Leer ze breien!quote:
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat vroeg je eerder ook al hč.
Vliegtuigjes vouwen? Een bekertje vouwen uit een a4tje? Eieren beschilderen? Een kerststukje maken? Een voorjaarsbloemstuk maken (met van dat groene schuim)?
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompomquote:
Snorri, ik ben nog een beetje gaar en had over dat stukje heen gelezen waar stond dat je ze iets moest lerenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Huhu grappenmaker! Maar ik ben serieus, mmijn creativiteit is onder het nulpunt and i need helpz
die eerste is wel leuk, 14 mannen die een pompon makenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Een pompom maken, dat je een donutvormigkarton neemt, daar wol omheen wikkelt en dan knip je de zijkanten open en heb je een pompom
Een gepocheerd ei maken met behulp van een plastic zakje
quote:
Jaja dat zie ik inderdaad wel zitten met 80% mannen en 20& vrouwen en dan mogen ze allemaal op mij uittestenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Muis006 het volgende:
Kamasutra at the office: 5 manieren om het 3 uur-dipje om te toveren tot het 3 uur-wipje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |