quote:
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittestenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
In dat geval heb ik een prachtige tekst voor jou en Perruche in de aanbieding.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
Een presentatie over presenteren en hoe het NIET moet
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittesten![]()
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoort nummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zou dat nooit door de telefoon doen. Wel ter plekke eventueel.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?quote:Op maandag 16 mei 2011 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zodat ze kunnen controleren dat het allemaal echt klopt. En dat je geen abbo afsluit op iemand anders' rekening enzo.
Dat doen ze aan de hand van de gegevens die zijn doorgegeven.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch ter plekke doen?
ja dat moet, omdat ze willen testen of je rekeningnummer wel werkt en klopt (je moet ws ook 1 cent pin betalen) en je moet je legitimeren. t zou wat moois zijn als ik op iemand anders naam en rekening zomaar een tel. en abbo zou kunnen bestellen zonder dat ze t controleren!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:06 schreef Probability het volgende:
Ik moet mijn paspoortnummer en rekeningnummer geven om een afspraak te maken voor het bezorgen van mijn telefoonabonnement? Is dat normaal?
Ik zei dat ik dat raar vond, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zij dat ik dan de bestelling maar moest annuleren?
Nou en? Daar gaat het toch niet om?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:44 schreef Perruche het volgende:
Daar zitten wel wat dingen tussen Mariaatje! Het lastige is ook dat het allemaal slimme mensen zijn en alles wat ik weet weten zij ook en vice versa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele sloot telefoons achter de kiezen, nu gebruik een blackberrynou ja de mooiste die ik ooit heb gehad had helaas waardeloze knopjes maar wel een zwart scherm met witte letters
hij gaat ook nog aan en ik kan de pincode invoeren maar dan kan ik niet op verder drukken
ach ja. De opvolger is wat boven m'n budget.
Hoe is het nou met iedereen dan? Ik hoop deze maand toch echt <80 te zitten.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).quote:Op maandag 16 mei 2011 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
huh? maar die oude voordeelurenabbo's zijn er toch helemaal uit?
ik kom sowieso niet in aanmerking, heb mn voordeelurenkaart aangehouden dit jaar naast mn OV...
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uh nee? Ze staan nog gewoon op de site en ik heb er ook één. Volgens mij mag ik ook nog gewoon onder de oude voorwaarden reizen hoor (40 % korting na 9 uur).
Die nieuwe abonnementen komen pas vanaf 1 augustusquote:Op maandag 16 mei 2011 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jawel, dat doe ik zelf ook, maar ik bedoel dat ik dacht dat ze geen nieuwe afsluiten onder de oude voorwaarden, daarom vond ik t raar dat ze t aanbieden aan studenten. maar blijkbaar kun je de oude ook nog kopen op dit moment.
dat is toch best al weer een tijdje? mijn ex had dat iig ook al, 1.5/2 jaar geleden ofzo.. maar wel een toffe actie ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! De komende weekjes werk ik maar 8 uur per week, want die scriptie MOET op tijd af*zen*
Oh en voor andere afstudeerders, ik vond net ditte: http://www.ns.nl/reizigers/blind/_uitgestudeerd-actie---2010 Hoe tof!![]()
Oh! Nouja ik wist het nietquote:Op maandag 16 mei 2011 12:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is toch best al weer een tijdje? mijn ex had dat iig ook al, 1.5/2 jaar geleden ofzo.. maar wel een toffe actie ja!
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. 2 crackers 4% smeerkaas, 1 volkorenboterham met margarine en hagelslag, 2 crackers 40+ kaas + glas halfvolle melk
t. salade van sla, peultjes (200 gram), tomaat en azijn
l. diverse lentegroente in roomsaus
t. appel
d. sushi hoop ik
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]Hoe krijg je die t. weg? Alleen groenten en azijn?
Verder was ik het heel erg eens met je post over dat niet altijd op iedereen reageren. Daar posten er ook te veel mensen voor mee. Ik lees meestal wel alles hoor, maar als er al 5 mensen iets meelevends hebben gezegd, dan heb ik meestal niet de behoefte om er nog een schepje bovenop te doen. Dat wil niet zeggen dat ik niet meleef. (Soms ook niet hoor, want soms zijn het in mijn ogen non-drama's, maar hee, dat denken jullie omgekeerd waarschijnlijk ook van mijn belevenisjes. Hoewel dat eigenlijk niet kan, want altijd vet interessant)
Ja, zo doe ik het ook. Maar ik vergeet soms ook wel eens om te reageren. Tja. Het zij zo hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Verder was ik het heel erg eens met je post over dat niet altijd op iedereen reageren. Daar posten er ook te veel mensen voor mee. Ik lees meestal wel alles hoor, maar als er al 5 mensen iets meelevends hebben gezegd, dan heb ik meestal niet de behoefte om er nog een schepje bovenop te doen. Dat wil niet zeggen dat ik niet meleef. (Soms ook niet hoor, want soms zijn het in mijn ogen non-drama's, maar hee, dat denken jullie omgekeerd waarschijnlijk ook van mijn belevenisjes. Hoewel dat eigenlijk niet kan, want altijd vet interessant)
LOLquote:Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het ook. Maar ik vergeet soms ook wel eens om te reageren. Tja. Het zij zo hoor. Als iemand echt heel graag een antwoord van mijn persoontje wil, moet degene dat er even bijzetten of me een PM sturen
.
Naught.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
LOL
Ben benieuwd hoeveel verzoekjes je gaat krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Jongens, ik zit met een probleem (zie spoiler) en ik wens een reactie van XM, en dan bedoel ik van XM alleen, te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]BahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
</sog>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hier ook sog, alleen staat de s bij mij voor iets anders. Maar ik ga nu een mango slachten en dan ga ik écht beginnen. Beha's uitwassen kan vanavond ook nog welquote:
Jij loopt dus BH-loos rond vandaag?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:23 schreef Viking84 het volgende:
Beha's uitwassen kan vanavond ook nog wel.
Hm, ik eet ook wel eens salades met alleen balsamico-azijn als dressing. Maar niet met normale azijn, er zijn grenzenquote:Op maandag 16 mei 2011 12:04 schreef conleche het volgende:
[..]Hoe krijg je die t. weg? Alleen groenten en azijn?
Ik ook weleens zonder dressing, maar dan zit er wel iets lekkers bij als geitenkaas, of spekjes, of ei. Niet alleen maar groenten.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hm, ik eet ook wel eens salades met alleen balsamico-azijn als dressing. Maar niet met normale azijn, er zijn grenzen.
Ja. Hoeft niet per se, want ik heb er nog wel één die niet in de was zit. En ik ga niet BH-loos naar buiten hoorquote:
Als je er woensdag en donderdag maar een aandoetquote:Op maandag 16 mei 2011 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja. Hoeft niet per se, want ik heb er nog wel één die niet in de was zit. En ik ga niet BH-loos naar buiten hoor.
Oei, spannend!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik tante ga worden. Mijn zusje was over ruim 2 weken uitgerekend, maar is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met heel hoge bloeddruk en een hypo (zwangerschapssuiker) en is ingeleid. Jeutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |